{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.155 visninger | Oprettet:

1/8 el/nitro og 1/10 SC offroad løb {{forumTopicSubject}}

Hygge løb 2. Pinsedag - D. 13-6-2010 hos Modelbilklubben SOS

Klasser:
1/10 short course
1/8 Offroad
Minimum 5 deltager for at en klasse bliver kørt.

Alle kan deltage - Medlemmer 50kr - Ikke-medlemmer 100kr – Ingen krav om licens.
Start gebyr betales på dagen.

Regler:
Bilen må gerne være bygget om, så længe den svare til den type som den bliver tilmeldt under.
Buggy/Truggy – El/Nitro vil køre under 1/8 Offroad klassen.
Det er kun tilladt og deltage i en klasse (Ellers bliver det noget bøvl med påsætter)

Løbs afvikling:
1 Trænings heat á 5min
3 Kvalifikations heat á 5min (Det bedst heat tæller)
A-B-C finaler á 10min (De 2 bedste er tællende)

A-B-C finaler betyder at efter kvalifikations heat bliver man inddelt i en finale, alt efter sin placering.
1-5 kommer i A-finalen, 6-10 kommer i B-finalen, 10-15 kommer i C-finalen,
20-25 kommer i D-finalen osv. osv.
Man køre så hver finale 3 gange, hvor sine 2 bedste resultater tæller til hvilken endelig finale plads man får. Det betyder at man har en vinder af hver af finalerne. Så selv om man ikke er så god. Så har man mulighed for at vinde 1pladsen i f.eks. D-finalen.

Pokal:
Der vil være pokal til 1plads i hver finale.

Påsætter:
Man skal være påsætter i heat efter man har kørt. Sidste heat er påsætter for første heat.

Tælle udstyr:
Der køres med RCM program og AMB transponder. Der er 10 udlånings AMB transponder.

Tilmelding
Skal ske hurtigst muligt via www.myrcm.ch - http://www.myrcm.ch/main?hId[1]=bkg&dId[E]=5948&pLa=en

Hele idéen med at afholde dette løb, er at få så mange personer ud af køre som muligt og at de har det så sjovt som muligt. Derfor vil reglerne være ganske få og simpel for at sikre dette.

Se evt. mere på dette link
http://www.sosrc.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=101:hygge-lob-d-13-6-2011&catid=16:cup-tunering-lob&Itemid=73


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1/8 el/nitro og 1/10 SC offroad løb
Kommentér på:
1/8 el/nitro og 1/10 SC offroad løb

Annonce