{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.146 visninger | Oprettet:

Kim H
Kim H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Nybegynder {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Jeg er ny på dette område.

Jeg har fået foræret en nitro buggy med sprit ny motor.
Jeg har fjernkontrol til den men mangler lidt småting.

Mangler den elektriske dims man stikker i røven af den for at starte den. Jeg mangler også påfyldningsflaske og den dims man sætter ned på gløderøret ved start.

Har mange dele til den. Ligger inde med 2 liter brændstof til indkøring af motor.
5 liter alm. brændstof.

Desværre er Servicemanualen bortkommet så det er meget begrænset hvad jeg kan fortælle om motoren.

Håber der er nogen som kan hjælpe mig med at finde ud af hvor jeg kan købe de ting jeg mangler smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nybegynder
  • #1   5. dec 2013 En god ide er at uploade billeder af både bilen og motoren så kan vi bedre hjælpe.

Jeg har en rotostart (den du stikker i røven smiley ), glødestarter med oplader og påfyldningsdunk til salg.

Men når du uploader billeder kan jeg så forhåbentligt også fortælle dig om den rotostart vil virke eller ej.

Ps. hvis du befinder dig i Københavns området kan vi fysisk se om rotostart passer.

• Kim H
    Kim H Tilmeldt:
    dec 2013

#2   5. dec 2013 Hej Mark.

Jeg er bosat 1000km. nord for københavn. Så med fragt og det hele vil det være billigere at købe online.

Men det er lige præcis en rotorstarter jeg søger.

Skal prøve at tage billeder af bilen uden karosse her iaften. Jeg er på arbejde nu.

Kan man evt. bruge en skruemaskine til at starte den? Eller vil det ødelægge bilen?

• #3   5. dec 2013 Kim H, du kan sagtens bruge en skruemaskine smiley

• #4   5. dec 2013 Tror ikke fragt til norge/sverige/finland er så dyrt alligevel smiley Men det kan jo hurtigt checkes hvis du oplyser hvor du helt præcist befinder dig, dog er GPS ko-ordinater ikke nødvendig.

Der er mange som bruger bore/skruemaskiner til samme ting, det er bare vigtigt at du ikke kører med den i mere end 5 sekunder ad gangen for at sikre dig envejs lejet ikke bliver spist, hvis nu bilen ikke starter med det samme eller du har druknet motoren.

Tag også et billede af karossen hvis den er original, det kan hjælpe.

• Kim H
    Kim H Tilmeldt:
    dec 2013

#5   5. dec 2013 Jeg tager billeder af det hele her senere. En pakke til min bopæl koster ca. 350kr. at sende hvis den skal indeholde op til 2 kg.
    Bor i Sverige

• #6   5. dec 2013 Tjekket lige post.dk. Tingene kan sendes som brev, så kun 118kr hvis mellem 1-2kg og B-post bruges.

Men...lad os lige se det an.

• Kim H
    Kim H Tilmeldt:
    dec 2013

#7   5. dec 2013 Så kommer vi til næste punkt.
    Din bank skal have typisk 50kr. i gebyr for at modtage en overføring fra udlandet. Det samme skal min bank

• #8   5. dec 2013 Tror du skal vende den om og tænke på hvordan tingene kan gøres billigere smiley

Når du ved hvad du skal bruge helt præcist, så kan vi finde på en pris. Du kan vælge at betale med PayPal f.eks så slipper vi for de store gebyrer.

• Kim H
    Kim H Tilmeldt:
    dec 2013

#10   5. dec 2013 Salkin.
    Mit svensk er lort smiley

Heroppe forstår de ikke Dansk. Bor ude i vildmarken (Härjedalen, Jämtlands län)

Nærmeste butik der har en smule med sådan noget at gøre ligger 260km herfra.

• #11   5. dec 2013 Samle de huskies og tage på en weekends tur til byen smiley På returen kan bilen hundene med at trække din slæde smiley

• Kim H
    Kim H Tilmeldt:
    dec 2013

#12   5. dec 2013 Har en dejlig Volvo til at fragte mig omkring smiley
    Men nu her idag er der faldet 20cm sne. Så må nok vente 4-6 måneder før jeg kan komme til at køre med bilen smiley

Nogen der har erfaring med at køre i frostvejr? Kan bilerne holde til det?
    Vi får kun minus 30-40 grader her hvor jeg bor.

• #14   5. dec 2013 smiley hahahahaha: Saknas den elektriska gizmo du håller dig i röven

Du skal nok komme langt med den replik smiley

Fornemmer dog at de fleste biler vil nok stå af ved ca. -25,7 grader Celsius

• Kim H
    Kim H Tilmeldt:
    dec 2013

#15   5. dec 2013 Jeg forstår svensk helt perfekt. Den translate holder desværre ikke.

Der ville komme for mange dumme spørgsmål med:

Vad menar du med alkohol motor?

• #16   5. dec 2013 Du skulle vel ikke bo i Sveg smiley
    Been there, done that... Lækkert område med MANGE grantræer.

//Dan

Kommentér på:
Nybegynder

Annonce