{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mini kompressor
  • #2   23. dec 2013 NEJ langt fra tryk og alt for få liter pr time til at flytte skidt med,jeg ville ikke engang gide starte den for at blæse nullermænd ud af computer kabinettet.
    Den kan bruges til at pumpe en fodbold eller en cykel hvis man er tålmodig,derudover er den værdiløs.
    Køn en brugt kompressor hvis du ikke har råd til en ny eller byg en køle/fryseskabs kompressor om de er støjsvage så de kan bruges i boligblokke osv uden at genere naboen.

• #3   23. dec 2013 Du skal ha´ fat i en kompresser med en 30 eller 50 litters tryktank på eller noget andet i den stil før det batter.
    Glem alt om de der mini kompresser, du kan selv give mere luft ved at puste på din bil smiley

• #5   23. dec 2013 Hvem gider at bygge en kompressor selv???
    En almindelige kompressor er efterhånden så billige at man ikke selv kan lave noget billigere smiley
    Spørgsmålet er, om man har plads og om man gider at høre på den larm de billige kompressor laver smiley
    En lydsvag kompressor der også kan give en masse luft fra sig er temmelig dyr.

• #7   23. dec 2013 Hæ Hæ, Ja jeg ved den slags er dyrt, jeg var selv så heldig at løbe ind i en Jun-Air kompresser med dobbelt motorer og en 50 L tank for kun ca 5000 for lidt over 30 år siden, den køre fint i nu smiley
    En af mine venner forelskede sig i den, og gik på nettet for at tjekke hvad sådan en koster i dag.
    Jeg fik ikke at vide hvad prisen var, men han var ret afdæmpet resten af dagen smiley

• #8   23. dec 2013 Jun-air er ikke beregnet til hobby værkstedet, det er til tandklinikker og lign. Hvis man vil have en der kan levere nok luft til en blæsepistol ( 180L) så koster den +40000,- smiley

Ikke så attraktivt for de fleste RC nørder smiley

En fin lille 1,5hp med en lille tank kan erhverves for ca 500,- og mindre duer ikke.

Min fatter har en 2 hp tror der er en 24L tank, med en defekt presostat. Hvis nogen gider rode med den.

Mvh Brian

• #9   23. dec 2013 Hæ Hæ, det var derfor at min kammerat blev så stille smiley
    Det er helt rigtigt, jeg fik den billigt fordi den tandlæge der bestilte den, alligevel ikke købte den.
    Men den er nu ikke så slap som du påstår.
    Den kan give vedvarende 100 lpm, og siger ikke mere end hvad et køleskab gør

• #11   24. dec 2013 Det er en fed fed kompressor !!! Men 100 l/min er alt for lidt til det meste i håndværker værkstedet. Det meste luft værktøj kræver +300 og sand/glas blæse kabinen vil gerne fodres med +500 l . Men til blæse pistolen og airbrush er den genial!!!

Men hold da op hvor en lækker skruekompressor man kan få for det samme.... Selvom den støjer noget mere smiley

Glædelig jul smiley

Kommentér på:
mini kompressor

Annonce