{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stealth X09 Truggy Brushless. Er det en god bil?
  • #2   28. dec 2013 jeg er sgu godt tilfreds med min smiley men ja den slider spur gear rimelig hurtigt op hvis den køres hårdt smiley men et nyt koster omkring 50 kr og ellers kan du købe opgraderet i metal til 230 ca smiley så er det nok bare noget andet der går i stykker i stedet smiley

  • #3   28. dec 2013 Jamen hvor ofte skal det skiftes ca. Er det efter et par timers kørsel?

  • #4   28. dec 2013 jeg kører min til grænsen hele tiden fuld knald på smiley og skifter det vel efter ca 4-7 timers kørsel smiley

  • #5   28. dec 2013 Okay. Tror sku jeg bestiller en smiley

  • #6   28. dec 2013 skal du nok blive glad for smiley

  • #8   28. dec 2013 Har ikke bestil. Og hader købe brugt. Men hvorfor ville jeg græde over det. Hvad jeg har kunne læse mig til. Så de fleste tilfredse med den.

  • #9   28. dec 2013 Inden du bestiller så søg her på forummet om stealth og du vil få mange flere udtagelser fra folk der har haft en stealth.

  • #10   28. dec 2013 Dem der er tilfredse med deres stealth er dem der ikke har prøvet en bane bil fra et anerkendt mærke og de kan ofte købes brugt til en fornuftig pris.
    Du skal vægte de udtagelser der kommer fra folk der har haft en stealth og ikke fra dem der ikke har andre biler end en stealth.


  • #13   28. dec 2013 Sandheden er at stealthen er den bedste bil til pengene derude.

    Jeg har hele min lejlighed fyldt med baneracere og meget avanceret grej, men når jeg trænger til en hygge tur bruger jeg næsten altid min stealth.

    Salkin: stealth er faktisk netop fremstillet som brushless bil, og kom fra dag 1 med kulløs motor. I dag kommer stealth enda med leopard brushless motor og esc som std. Du kan læse andre steder herinde at leopard er et ganske udmærket mærke smiley

    Jo vidst bliver den slidt, men jeg skifter flere fx dele på min kyosho mp9 buggy, og der koster en trækakel faktisk over det 10 dobbelte smiley


    Stealth får 10 ud af 10 hos mig, bedste bil til under 2000 basta smiley



  • #18   28. dec 2013 Salkin:
    Du rammer faktisk hovedet lige på sømmet smiley du får helt sikkert en bedre bil i fx hpi eller traxxas, og lige netop disse plejer også at være "næste skridt" for stealth købere smiley prisen på disse biler plejer bare at være det dobbelte smiley

    Da jeg sidste gang købte bil blev det en corolla, jeg kunne have valgt en audi eller en golf6, for folk på bilgalleri fortalte, det er noget bedre biler, det er jeg klar over, men prisen var næsten dobbelt op :-\

    Så det blev toyota en i denne omgang smiley og jeg er pisse glad for den, også selv om den køre kortere på trækakeler og bremseklodser, og jeg udelukker heller ikke at det bliver golfen næste gang smiley



  • #21   28. dec 2013 Salkin:
    Kia er ikke helt tosset, men man skal passe på med at sige "billig navne" højt, det tiltrækker hatere og nogle kan gå op i limningen smiley

    Nå det er sagt så har min nabo en kia Pikanto, og den ser faktisk lille og fin ud, den har bestemt været på tale


    Karlo:
    Slet ikke tosset, liger en rigtig fin bil til prisen. Jeg hæfter mig ved at bilen på billedet er opgraderet ifølge teksten, men det er ikke helt ved siden af.

    Fælgene er ikke så meget lige mig, men smag er opjektiv og det er sikkert ikke alle der kan li min nye kjole smiley smiley det gør ikke bilen ringere og karossen er rimelig fed:-)


  • #25   29. dec 2013 Jeg er rimelig glad for min stealth den er da meget sjov og elendig til bane men tro mig hvis man køre bane med en stealth så får man et godt grin og nok også et overfladisk dyk i lommen smiley

  • #26   29. dec 2013 Så er spørgsmålet. Er den himoto så holdbar. Og er den lige så hidsig som Stealth X09 Truggy Brushless?

  • #27   29. dec 2013 Thomas du kunne evt kigge forbi min annonce, den er næsten ny ... Og "hidsig"

  • #28   29. dec 2013 jeg har sgu også flere hpi biler og en baja 5b men syntes stadigvæk stealth x09 er en rigtig fin bil til prisen smiley men ja hvis man har røven fuld af penge vil der jo altid være en bedre bil derude smiley og ved ikk med dine erfaringer med den SALKIN men jeg har sgu været godt tilfreds med min stealth og vil klart anbefale den til folk der skal igang med hobbyen til en rimelig pris.

  • #30   29. dec 2013 En Stealth X09 er en skodbil, og HBX er et skod kinesermærke.
    Mere er der ikke at sige til det.


  • #31   29. dec 2013 Efter have kigget på den 1/10 Short course truck fra Himoto. Så tror jeg nu jeg vil få mere sjov ud af stealth. Og det skal siges det min første off Road. Har kun kørt drift med sniper. Så vil ikke op og smide så mange penge på en e-max

  • #32   29. dec 2013 Køb du bare en X09 - kan p.t. fås til 1799,- som brushless. Bliver svært at finde noget bedre i samme prisleje. Du skal selvfølgelig ikke forvente at få en high-end banebil, men til sjov&spas er den et super køb. Vi har 2 stk. som har fået tæv af 2 drenge gennem halvandet år, og samlet set har de kostet omkring 800,- i reservedele, hvilket jeg synes er billigt sluppet når man tænker på hvor mange gange de er smadret ind i ting. Forreste bærearme + spurgear er dog ret svage, så overvej at få nogle af dem med i handlen.

  • #33   29. dec 2013 Hvad angår spurgear kan de sagtens holde til mange måneders hård kørsel, så længe man husker at slippe speederen før man lander (der er ikke en slipper-clutch i en X09)

  • #34   29. dec 2013 Jeg takker for alle jeres svar. Har været god hjælp. Så man havde lidt nemmer ved bestemme sig smiley tak igen og godt nytår

  • #35   29. dec 2013 var så lidt og godt nytår til dig også smiley

  • #36   29. dec 2013 jeg var også glad for min stealth det enste var at centerakslen skal modifiseres for at holde også stål tandhjul ellers holde det fin og den fik rimlig mange tæsk se evt den lille film jeg har under min profil til sidst var den bare så slidt at det næsten ikke kunne betale sig at lave den

  • #37   29. dec 2013 men lejer og så noget bliver hurtig slidt og bærearme og uprights osv

  • #39   29. dec 2013 lavet den selv i rustfri og satte to selvskærene skruer med loctite i hver ende i stede for de små stifter da de falde ud konsant

  • #40   25. jul 2019 Hej har en brugt stealth x09 den er problemer med at trække på højre side men mest forhjulet har prøvet alt hvad morfar har skrevet vist omkring problemer med 4x4 træk intet af dette var problemet. nogen andre forslag

Kommentér på:
Stealth X09 Truggy Brushless. Er det en god bil?

Annonce