{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.223 visninger | Oprettet:

God benzin og/eller nitro offroad? {{forumTopicSubject}}

Hej Jeg er lidt i tvivl, Findes der kun offroad biler med benzin med eller uden nitro. Eller findes der også biler kun med nitro ?, forstår ikke helt :S

Men det jeg gerne vil vide er , jeg kunne godt tænke mig en sjov, hurtig satan noget ala baja fg 5b, tror jeg den hedder, Men synes dog lige at den baja koster lidt i overkanten.

Jeg er både frisk på brugt og nyt, indenlands og udenlands ^^.
Jeg satser på at skulle køre i haven, på hop, grus, lidt vej måske, småsten og ellers bare rundt lidt allround. smiley
og mit budget er 2000-3000 kr.

Hvad ville i sige var det umiddelbare bedste alternativ til en baja 5b hvis man skulle holde sig i min prisklasse. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God benzin og/eller nitro offroad?
  • #1   17. mar 2014 (link fjernet)

Det er den samme bil som hpi laver smiley

• #2   17. mar 2014 nice, den ser umiddelbart meget fed ud, er den god ?:)

• #3   17. mar 2014 jeg har ikke hørt noget dårligt om king motor.

• #4   17. mar 2014 Har en fin nitro rally bil 1/7 scale. Kyosho drx. Hvis det var noget

• #5   17. mar 2014 Daniel K: naah desværre, ellers tak for tilbuddet, men det der rally er ikke lige mig,:) kunne faktisk også godt tænke mig den i strls 1/5. eller 1/6 måske smiley
    Synes den er ret fed den king baja der, som henrik linkede smiley

• #7   17. mar 2014 helt klart en god bil den henrik j linkede til smiley hvis du kigger under videoer herinde er der en der hedder T:K:F der lige har købt sig sådan en og er ude og lufte den lidt i en grusgrav smiley

• Kim N
    Kim N Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 117
    #8   17. mar 2014 http://www.rckwebshop.dk/shop/rovan-baja-5b-2947p.html

Godt nok lige kr. 995,- over dit budget, men denne bil kan jeg anbefale.....

• #9   17. mar 2014 ville bare sige...... KØB noget på Strøm, det virker præcis når du vil lege.
    Nitro og driftsikkerhed er en videnskab i sig selv.

• #10   17. mar 2014 Benzin virker også når det skal (Hvis man søger for og holde den ved lige)

• #12   17. mar 2014 Baja kræver plads, og er ikke ret god til hop. Med mindre din have er 5000m2 så ville jeg istedet kigge laaaaaaangt efter en traxxas E-revo eller lign.
    En stor bensin bil uden bakgear er ikke sjov hvis ikke der er en boldbane eller en strand til rådighed.

Den del af min grund hvor jeg køre er godt 2000m2 og der er knægtens traxxas noget sjovere end mine FG'er smiley

• #13   17. mar 2014 sideways: jeg kigger kun efter noget der virker smiley specielt eftersom jeg ikke er verdens største tekniske haj. Den

Kim N: Den er r.... fed den der også. Kan skiiiide godt liide de der baja'er smiley synes de ser vilde ud smiley - Men som Brian siger. den kræver måske lidt mere plads, min have er umiddelbart Ikke særlig stor, Bor i midten af roskilde ^^

TKF. Jeg smutter lige ind og ser din film. hvad med den Kim linker, er det samme klasse og kval som den king baja ? smiley

• #14   17. mar 2014 T.K.F Fuuuuck, den er fed. Jeg kunne godt lige overveje den der, smiley har set din video. Feeeed bil.!

• #15   17. mar 2014 det er også en rigtig fed og meget holdbar bil smiley
    har selv haft en hpi baja 5b og 5t
    og kan ikke mærke forskel på kvaliteten smiley

• #16   17. mar 2014 Midt i Roskilde ( benzinbiler støjer som en kædesav)
    Ikke teknisk haj ( både bensin og især nitro kræver en vis form for snilde, samt lyst til at skrue)
    Der skal heller ikke herske tvivl om at reparationsomkostningerne er betydeligt større når bilen vejer 10kg frem for 2 smiley

• #17   17. mar 2014 TKF, det så jeg godt du havde skrevet i din profil. Den virker lækker smiley

Brian: Jeg har ikke tænkte mig at køre kun i haven, og jeg kører heller ikke så meget, . jeg har intet imod en lille teknisk udfordring. det gør skam intet, jeg behøver bare heller ikke et projekt avanceret fra start ^^ hehe - så en bil der kan køre, stille og rolig, skifte en del af gangen, så lærer jeg det nok hurtigt smiley

• #19   17. mar 2014 Bensin og nitro kan ikke køre stille og roligt. De fungerer med slyngkobling og køre først når de får kniven smiley

• #20   17. mar 2014 hvis du vil se en rovan baja der rykker ( sådan en som kim linker til) er der video under min profil det er sådan en jeg har smiley og den er bestemt en lækker bil til prisen smiley

• #21   17. mar 2014 Henrik: den er Nice din baja, men den har da ekstra tun?

Brian: jg er nede med de onde svin haha, vil rigtigt gerne have en der er et bæst. smiley

Tkf. Jeg har bare ingen bil, så det bliver lidt svært for mig at komme derhen smiley men mine forældre har en stoor grund , så der kan keg køre smiley

• #22   18. mar 2014 jow min har fået lidt ekstra tun smiley men sådan en som T.K.F har den sidder der tun udstødning på fra standart smiley

• #23   18. mar 2014 Se evt. min annonce med min FG Marder.

Benzin bilerne er temmelig stabile vil jeg nu nok sige, jeg skruer stort set aldrig i motoren i min, det jeg skruer på mine er når jeg ødelægger noget ved styrt, og det er ikke fordi jeg skåner motorene.. de får fuld knald fra start af ude i grusgravene, og kører vel 2 år. på et cylinderkit.. hvis man kan lide lugten og lyden af benzinmotorer, så bliver strøm bare ALDRIG det samme, har prøvet det og den blev solgt igen hurtigt.

/Kasper

• #24   18. mar 2014 det er en rigtig fin marder den kasper N har smiley den ville du heller ikk blive skuffet over smiley

• #25   18. mar 2014 Kasper N. Det er præcis, det, der er bare lidt mere "mand" over det når der er en rigtig motor, der larmer lidt :D:D - Det andet er legetøj for drenge, benzin biler er for mænd smiley (Uden at støde nogen, jeg har selv en el bil ^^)
    Btw. hvad angår din bil. fin bil. dog en smule for gammel.
    vil gerne have noget lidt nyere brugt, eller nyt, men tak for tanken smiley

Henrik: Ja okay. Jeg venter nok en lille smule med at købe den, men tror helt sikkert at det næste køb bliver en på benzin.. specielt efter alt hvad i nu her har skrevet og fortalt. Jeg manglede lige den sidste overbevisning, og den har jeg fået.

Kommentér på:
God benzin og/eller nitro offroad?

Annonce