{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

Jacob E
Jacob E
Tilmeldt:
8. maj 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

NYBEGYNDER {{forumTopicSubject}}

Hej RC. Jeg er helt ny inde for det her og vil rigtig gerne købe en offroade og kommer lidt igang ?? er der nogen herinde som kender et sted med billige biler eller evt en der har en billig en tilsalg. Vil ikke bruge for mange penge på det i starten da jeg ikke ved 100% om det er noget for mig.
På forhand tak for alle svar ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NYBEGYNDER
  • Kim N
    Kim N Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 117
    #1   9. maj 2014 Velkommen til
    Vil helt klart anbefale RC Kongen ( www.rckongen.dk). Handler der selv og var selv nybegynder for ca. 1½ år tilbage (og er det absolut stadig :-)).
    Har kun fået en god behandling.
    Har dog også handlet andre steder, men er hele tiden vendt tilbage til dem. Nu har de også fået egen offroad-bane, som bare er kanon at køre på.
    Er sikker på, at der er andre muligheder.
    Kort og godt; velkommen til en alle tiders hobby!


  • #2   9. maj 2014 MID hobby i Viborg har en LRP buggy all inclusive med 2,4 ghz til 999kr. Det er en super begyndermodel ????

  • Jacob E
    Jacob E Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   9. maj 2014 Tak for svarende, men ville egentlig allerhelst have en brugt til under 1000 kr så jeg kan se om det er noget for mig ?? så hvis i har en brugt til salg eller kender en som kender en som har en til salg må i meget gene sige til ??

  • #4   9. maj 2014 Prøv at kikke lidt i marked på denne side der er rigtig mange biler til salg og så kan du jo altid spørge folk lidt til råds når du finder noget der falder i din smag!! og da du er nybegynder skal du nok satse på en el bil da nitro biler en del svære at have med at gøre..

Kommentér på:
NYBEGYNDER

Annonce