{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.874 visninger | Oprettet:

Er dette et godt køb? {{forumTopicSubject}}

Hej, Jeg har en kammerat som er blevet lidt bidt af den kære hobby efter han har været et par turer med mig ude og gi' den gas.

Han synes godt om at hoppe, og køre offroad, den skal helst have liiidt størrelse, være MEGET holdbar, Kunne køre i forskelligt terræn, (så det skal ikke være en buggy)

Han har selv fundet en ThunderTiger e-MTA 4wd.
http://holte-modelhobby.dk/biler-fjernstyret-elektrobiler-road-brushless-ultimate-monster-p-29757.html

Jeg synes den virker lidt spicy i prisen, derudover har jeg ikke hørt så meget til navnet før,.
Hvad synes i om den, er den pengene værd eller findes der bedre og billigere alternativer?.
Det er vigtigt at der kan skaffes reservedele, helst i dk også smiley

Håber i vil hjælpe ham lidt, så vi kan få os endnu et medlem i klubben ^^ haha


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er dette et godt køb?
Kommentér på:
Er dette et godt køb?

Annonce