{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

Første RC-Bil.. {{forumTopicSubject}}

Hej,

Da jeg mangler lidt få tiden til at gå engang imellem i de kedelige stunder tænker jeg at jeg vil anskaffe mig en RC bil som jeg kan pille lidt ved.

Er helt ny indenfor området, men har rodet rigtig meget i almindelige biler.

Tænkte på om det var noget der er mere indviklet end andet og om der er nogle gode biler / mærker at starte med så man får en forståelse af opbyggelsen evt.?

Håber i kan give nogle gode råd smiley

Martin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første RC-Bil..
  • #1   14. jul 2014 Velkommen til

    Find et kit, så skal du selv samle bilen og får nogen viden derfra.

    Men du skal nok vælge mellem nitro, benzin eller el og om det er en offroader eller on road bil.


  • #2   15. jul 2014 Jeg har efterhånden samlet en god håndfuld biler. Og det er mere eller mindre som at bygge med Lego. Men for at få et godt resultat ud af dit byggeri, så skal hver eneste del gås efter og overskydende plast skal fjernes. Det er ikke noget stort problem at gøre, men folk glemmer det ofte da bilen bare skal samles i en fart så den kan køre.

    Men giv dig selv rigtig god tid med at samle det hele 100% efter manualen.

    Min gamle Tamiya TA06 Pro tog mig ca. 4 aftener om at samle, og min Tamiya Highlift med Toyota Tundra tog mig et par uger. Lige præcis fordi jeg går ALLE detajler igennem. Så det vil jeg selvfølgelig også anbefale at du gør. Og eventuelt få hjælp fra folk med lidt erfaring hvis du løber ind i problemer.


  • magnus M
    magnus M Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 2 Svar: 23
    #3   15. jul 2014 Jeg har kun en gang købt et kit, jeg har derimod købt bilen, og skildt hele lortet ad og gået det igennem.. Det funker også rigtig godt, og man får også en forståelse for bilen man ikke har hvis man ikke gjort det..

  • #5   16. jul 2014 Få børn, problem løst.

  • #6   16. jul 2014 Dog noget dyrere...

Kommentér på:
Første RC-Bil..

Annonce