{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

Overvejer nyt køretøj (Trail) {{forumTopicSubject}}

Har kigget en del på trail/scale-delen af RC verdenen og synes det ser meget spændende ud.
Valget falder nok på en SCX 10 Ram Power Wagon, når jeg kommer så langt.

Men jeg kunne godt tænke mig lidt input fra jer andre der allerede er godt igang i trail delen.
Er der nogle alternativer i samme prisklasse jeg skal kigge på som har samme opgraderingsmuligheder?
Hvor køber i jeres tilbehør/opgraderinger?

Og ellers nogle generelle tips til en potentiel nybegynder i genren?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overvejer nyt køretøj (Trail)
  • #1   19. okt 2014 Jeg har været rigtig glad for min scx 10 dingo som begynderbil. og nu er der efterhånden bygget rigtigt meget ekstra på den. så den kan sagtens bruges længe efter man er begynder.de klarer ret meget forskelligt.

jeg vil klart sige at det er sjovest at køre nogle stykker sammen. så meld dig evt ind i nogle af de grupper der er her på siden og kom ud og kør med andre

• #2   19. okt 2014 Jeg havde også tænkt mig at hoppe ind i nogle af de relevante grupper (hvis de vil have mig selvfølgelig smiley ).

Jeg kan se Dingo kit'et har en mindre wheelbase end den jeg har kigget på. 290mm kontra 313mm. Har det nogen betydning? Udover hvilke bodies der passer på den selvfølgelig. smiley

• #3   19. okt 2014 der er lidt forskel på køreegenskaber. nogen steder er den ene bedst andre den anden. så det skal ikke stoppe dig i at vælge den ram power

• #4   20. okt 2014 Ja jeg tror nu også jeg holder mig til den. Det ender nok med at blive en tidlig julegave til mig selv.. smiley smiley

• #5   20. okt 2014 Udemærket køretøj til en start, men er must er at opgradere styretøjet med (link fjernet) samme kan man selv lave med rod ends og gevind stang.
    Styre stængerne på RTR modellerne er noget dingle værk for sige det pænt.

Der er uendelige muligheder for yderligere forbedringer men vent med dem til du ser om det fænger. Min nuværende SCX'er står i mere end en hel tand protese.

• #6   20. okt 2014 Jan: Tak det var noget værdifuld info. Det vil jeg helt klart huske på og få bestilt samtidigt med jeg bestiller bilen.

Og ja, har godt set lidt af de opgraderingsmuligheder der findes. Det er også en af grundene til at jeg synes det ser spændende ud. Der er jo ikke noget sjovere end at få nyt udstyr til køretøjet smiley

• #7   20. okt 2014 ja det styretøj var på min fra starten fordi det var et dingo kit. det std plastic ser noget skrøbeligt ud

Kommentér på:
Overvejer nyt køretøj (Trail)

Annonce