{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mistet forsendelse ved post D.
  • #1   4. mar 2015 Spørg afsenderen, er den sendt som brev, pakke eller med t&t , derefter efterlyser du den enten selv eller får ham til det.

Jeg sender og modtager rigtig mange pakker hver dag og har endnu ikke mistet en eneste hos posten,

• #2   4. mar 2015 Min erfaring er, at 100% af de pakker, jeg sender med post danmark, kommer frem uanset om det er brev eller pakke.

Det må komme an på, hvad i har aftalt. Hvis en køber insisterer på, at jeg sender som brev, så kan han skyde en hvid pil efter sine penge, hvis han påstår, den ikke kommer frem.

• #3   4. mar 2015 You're fucked

Brug guloggratis porto til 39kr incl trackandtrace i fremtiden.

• #4   4. mar 2015 Jeg mente mere hvordan forholder man sig over hinanden, jeg har haft en pakke sendt som brev der ikke kom frem, jeg betalte ham der skulle havde pakken beløbet tilbage...... Nu har jeg desværre en der har sendt noget til mig som ikke er kommet frem, det eneste jeg har hørt fra ham er at jeg snyder...

• #5   4. mar 2015 Søren hvordan gøres det, har ikke hørt om det før...

• #6   4. mar 2015 Hvis køber beder om at få den sendt som brev, så er det købers problem hvis den ikke kommer frem.

• #7   4. mar 2015 http://www.guloggratis.dk/gporto

Det er altid er problem på fora som dette, hvor der ikke er handelskarakterer, svært at gennemskue folk, og hvis man ikke har handlet med dem før så er det svært.

• #8   4. mar 2015 Med brev er det modtagerens problem hvis pakken ikke dukker op. Modtageren kam forsøge at efterlyse brevet ved postdk.
    Men mængden af "forsvindende" breve på rcg er mistænkeligt høj.
    Der er en del uærlige sælgere som ser sig fristet af at beholde varen og pengene.

• #9   4. mar 2015 Hvordan bruger du guloggratis, Søren

• #10   4. mar 2015 Du skal bare have en bruger der, du behøver ikke sælge tingen via guloggratis eller i det hele taget oprette annoncen der.

Det er nu ikke så meget du sparer i forhold til postdanmark.dk takster. Jeg mener du sparer én krone i forhold til postdanmark.dk hvis du sender en 10kg pakke f.eks.

• #11   4. mar 2015 Man sparer da en hel del med gporto.
    Op til 1 kg for 39,- kr, uden omdeling
    Op til 5 kg for 49,- kr. uden omdeling
    Så har du track & trace på din pakke - og slipper for debat om skidtet er sendt/modtaget.

• #12   4. mar 2015 Ja du har ret, det er mig, der har kigget forkert.

• #13   5. mar 2015 http://www.guloggratis.dk/gporto?disable_adaptive=1
    Det er den mest ærlige måde og har en gang sendt el batteri som brev betalte så 38, kr i porto så en krone mere havde det været sendt med track and trace men kig på linket og resten giver helt sig selv

• #14   5. mar 2015 Bruger også g og g porto.

Du er kommet i en lidt dum situation.

Når jeg sælger noget lader jeg køber vælge om det skal sendes som brev eller pakke. Skriver tydeligt at brev sendes på eget ansvar. Har heldigvis ikke haft bøvl.

• #15   5. mar 2015 Varens værdi må afgøre forsendelsesmetoden, men valget ligger 100% hos køber, for køber kan bare hente varen fysisk eller hoste op med penge til pakkeporto.
    Jeg filmer altid mine brevforsendelser, når jeg smider dem i postkassen. Så har jeg min ryg fri, og så er den forsvundet PostDanmarks varetægt, hvis den ikke kommer frem.

• #16   5. mar 2015 Jeg ved ik om det er sån et svar du søger men det er min holdning at Tvivlen må komme til gode.. Og hvis ikke dit hjerte kan bære det - så host dog op med de sidste småører til noget ordentlig forsendelse.
    For bliver man sur og gammel før tid af at blive småfusket så må man hellere gå med livrem og seler end at spare de småpenge på forsendelsen smiley

• #17   5. mar 2015 Ved salg bruger jeg også G-porto via Gul og gratis, da det er meget rimelige priser og der er track and trace på forsendelsen. Så er både sælger og køber sikkert at pakken er i Postdanmark´s varetægt og den bliver leveret, og begge slipper for det bøvl du desværre er endt i, i tilfælde af pakken bliver væk m.m.

• #18   5. mar 2015 Enig med #8 - RCG og breve tilsammen = ekstrem mange forsvundet ting.

Jeg har aldrig mistet et brev og hver gang en køber har skrevet deres brev ikke var kommet, gav jeg besked på må lige give brevet et par dage til inden vi tager sagen videre. A eller B-post, så er der nogle gange forsinkelse. I alle tilfælde var det post.dk som var lidt langsom og alle blev glad til sidst.

• #19   5. mar 2015 Tak for alle meningerne......
    Jeg er bare ked af, at jeg ikke kendte til G porto, før nu....
    Lad ham beholde de 200 kr. det er måske den eneste måde, han kan spille > fyren med de mange penge < på, over for damerne...
    Go Week-end til alle, når den tid kommer

• #20   7. mar 2015 Køber altid med track and trace og aldrig miste noget og altid været tilfreds selv når det blev sendt direkte til mig i Norge smiley

Kommentér på:
Mistet forsendelse ved post D.

Annonce