{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.328 visninger | Oprettet:

Min motor bliver for varm!!! {{forumTopicSubject}}

Hey ABC med Nitro.
Jeg har lige fået købt mig en varmemåler og så har jeg skiftet brændstofmærke idag.
nå men nok om det.
Jeg var ude og køre min første tank men mit nye brændstof (sidewinder istedet for tornado)
Det syntes jeg gik meget godt fordi den var noget vildere med sidewinder men da jeg har kørt i 2 minutter vil jeg da lige tjekke temperaturen og den ligger på 157 grader!!
Men da jeg ser det skruer jeg min Blandingsskrue ind så den bliver mere mager men det ikke alene øgede temperaturen men den kom helt op på 182 grader!! så jeg stoppede med det sammen motoren da jeg så og stoppede med at køre.
Men nu er spørgsmålet fra mig til jer hvordan får jeg min motor kølet ned via indstilling?
Ved godt at det sandsynligvis har noget at gøre med at jeg køre med nyt mærke brændstof.
Håber i kan hjælpe mig.
Mvh Kris M.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min motor bliver for varm!!!
Kommentér på:
Min motor bliver for varm!!!

Annonce