{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  finale løbet bliver i glostrup
  • #1   13. aug 2008 Endnu et løb til sjællænderne... det lader vidst meget til at DASU ik gider løbende i Jylland hvilket jeg sys er lidt ærgeligt. Det strider end da mod deres vedtægter at fremme og samle dansk automibilsport, som det næppe gør ved kun at holde løb på en landsdel og en enkelt gang på en anden. Men fair nok, hvis der ik er nogle jyske klubber der vil afholde løbet så må det jo blive på den måde. Nu lyder jeg måske som en egoist men jeg ved da jeg ik er den eneste der føler på den måde.
    Men på trods af det ønsker jeg da jer et godt race smiley


  • #2   13. aug 2008 Jaja det var ik helt i orden. Nu ved jeg ik hvor meget nogle vægter det med kantineforhold, men hvis de ik er så gode, ka man vel skrive det i indbydelsen, så folk selv ka tage noget med. Men at stemple en klub pga. et løb er vel lidt en fejl. To ik så gode løb, så er der måske noget om snakken. Men skidt med det. Jeg synes alligevel ik at DASU er en specielt god organisation pga. det bøvl der er med licenser osv., som jeg ser som 100% overflødigt i RC. Men det gjorde mig lidt ophidset den her gang at DASU, bare tog i mod det første tilbud der kom og så bort fra folkets mening på racerc. Men min klagesang hjælper ik nu da det nok ik vil blive ændret

  • #3   13. aug 2008 mads b: nu var det jo ikk fordi der blev skrevet inde på racerc, men fordi brc tog initativ til at lave et løb, det kunne i jyder jo også gøre hvis i så gerne vil have et løb vest fra broen

  • #4   13. aug 2008 Det ku da også være der havde været taget initiativ, men nu var BRC bare hurtige. Samme aften som det kom frem at Odense ik ku holde racet havde BRC kontaktet DASU og det er jo i sig selv meget fint. Men på de to dage der gik fra udmeldingern fra Odense til BRC sku overtage løbet, er altså ik lang tid for en klub at få fat i bestyrelsen og aftale hvordan og hvorledes med løbet og derefter at skaffe dommer og løbsleder. For mig at se ligner det at DASU gik efter først til mølle princippet frem for at lige vente lidt med at tage beslutningen og se hva der dukkede op af forslag

  • #5   13. aug 2008 er helt enig med hans, det er fedt at komme ud på så mange forskellige baner, men den her gang var jyderne bare ikk hurtige nok,

  • #6   14. aug 2008 Ja en gang på hver bane havde været dejligt, især hvis der var flere baner i Jylland. Men det er lidt svært her i Århus at få stablet en bane på benene, især efter at et DASU udvalgsmedlem, bare sku tage en snak med kommunen om at flytte til en anden grund end den vi havde, så ville kommunen betale en stor del af gildet med en on- og offraodbane.
    Og det som jeg vil sige med dette er at ind til det sker vi får flere baner i Jylland er det måske nødvændigt at afholde mere end 1 løb på samme bane...


Kommentér på:
finale løbet bliver i glostrup

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce