{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.161 visninger | Oprettet:

Guide til E-maxx CVD's {{forumTopicSubject}}

Plastikakslerne på E-maxx'en er ikke noget at skrive hjem om, hvis man har tænkt sig at køre med bilen, så en opgradering til CVD's vil klart være en af de første prioriteter.

Traxxas CVD's: Nu har jeg ikke fået testet dem så meget endnu, men de virker ganske holdbare, og det er en fin detalje med gummipakningerne.

MIP: De laver kun center CVD's til den første udgave af E-maxx'en, men både til for og bag, som passer på begge udgaver. e er utrolig holdbare, og har ry som værende blandt de bedre.

Følgende har jeg ingen erfaringer med selv, men kun info læst på diverse forums.

Unlimited engeneering: Skulle efter sigende være de stærkeste. De er lavet i titanium.

RDLogics: Jeg kender ikke meget til dem, men de ser robuste ud. Mener der er et par stykker her på galleriet der har dem, så måske de kan komme med mere info.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Guide til E-maxx CVD's
  • #1   4. jun 2011 Traxxas CVD's: Nu har jeg ikke haft dem på min E-Maxx endnu, men jeg synes de virker som noget skrammel med de gummipakninger. Mine er blevet "Møre", altså næsten til hårdt plastik, og det går ikke når man skal køre ræs. De virker rigtigt "Smooth" i starten når man får dem, men ligeså snart man begynder at bruge biler hvor der er lidt buske, træer eller andet i den stil, vil de blive revet op.
    Jeg har ikke ledt efter nogen løsning på det problem, men man kan evt. Købe en stak af de gummipakninger, også skifte når man ødelægger nogle.
    Akslerne er efter sigende super holdbare, og de virker også som kvalitet:=)


  • #2   4. jun 2011 Jeg havde traxxas CVD`s på min tidligere RPM-Maxx og de holdt bare! både for-bag og center. Jeg har Traxxas center på min G-maxx og RDLogics for og bag, det virker også rigtig solidt. RDLogics har også gummi sokker.

Kommentér på:
Guide til E-maxx CVD's

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce