{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.483 visninger | Oprettet:

Jeres Drift biler og Projekter. {{forumTopicSubject}}

Hejsa Folkens..

Jeg syntes der er lidt dødt her på gruppen så jeg prøver lige at starte en samtale.
Hvad køre forskellige folk med af biler og med hvilken motore og karosser ikke mindst?

Jeg køre selv med en TT-01 af den simple grund jeg havde en TA-05 men jeg havde problemer med remme og remhjul døde bare man kørte i en lille smugle sten/grus. Så derfor valgte jeg en TT-01 der er noget bedre pakket ind til at køre steder der er lidt snavs.

Jeg er så igang med en sniper undervogn der gerne skulle bygges helt om med mega negativ camber og meget mere vinkel på forhjulene. Der på kommer mit gamle PS13 kaross som nok lige skal igennem en renovering ang maling.

Der ud over er jeg igang med en Toyota AE86 Levin med Run-Free body kit til min TT-01. Den skulle også gerne komme til at skille sig ud med 10mm offset på baghjul osv.
Farverne bliver originale Hvid karos med sorte kofanger også overvejer jeg nogen fælge i en skrigene farve til at bryde farverne på mit karos.

Derud over ville jeg overveje en 9T motor i min bil med Ezrun 35A V2 ESC er der nogen der har erfaringer med det setup?

Mvh <b>Lille P


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres Drift biler og Projekter.
Kommentér på:
Jeres Drift biler og Projekter.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce