{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

Hold nu op noget bøvl, en lille historie. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg trænger godt nok lige til at lukke lidt damp ud og i er så de sølle ofre... Jeg beklager på forhånd.


Nå men nu til historien (og så er det ikke engang løgn):
d. 04-05-2016 køber jeg nogle foto vare hos en forhandler i England bla. et objektiv, nogle batterier til mit kamera (Olympus E-30) samt en dobbelt lader.

d. 05-05-2016 Afsender sælger mine vare via Royal Mail (RM).

Fra d. 06 til d.09-05-2016 Efterlyser sælger dagligt pakken hos RM da han ikke har fået nogle tracking oplysninger fra dem som han plejer. til sidst indrømmer de at pakken er blevet borte.

Nå 8 hverdage (12 dage inkl. weekender) går uden sælger får noget som helst at vide selv om han kontakter RM og mig hver dag med updates.

d.17-05-2016 Sender RM endelig en besked til sælger at de har fundet pakken (hurra) samt en regning på €38 (Ca. 282,50 Kr.) fordi at de har valgt at sende pakken med UPS, hvorfor skriver de ikke noget om. (Hvad helvede har de lige gang i??? tænker man lige)

d.20-05-2016 UPS sender mig en SMS da de har opgivet at aflevere pakken, fordi den adresse som RM har skrevet på leverings mærkaten den findes ikke. Jeg ringer fluks til UPS og endelig ser det ud til at det lysner og efter at have oplyst den korrekte adresse vil den med lidt held blive leveret på mandag d. 23-05-2016... Ja jeg håber og krydser fingre samt alle andre lemmer der kan krydses så det må i også godt.

Jeg håber fanden galeme, at pakkens indhold er intakt når jeg modtager den, ellers bliver jeg fandeme godt nok sur!!!



Ja beklager det sure opstød men det er bare fustrerende når sådan noget sker.
God dag til alle.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold nu op noget bøvl, en lille historie.
  • #1   20. maj 2016 Jeg forstår dig. Jeg har da en sjov lille historie der ikke er lige så ærgerlig som din, den er bare ligeså øv ! Denne gang er det med post
    danmark i stedet.
    Mandag bestiller min datter et par sko på et website.

    Onsdag får hun besked om at pakken bliver leveret på Hjemmeadressen om Torsdagen. (Selvom hun bad om at få den leveret til det lokale posthus(Kvickly)

    Torsdag ligger der en seddel i postkassen om at den kan hentes i Føtex om fredagen. (Denne Føtex ligger i en anden by!)

    Hun kontakter Post Danmark, de undrer sig over forløbet og vil sørge for at den bliver sendt til rette by.

    Fredag ligger der en seddel i postkassen om at hun kan afhente sin pakke i det lokale posthus(Kvickly) om Lørdagen.

    Lørdag forsøger hun at afhente sin pakke i Kvickly. men får at vide at den ligger på postcentralen til viderefordeling ca. 2 min fra Føtex i den anden by.

    Mandag for hun så en Sms om at pakken kan afhentes Posthuset(Kvickly) Tirsdag.

    Hun hentede pakken tirsdag!
    Og så undrer man sig over at det er dyrt at sende pakker i danmark?




  • #2   20. maj 2016 Ja det er sku da utroligt. Der er ikke noget at sige til at flere og flere fravælger at bruge post dk. Det gider man ikke med alt det bøvl.

    Jeg kan også sagtens forstå din og din datters frustrationer, jeg har selv en Kvickly med en postbutik som ligger lige overfor hvor jeg bor og hvor jeg gerne vil have mine pakker sendt til men kan det lade sig gøre? Nej det kan det så ikke! Nu har jeg forgæves prøvet flere gange og resultatet er ALTID det samme. Pakken bliver afleveret i den postbutik som ligger i den anden ende af byen hvilket godt nok ikke ligger mere end en rask gåtur væk. fra min bopæl. Men skal man nu hente noget tungt så er det da alle gange nemmere at hente noget i den postbutik på den anden side af gaden end det er at hente noget i den anden ende af byen.

    Da jeg engang ringede til post dk. for at høre hvad jeg lige kan gøre for at få mine pakker afleveret i Kvickly får jeg blot at vide alt det jeg allerede har prøvet. Jeg tillader mig så at spørge hvorfor det lige er at mine pakker bliver afleveret i den anden ende af byen efter som jeg har en anden postbutik på den anden side af gaden og jeg får så at vide at det har noget med adressen at gøre også er det jo lige jeg spørger personen i røret om det ikke ville være mest logisk at dem som bor tættest på den enkelte postbutik ikke automatisk bliver registreret til at være tilknyttet den men uha nej det var ALT for besværligt og omkostnings fuldt. Så er det lige man igen spørger sig selv om hvad meningen med det hele så lige er.

    Ja det var så lige surt opstød nummer to...


  • #3   20. maj 2016 Nu bliver jeg da lidt bekymret. Jeg bestilte nogle dimser i England onsdag i sidste uge. Fik heller ikke noget T&T nummer som jeg plejer. Undrer mig også lidt over jeg endnu ikke har modtaget pakken.. hmm

  • #4   20. maj 2016 Det kan jo være du er heldigere ned jeg er.

  • #5   20. maj 2016 Det håber jeg da.

  • #6   20. maj 2016 En succeshistorie er på sin plads. Fik spurgear og aksler til min parrot ar drone, igår, bestilt sidste mandag fra kina. 17kr incl fragt for komplet sæt. smiley

    Så alt det andet der tager 2-4 mdr snakker vi ikke om.


  • #7   21. maj 2016 Ja man kan være ganske heldig til tider.

  • #8   21. maj 2016 Du får kun din pakke på mandag, hvis du er hjemme når han kommer. For UPs må ikke bare ligge pakken uden kvittering... smiley

    Min oplevelse med UPS er også bare ringe...

    Min adresse fandtes heller ikke... Selvom jeg bor på den... smiley De små halvhjerner kunne simpelthen ikke finde mit nedlagte landbrug med tre store betonsojler ud til vejen med en Kæmpe stor jernlåge, inklusiv det kæmpe store husnummer... smiley

    Nej Den adresse du har skrevet på her findes altså ikke. !

    Mit svar: Så er det sku da underligt at have boet her i 4år nu og alle andre kan sagtens finde mig... smiley


  • #9   21. maj 2016 Jeg har sørget for den bliver sendt til en som er hjemme hele dagen og de har fået et telefon nummer som de vil ringe til hvis der er noget de ikke kan finde ud af.

  • #10   21. maj 2016 Hvis man er i tvivl om man når hjemme, så skriv en fuldmagt med AWB nr (tracking nr) og besked om hvor de må lægge pakken, så tager de fuldmagten med i stedet for underskrift, og lægger pakken på det aftalte sted.

    UPS vil da hellere afleverer pakken end køre forgæves. Jeg har personligt aldrig haft andet end gode oplevelser med UPS.


  • #12   22. maj 2016 Sikke da noget lort Manse, ja de er bare SÅH dygtige hos post dk.

  • #14   22. maj 2016 Ja det må man da sige...

Kommentér på:
Hold nu op noget bøvl, en lille historie.

Annonce