{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.844 visninger | Oprettet:

Kom Frisk Med De Grove Vittigheder. {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger, så lad os få de groveste og værste vittigheder på banen. Intet er for groft, plat, snusset, blodigt, skummelt eller på anden måde for meget.
Ergo ALT er tilladt så længe det er vittigheder og IKKE personlige angreb på andre brugere af galleriet.
Det er ikke mudderkastnings ringen, men det vittige hjørne vi vil være i.

Nå men altså, Kan man ikke tåle grovheder af usmagelig karakter, bør man IKKE læse folks indlæg.
Hvilket vil sige er man sart eller på anden måde ikke i stand til at trække på smilebåndet over grove vittigheder så skynd jer at hoppe tilbage til forsiden.

Jeg kan da lægge ud med en lille sød en.

Peter Madsen førte hans ubåd med hovedet under armen, det var bare ikke hans eget...

Sæt igang.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kom Frisk Med De Grove Vittigheder.
  • #1   22. maj 2018 hvad kalder man gruppe sex på et plejehjem















    svar: blandet saft fra rynkeby ?


  • #2   22. maj 2018 En far siger til sønnen:
    “Nu kommer storken snart med din lillesøster”
    Sønnen svarer: ”Du er da en idiot far, her vrimler byen med dejlige tøser, og så vælger du at knepper du storken


  • #6   22. maj 2018 Hvorfor skriver Århusianerne ikke tillykke på lagkagen

  • #7   22. maj 2018 Fordi de kan ikke få den gennem skrivemaskinen

  • #8   22. maj 2018 Hvad kalder man fastfood i fangekælderen?



    Pommes Fritzl


  • #9   22. maj 2018 Tre opdagelsesrejsende på tur i junglen omringes af hovedjægere der spørger den ene: "uggabugga eller dø". Han vælger uggabugga, og bliver skampulet i flere timer til han - døden nær af kanalrytteri - bliver sluppet fri.

    De to andre efterlader manden og går efter hjælp, og dagen efter omringes de atter af hovedjægerne der spørger den anden mand: "uggabugga eller dø". Han vælger uggabugga, og processen gentages.

    Til sidst er der kun en mand tilbage til at gå efter hjælp. Da han (forudsigeligt nok) omringes af hovedjægerne næste dag, og får samme spørgsmål, svarer han: "slå mig ihjel, jeg orker ikke det andet".

    Hvortil hovedjægerne svarer: "uggabugga til han dør"...


  • #10   22. maj 2018 Alle børnene nåede over vejen, undtagen Peter han manglede en meter.

  • #11   22. maj 2018 Peter Madsens kone vil nu skilles!!!!


    Men i hvor mange stykker


  • #12   22. maj 2018 Peter Madsens livret !!!!!!

    Kims med havsalt


  • #13   22. maj 2018 Peter Madsen tog benene på nakken, da han blev opdaget.


    Men var ikk hans egne


  • #14   22. maj 2018 Politi kunne hverken finde hoved eller hale i sagen. Men kom da til bunds.

  • #15   22. maj 2018 Hvis man sender mail til een der er i fængsel!!!!!!!!!

    Må man så vedhæfte een fil


  • #16   22. maj 2018 Alle børnene morede sig til sexpartyet
    undtaget conni


    Hun var pony


  • #17   22. maj 2018 Alle børnene legede doktor
    Undtagen Povl
    Han var skovl

    Alle børnene på tur i USA var glade for rejsen
    Undtagen Bent
    Han var sort - og blev skudt af en betjent

    Alle børnene nød at lege dyrlæge
    Undtagen Gert
    Han var ved at blive kastreret


  • #18   22. maj 2018 Hvad er det der er gult, ca 10m langt og lugter fælt af tis?

    - kædedans på et plejehjem


  • #19   22. maj 2018 Han og den nye kæreste ligger under dynen og skal til at knalde for første gang.

    Ham til hende: jeg er nødt til at indrømme, at jeg har en pik som en baby.

    Hende: ej skat, det er altså okay, jeg elsker dig uanset størrelsen.

    Ham igen: jeg mener, den er 55cm lang og vejer 3600 gram!


  • #20   22. maj 2018 Datteren er blevet gift med en græker og bor nu hos ham i Athen. En dag ringer hun grædende hjem til sin mor.

    Datteren: Mor, jeg vil skilles!

    Moderen: hvorfor dog det?

    Datteren: siden jeg er blevet græsk gift er mit røvhul blevet udvidet fra størrelsen på en 25øre til nu at ligne en femmer!

    Moderen: vil du virkelig skilles for sølle 4,75?!


  • #21   22. maj 2018 Hvis man skal blende en baby, skal det så være med hovedet eller benene først?

    Svar: det er ligemeget, lyst kød kan tåle begge dele.

    Hvordan får man så bedst en blendet baby op ad blenderskålen?

    Svar: med KiMs kartoffelchips


  • #22   22. maj 2018 Lidt gåder skal der til...

    Nogen der ved hvorfor elefanter er flødefarvet under fødderne?
    Fordi de så kan gemme sig på ryggen i en skål vanilje budding.

    Kan i så gætte hvorfor elefanter har røde øjne?
    Det er fordi de kan gemme sig oppe i kirsebærtræerne.

    Hvorfor er der altid fyldt med blod under kirsebærtræerne i Afrika?
    Det er når elefanterne hopper ned fra kirsebærtræerne på de små negerbørn.


  • #23   22. maj 2018 hvad er forskellen på en elefant ?

    Den kan hverken flyve


  • Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 6
    #25   22. maj 2018 hvad siger man til en kvinde med 2 blå øjnene



    ingenting hun har allerede fået det af vide 2 gange


  • Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 6
    #26   22. maj 2018 hvad er ligheden mellem en perker og en cykel


    de virker bedst med kæde på


  • Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 6
    #27   22. maj 2018 hvad er forskellen på en tyrkiet kvinde og en flodhest



    100kg og en blomster kjole


  • #28   23. maj 2018 Hvornår må man spytte en tyrkisk kone i ansigtet ?
    Når der er ild i overskægget


  • #29   23. maj 2018 En lille sød historie.

    To ægtepar i 40'erne var i sommerhus over en forlænget weekend, en aften da de to mænd sad og snakkede for sig selv.
    Så Kunne de ikke lade være med, at snakke om de gode gamle dage. Dengang de var single og bare kunne gå i lag, med alle de lækre kvinder som de rendte ind i.

    Ak ja de tider var jo længe svundne. Men så kom de på, at de måske kunne lave en gang kone bytteri. Sådan i det skjulte, så de blev enige om, at de hver især ville liste ind til den andens kone, lidt efter lyset var slukket.
    Så skulle de lige finde ud af, hvordan de signallerede til hinanden næste morgen, hvordan det var gået i løbet af natten. Snedige som de mente de var, blev de enige om, at var der gevinst. Så skulle man dyppe en finger i smørret, sådan nu var alt aftalt og de sad og var vældig tilfredse med sig selv og deres aftale. Den ene var særligt tilfreds, fordi han vidste hans kone havde det røde, så der var næppe chance for gevinst hos hende den nat.

    Nå men natten kom og gik, det blev morgen og de sad og spiste morgenmad.
    Da kvinderne var færdig med at spise og havde rejst sig, for at gå en tur til vandet.
    Sad de to mænd tilbage og lurrede hinanden lidt an. For hvem skulle ligge ud?
    Nåh sagde ham hvis kone havde det røde til den anden, vi må jo til det. Så han dyppede stolt en finger i smørret, med et selvtilfreds smil og lænede sig derpå tilbage i stolen og ventede på hvad den anden ville gøre.
    Den anden sad og kiggede lidt, men så rakte han hen over borderet og dyppede først fingeren to gange i jordbær marmeladen og derpå en gang i nutellaen...

    Bum!


  • #30   23. maj 2018 Sand historie fra dengang der var noget ved at være på landet... (50'erne) Har det fra en som var karl på den pågældende gård da det skete.

    Nå men til historien:

    En aldrene storbonde også kaldet Fatter havde giftet sig med en ung kvinde og var vældig tilfreds for hun var både kærlig og smuk. Hun var glad og tilfreds, alt var fryd og gammen.
    Fatter var ofte hjemmefra fordi han handlede kreaturer overalt i Danmark.

    Nogen tid gik og en dag da han kom tidligt hjem fra en af hans mange handels ture og kom gående under et åbent vindue til soveværelset på vej ind på gårdspladsen, kunne han høre der forgik noget der oppe.

    Der lød grynten og stønnen inde fra værelset. Så han gik op for at undersøge sagen og der lå konen og fodermesteren godt igang med hinanden. fodermesteren røg ud af sengen og forsvandt i en fandens fart ud af værelset. Konen lå tilbage helt desorienteret og så ret brødebetynget ud. Fatter kiggede bare på konen med et lille smil og vendte rundt og gik ned af trappen.

    Han gik over til fodermesterboligen, hvor han fandt fodermesteren i fuld sving med at pakke sine sager. Så spurgte han stille og roligt fodermesteren hvad han havde gang i?

    Fodermesteren svarede prompte at han hellere måtte rejse efter det han havde gjort. For det var jo ikke så heldigt at han lå i med fatters kone.
    Fatter brast i en hjertelig latter og svarede så.
    Unge mand jeg er ikke så frisk og rørrig som jeg var engang og min kone er ung og smuk, hun kan lide dem og de hende. Jeg syntes de skal blive, for kan vi to ikke tilfredsstille hende. Ja så må vi jo bare få fat på en tredie mand til at hjælpe os. For tilfredsstillelse, det fortjener hun.
    Hun skal ikke mangle noget uanset om det er kærlighed eller hvad hun ellers måtte ønske sig.
    Så sådan blev det, fodermesteren blev og alle var glade og tilfredse. Efter storbondens død fik fodermesteren og konen hinanden.


  • #31   23. maj 2018 hvad lavede bamse og kylling på scandinavian star

    ledte efter aske


  • #32   23. maj 2018 Fandt de ham?

  • #33   23. maj 2018 Næppe, han var som borte med blæsten. Husk brændt barn skyer ilden...

  • #34   23. maj 2018 Alle børnene kiggede ned i blenderen
    Undtaget Bob han kiggede op


  • #35   24. maj 2018 Hvad kalder man en klog blondine?

    En golden retriever.


    Hvad kalder man en kvindelig gartner?


    En plantesæk.


  • #36   27. maj 2018 Hvorfor synger Rhiana..to the left to the left??
    Because NiXXXX aint got no rights.


Kommentér på:
Kom Frisk Med De Grove Vittigheder.

Annonce