{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

Afvist og Velkommen burde laves om {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at der bliver lavet om på det system hvor ens bil bliver stemt ind.
Mit forslag går ud på at man ikke kan afvise en RC enhed uden at skulle skrive en kommentar, ligesom hvis man byder en velkommen, skal man skrive en kommentar som det er nu, for jeg er noget træt af at ellers ok RC enheder bliver afvis lidt for let, bare fordi at man kan "Gemme" sig.
Jeg håber at det vil blive taget op til overvejelse.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afvist og Velkommen burde laves om
  • #1   1. apr 2008 Din ide..

Men hvordan vil du gøre så folk ikke bare skriver..

jhgojhlsbdgpflkjdæfbkgjfdblkgjb

osv

Karsten

• #2   1. apr 2008 Din=Fin

• #3   1. apr 2008 det kommer til at blive 100 kommentar til alle rc enheder - jeg synes ikke dit system er helt gemmentænkt...

• #4   1. apr 2008 Børn og andre barnlige sjæle skal bare fatte det KUN skal afvise hvis bilen er Fake eller der er ufattelige ringe billeder, og ingen tekst

Karsten

• #5   1. apr 2008 men krsten ang. det der hvor folk bare skriver hjcnjfnsamavnmjef så har man jo noget på dem de afviser uden grund

• #6   1. apr 2008 Forstår dig udmærket, men tvivler på det vil hjælpe. Folk ville bare sætte punktummer osv. ind som de gør ved overskrifter. Det plejer dog at være ret indlysende hvorfor enheden bliver afvist, men alligevel er der de ca. 10 afvisninger der ikke giver mening hvor man godt kunne tænke sig en grund..

• #7   1. apr 2008 Nemlig Karsten, men det kommer de nok aldrig til at forstå, på den måde jeg forslår kan man hurtigt se hvem de brodne kar er og tage hånd om det.

Kristian H, jeg er ligeglad om jeg så skal læse 1000 kommentar, så længe at RC enheden får en fair afstemning og ikke bliver afvist, bare fordi at det måske sidder en som er lidt misundlig eller hvad ved jeg.

• #8   1. apr 2008 Dennis N jeg kan godt se dit point, så må de jo bare få en udstemme hvis de ikke skriver en gyldig kommentar.

• #9   1. apr 2008 Synes det lyder som en udemærket idé, og hvis der er nogen der laver en "buonjkm!" kommentar eller en "." kommentar, er der jo som sagt bare nogen der kan give dem en udstemme =)

Desuden til dem der mener det er en dårlig idé fordi man får 100 kommentarer til hver bil, så har de fleste der stemmer da i hvert fald mindst vundet et par udfordringer, der kan komme maks 20 kommentarer, er det så slemt?

• #10   1. apr 2008 Thomas L

Syntes du skal skrive dit forslag til Admin af siden. ikke meget vi andre kan gøre ved det jo.

Andet end at sige at det er en god ide eller det er en dårlig ide.

• #11   1. apr 2008 Den holder ikke i retten den ide...

Næh aldersgrænsen burde hæves til 15 år...!!!

• #12   1. apr 2008 meget god ide du har fået der.. jeg har den samme holdning.. smiley

• #13   1. apr 2008 TNT > >Aalborg< < du har ret og det er også min tanke at gøre det, men først ville jeg lige lufte stemningen omkring det med jer først.

• #14   1. apr 2008 Der er vist en der er blevet tøspige-fornærmet over at hans bil ikke kan komme ind... smiley

heh men nej jeg syns det er en ringe ide da der så vil komme ALT for mange intetsigende kommentarer til nye enheder... og jeg tror at processen vil gå i stå, jeg personligt ville da ikke gide at stemme hverken ind eller ud hvis jeg SKULLE skrive en besked til alle...

• #15   1. apr 2008 Allan som der blir skrevet, jeg gad da hellerikke begrunde HVER gang (for der er jo flere der prøver 200 gange uden at de ændrer noget) det samme og det samme igen....?

havde den da også bare fået dlkfsldkfjlskjfd og så var det det???

Ringe ide den der thomas... Du skal vist lige tilbage i tænkeboksen lidt mere hehehe!!

• #16   1. apr 2008 hvis men har gode pix og lidt tekst så kommer de da næsten altid ind som jeg ser det

• #17   1. apr 2008 Allan A. begge mine biler kom ind i første hug, men der er bare så mange der ikke får deres biler ind og sidder tilbage som et stort ? bare fordi at dem der afviser ikke gider at bruge bare 2min på at begrunde hvorfor at de afviser, så har de jo ikke en jordisk chance for at gøre det bedre og det er de sofastemmer jeg vil af med.

• #18   2. apr 2008 Hvis folk de så evt. gad og tage lidt tid til at kigge på de profiler der er herinde i forvejen inden de prøver at se om de kan snige sig ind med 2 billeder af karossen og 6 billeder af fjernbetjeningen... Så var vi fri for at folk de brokkede sig over at de ikke kommer ind.

Men realiteten er den at selvom folk skulle skrive en kommentar hver gang de skulle stemme en bil ind eller ud, så kan de jo nemt bare skrive at de ikke synes at kvaliteten er god nok, teksten er for kort eller en anden ting...

Jeg synes ikke forslaget der har virkningsgrad nok til at det bliver aktuelt at bruge det under indstemningssystemet.

• #19   2. apr 2008 Stemme systemet er til fordi vi alle har forskellige holdninger til hvad der høre til her inde, og sådan skal det være.

Dem der prøver en mill. gange at få deres bil ind, de reagere ikke på det folk skriver, og ikke engang selvom at man skriver til dem som HA.

Bevæggrunden for dit forsalag er god nok, men min personlige holdning er at det ikke dur med dit forslag.

Det er muligt at der nogle gange er nogen der ikke helt ved hvorfor de blev afvist.
    Men jeg synes meget sjældent at der bliver afvist nogen der ikke burde.

• #20   2. apr 2008 Kan vi ikke trøste os med at de fleste af dem med power i stemerne (+5 af slagsen) som hovedregel er de tunge drenge med lidt anciennitet, og som ved hvad der bør stemmes ind og ud? Mange af dem der afviser uden at begrunde er misundelses-afvisninger, og de kommer sjældent fra nogen med særlig mange points i tasken.

Måske vi skulle gøre som på bilgalleri, hvor den kun skal have 75 velkommen og hele 125 afvise for at udjævne ubalancen i folks professionalisme?

• #22   2. apr 2008 Rubbi kasper har da ret

Tja dem er der måske 1 eller 2 af, så må de jo bare vente til de bliver gamle nok!

Der er da sikkert også drenge på 14 år, som kan køre bil som en 18 årig, men nu er reglerne jo sådan i DK...

Burde det egentlig også være her, jeg er enig med kasper!

• #24   2. apr 2008 folk under 15 burde slet ikke sidde ved en computer hvis i spørger mig... Ud i den friske luft med jer. LIgesom vi andre gjorde i jeres alder. Så kan i komme til cmoputeren når i er klar til det i stedet.

• #25   2. apr 2008 Naa, Highflyer.

Det er en drømme verden, du har ret i at de ville have godt af det, men omvendt skal de jo være mere med på PC noderne end os andre.

• #27   2. apr 2008 heeh christian S...

det er lige præcis det du skriver der, gør dig til useriøs..

det er slet ikke for at være ond men, det der er BARNLIGT.. smiley

jeg mener det på den gode måde

• #28   3. apr 2008 Christian S - jeg er sikker på hvis jeg havde interesse i sådan nogle biler, at der var andre end dig der nok kunne hjælpe mig herinde.

Jeg siger bare i burde klatre lidt i nogle træer. Nutidens ungdom skræmmer mig sku nogen gange.

Kommentér på:
Afvist og Velkommen burde laves om

Annonce