{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.749 visninger | Oprettet:

Hvad afviser i RC´er på i galleriet? {{forumTopicSubject}}

Hej RC Gallerister

Er helt ny her og undrer mig lidt over måden, min stealth x09 blev afvist på. da jeg logged ind i går havde den 33 afvisninger og 74 velkommen. Ud af de 33 havde 5 gjort sig umagen at skrive hvorfor. En syntes der var for få og dårlige billeder, fin begrundelse. 4 syntes der var "for kort beskrivelse" uden at uddybe det videre (beskrivelsen er det, der netop ikke er betingelser på, når man læser de generelle vilkår). Da jeg spurgte hav man manglede i beskrivelsen fik jeg ingen svar. Når den så afvises, forsvinder tekst og billeder åbenbart bare.

Det betyder ikke så meget for mig, jeg ville kun bruge det som repair log, og den laver jeg bare på facebook, men hvis i vil have nye folk til, ville jeg ændre stilen lidt.

En beskrivelse af min helt standard stealth, udover de detaljer jeg havde udfyldt, kan iøvrigt findes på morfars, til de erfarne rc gutter som savnede den.

Tak til de mange som også byd velkommen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad afviser i RC´er på i galleriet?
  • #2   3. apr 2015 Som jeg husket den var der stort set ingen beskrivelse, ingen specifikationer ja intet var udfyldt.
    Vil man have sin rc vist fremt må man da som minimum udfylde de forskellige felter med størrelse, drivkraft osv.

    Nu er det igen så smart at man blot kan slette sin kommentar når man har afvist, der var der så kun 5 ud af 35 der ikke gjorde.


  • #3   3. apr 2015 Så husker du også forkert smiley de var allesammen udfyldt. Der var ganske rigtigt kun 5 billeder. De var fra da jeg reparerede cam shaften på den. Måske jeg skulle have brugt tiden mere på lysopsætning og tekst, end repairs smiley men som sagt ville jeg bare lave en log.

  • #4   3. apr 2015 Kan godt følge dig nogen gang kan men godt undrer sig over en standart rc helst skal have en lang stil med. for at blive stemt ind. men det skal jo også have en form for Standard

  • #5   3. apr 2015 Ja jeg tænkte jeg kunne ikke skrive skide meget andet, end de data jeg havde, og så at den havde fået nogen sokker på støddæmperne. Farten og årgangen kendte jeg bare ikke.

  • #6   3. apr 2015 I skal lige huske at en person kan give mere end et point. Jeg kan f.eks give 6 point og nogen kan give helt op til 10. Så hvis der er 5 personer der har afvist er det jo mere end rigeligt.

    Men så igen er der også rigeligt med HBX biler herinde, og folk vil nok ikke se flere.

    Det er ærgerligt men sådan er RC galleri blevet. Så med mindre du har noget anderledes og lækkert, så møder du kun mod gang smiley


  • #7   3. apr 2015 Det er ok... havde ikke tænkt mig at bruge den til udfordringer alligevel. For mig betyder det intet, men kan godt forestille mig en ung knægt der lige har købt sig en stealth hos morfars, jeg håber fandme de kigger alder også.

  • #9   3. apr 2015 alle biler burde være velkommen uden at sku stemmes ind syntes det er lidt barnligt at der sider nogle og siger nej du mangler info om bilen og ser man så på deres er der mindre end den de siger nej til ...


  • #10   3. apr 2015 Hvis du "bare" vil lave en log for din vogn, så kan du jo oprette et galleri - og skrive det du syntes der skal skrives.

    Når du opretter en enhed, så er det go' stil at fortælle alt om vognen - ikke bare 2-3 ord i hvert felt.


  • #11   3. apr 2015 Grunden til at man skal stemmes er jo for at der er kontrol over hvad der kommer ind.

  • #12   3. apr 2015 Jeg har haft mange HBX'er og de har ikke fået nogen afvisninger. Så hvis galleriet er fint skal de nok stemmes ind. Det kan tage en dags tid mere end mine Tamiya'er men det er da også forståeligt, da det er lidt mere interessant at klikke ind og kikke på enheden hvis det er sjældnere enheden bliver oprettet. Og når man så er derinde klikker man vel lige på byd velkommen. Så hvis du har en HBX så kan den uden problemer stemmes ind hvis du opretter et ordentligt galleri. Men jeg kan ikke se hvorfor du vil oprette et galleri hvis det drejer sig om en repair log som du siger. Opret et fotoalbum. Det er lige så tilgængeligt og der behøves ingen stemmer.

  • #13   3. apr 2015 Jeg troede faktisk at man skulle oprette en enhed før man kunne lave gallerier, men har lavet det på FB og det er jo ligeså godt.

    Jeg kan godt forstå alle de krav i nævner, de står bare ikke som krav, når man læser de generelle vilkår, man bliver henvist til. Læser man dem afviser mange af jer på direkte forkerte kriterier.


  • #15   3. apr 2015 "Klynk..Klynk..I stedet for at lave noget ordentligt. "

    "Det betyder ikke så meget for mig, jeg ville kun bruge det som repair log"
    "hvis i vil have nye folk til, ville jeg ændre stilen lidt"
    "Det er ok... havde ikke tænkt mig at bruge den til udfordringer alligevel"
    "Jeg troede faktisk at man skulle oprette en enhed før man kunne lave gallerier, men har lavet det på FB og det er jo ligeså godt."


  • #17   3. apr 2015 Vi kan selv finde både billeder og beskrivelse af de fleste standard biler, hvis du ikke selv kan, så forstår jeg måske ikke helt hvorfor du vælger at oprette den smiley
    God Påske, solen skinner, ud og kør noget Rc, så kan man samtidig tage nogle fede billeder af sine biler.


  • #18   3. apr 2015 Yes sir, alt er skønneste orden smiley kan sagtens undvære at oprette den som sagt, og er ret vild med resten af forummet her, har allerede fundet brugbare dele. Så jeg fikser min stealth og i skriver bare løs smiley

  • #19   3. apr 2015 Ud foran dit hjem i solen før aften: 3-4 gode billeder med karosse, et par billeder uden, kopier teksten til din Stealth X09 fra vores andres Stealth, upload, hav lidt tålmodighed - og vupti den er oprettet. Det er da fedt at have sine biler på galleriet. Når jeg snakker med folk synes jeg også det et sjovt at klikke ind og se hvad personen jeg snakker med kører/har kørt med. Det kan også give anledning til flere spontane dialoger. F.eks. med andre der også har en Stealth.

  • #20   3. apr 2015 ... og når du har oprettet en enhed kan du jo være med til fremover at præge beslutningen om hvilke gallerier der skal stemmes ind smiley

  • #21   3. apr 2015 Lige nu skal jeg først have fikset den front upright og steering hub, jeg knuste da jeg ramte en 10x10 træstolpe, før det bliver til romantiske billeder i solen smiley

  • #22   3. apr 2015 En beskrivelse af min helt standard stealth, udover de detaljer jeg havde udfyldt, kan iøvrigt findes på morfars, til de erfarne rc gutter som savnede den.

    Du skal da heller ikke oprette en enhed, og tro vi andre skal lede med lys og lygte, for at finde information om bilerne..
    Du kan finde meget info, om rigtig mange biler på nettet.. Men bare fordi man kan finde det på nettet, betyder det ikke at det ikke skal i din oprettelse..
    Man kan også finde topfart, billeder, vægt osv.. om en Stealth på Morfars, men derfor skal man da ikke lave en fuldstændig tom oprettelse?


  • #23   3. apr 2015 "Man kan også finde topfart, billeder, vægt osv.. om en Stealth på Morfars, men derfor skal man da ikke lave en fuldstændig tom oprettelse?"

    Det gjorde jeg heller ikke, jeg tilføjede alle de tekniske data, pånær topfarten som jeg ikke kendte. Som sagt fik jeg aldrig uddybet, hvad folk manglede i beskrivelsen, vi må være nede i enkelt dele eller farver eller hvad ved jeg.


  • #25   3. apr 2015 og helt ærligt havde jeg beskrevet min standard stealth i detaljen, tror jeg bare ikke på, at det er super spændende læsning, for de gutter som afviste mig

  • #26   3. apr 2015 "de generelle vilkår er lort og kan ikke bruges til en fis"
    Det er så fint nok, men så syntes jeg bare man burde skrive, de generelle vilkår man bliver bedt om at læse er ligegyldige, og det der i virkeligheden tæller er de folk der stemmers personlige præferencer, og ting der udtrykkeligt står ikke har betydning.


  • #27   3. apr 2015 "ps personligt er jeg skide ligeglad med facebook "

    Og jeg blev skideligeglad med RC galleris enheds galleri, men tror dog vi alle klarer os smiley


  • #28   3. apr 2015 Det gjorde jeg heller ikke, jeg tilføjede alle de tekniske data, pånær topfarten som jeg ikke kendte. Som sagt fik jeg aldrig uddybet, hvad folk manglede i beskrivelsen, vi må være nede i enkelt dele eller farver eller hvad ved jeg.

    Nej... Men som du skriver det, så forstår jeg det som om du mener, der ikke er grund til at skrive en masse når man kan finde det på nettet.. Og så ville vi ende med en masse pisse ligegyldige oprettelser..
    Hvis ikke du kommer ind, så kommer du ikke ind.. Og dem der ikke mener du skal ind, har med garanti en grund!.. Enheden burde ikke blive afvist fordi det er en HBX Stealth, og jeg håber ikke nogle kan finde på at afvise en enhed af den årsag!


  • #29   3. apr 2015 "Men som du skriver det, så forstår jeg det som om du mener, der ikke er grund til at skrive en masse når man kan finde det på nettet.. Og så ville vi ende med en masse pisse ligegyldige oprettelser.. "

    Jeg er helt ligegald med hvad andre skriver, de må komme med en lang forfattet novelle om deres strandtur med RC´en. Men hvad der er pisse ligegyldigt er en smagssag, og det er ret konkret beskrevet hvad reglerne mener ikke er ligegyldigt. Men vi lander nok ikke den diskussion. Jeg har lavet min repair log, og kommet med den konstruktive kritik jeg mener jeg ikke fik. Så må folk tage den, eller mene jeg bare gjorde tingene forkert.


  • #30   4. apr 2015 I og med det er et stemmesystem, er der jo lagt op til en demokratisk beslutning om enheden er "fin" nok til godkendelse,.
    Ergo bliver det forummets generelle mening som kommer til udtryk,.

    Det tager ca 10-15 min max at lave en oprettelse, som bare virker nogenlunde fornuftig.,
    billeder tager. 5 min,
    std info om bilen, motor osv, 5 min
    Lidt om hvad du vil med bilen 5 min.,
    Gør du det, vil din bil blive stemt ind hver gang.,..

    Men bruger du 30 sekunder og skriver sammenlagt 10 ord., så tror jeg der er mange som føler det er spild af deres tid at byde den velkommen,. smiley

    Jeg er personligt utrolig large og giver stort set alle lov, men ser jeg en oprettelse med 5 billeder og 10 ord - så irriterer det mig at jeg skal bruge min tid på at bedømme den, når de ikke engang selv gider bruge tid på at lægge den op, og så afviser jeg den.,.

    Så generelt til folk der bliver afvist -
    No offence, men det er fordi det er noget lort i har lagt op,.

    Skal man have sin egen lille hyggelog, kan man så fint bruge fotoalbum eller facebook hvis man vil det :b


  • #31   4. apr 2015 "Det tager ca 10-15 min max at lave en oprettelse, som bare virker nogenlunde fornuftig.,
    billeder tager. 5 min,
    std info om bilen, motor osv, 5 min
    Lidt om hvad du vil med bilen 5 min.,
    Gør du det, vil din bil blive stemt ind hver gang.,.. "

    Det er hvad jeg mener jeg gjorde, bortset fra lidt om hvad jeg vil med bilen. Og igen kan jeg sagtens forstå dine argumenter, det er bare ikke det man læser når man signer op. Der står ret tydeligt, der er IKKE krav til længden af beskrivelsen. Der er IKKE krav hvilken bil det må være, og der står min fem billeder.
    Så når de erfarne gallerister mener en kort beskrivelse er lort, 5 billeder er for lidt, eller det gerne skal være en mere eksotisk bil, så slet dog de generelle betingelser, fremfor at henvise folk til noget ingen tager alvorligt.



  • #32   4. apr 2015 Det er lykkedes for mere end 20.000 andre at få deres enhed oprettet, så mon ikke man bare skal konkludere at de billeder du lagde op ikke var gode nok, tag nogle gode billeder, skriv hvad du opretter, så kommer den nok ind. Du kan selvfølgelig også bare blive ved med at beklage dig over stemmesystemet, men det kommer bilen ikke ind af.

  • #33   4. apr 2015 Jeg tror ikke helt i forstår, hvad det er jeg siger. Jeg er ligeglad med at blive oprettet, har fundet en bedre løsning på det jeg manglede. Men hvis i vil have nye medlemmer er det dumt at sætte dum til at læse et regelsæt i ikke selv formår at læse og overholde. Det er det eneste.

    Dette giver ikke mening og kunne lige så godt slettes:
    "Regler for oprettelse:
    Det oprettede skal være en rc-enhed.
    Du skal være ejer/have været ejer af det oprettede i galleriet. ( Se desuden "Specifikke vilkår for nogle gallerier")
    Opret kun én profil til rc-enheden - har du flere billeder, du vil vise frem er du velkommen til i stedet at lave et fotoalbum.
    Du skal have rettighed til at bruge billeder, du uploader.
    Sørg for at tage gode, skarpe billeder, og tilføj en god beskrivelse. Der er ikke krav for længde af beskrivelse.
    Opret ikke rc-enheden som salgsannonce/reklame for firmaer - her kan du i stedet oprette en annonce i markedet.

    Velkomst/afvisning af gallerier
    Du kan afvise med 1 point og byde velkommen med op til 10 point. (Hvis du har vundet udfordringer nok)
    Afvis kun et galleri, hvis det ikke overholder de ovenstående betingelser.


  • #34   4. apr 2015 "Alle rc-enheder er velkomne, blot de er brugernes egne. Afvis KUN hvis de generelle betingelser ikke er overholdt."

    "Hvis du afviser så fortæl hvad der skal gøres bedre næste gang"

    Det formår folk ikke at læse, men jeg skal gøre mig umage?


  • #35   4. apr 2015 Ok, så prøver vi igen.

    Lortebilleder = Afvisning

    Og eftersom at du er ligeglad, så synes jeg du har brugt meget tid på dette emne.


  • #36   4. apr 2015 Jan A hvad var problemet med mine billeder?

    "Og eftersom at du er ligeglad, så synes jeg du har brugt meget tid på dette emne."
    Jeg svarer de folk der skriver, kan godt høre traditionen her er en anden. Og det er helt fint, men når jeg logger ind for at kigge annoncer efter dele, så svarer jeg gerne her. Husk på jeg skal ikke bruge en masse tid på photo ops og kærlighed digte til min stealth smiley


  • #37   4. apr 2015 Demokratiet har talt smiley

    Jeg undlader at svare yderligere på dette emne (jeg skal ud i solen og tage billeder af mine Rc enheder)

    smiley


  • #38   4. apr 2015 God fornøjelse, er lige kommet hjem fra morfars, så jeg vil ordne min steath smiley

  • #40   4. apr 2015 Tjah syntes egentlig jeg havde gjort mig umage, med at få detaljerne af det jeg havde fixet på bilen, det tænkte jeg var det interessante. Og ja, så var jeg kun på minimumsgrænsen på de 5 billeder.
    Måske jeg også bare har lidt svært ved at forstå frygten for "dårlige oprettelser"... men systemet virker tilsyneladende for dem som er her, og det lyder ikke som om der er nogen form for lyst, til at ændre et komma, så folk må jo være glade for det.


  • #41   4. apr 2015 Systemet er ok - det er folk herinde, som er nogle idioter.

    Uanset hvilke ændringer, der bliver lavet ved systemet vil folk stadig være nogle idioter. Sådan er RCG og internettet bare helt generelt.

    Om det er gallerier eller foraer, så fører anonyme beskeder sjældent til god samtale.

    Du har ganske ret i at folk stemmer efter nogle regler de selv finder på oppe i deres små kyllingehjerner i stedet for at bruge de skrevne regler for galleriet.

    En skam din bil ikke blev oprettet, men du tager sgu fint, og synes det er i orden du opretter den her tråd.


  • #42   4. apr 2015 Der står jo i reglerne der intet krav er for længden men der er et krav til kvaliteten

    Og det er ikk en "god beskrivelse" hvis der står to ord.,


  • #43   4. apr 2015 Det er din subjektive vurdering, om to ord er en god beskrivelse, og det er derfor ikke en god grund til at afvise.

    Der står udtrykkeligt: Afvis KUN hvis de generelle betingelser ikke er overholdt.

    De har endda stavet KUN med store bogstaver, så ikke engang røvklovnene herinde burde kunne tage fejl.

    De generelle betingelser er:

    Oprettelse af gallerier
    Regler for oprettelse:
    Det oprettede skal være en rc-enhed.
    Du skal være ejer/have været ejer af det oprettede i galleriet. ( Se desuden "Specifikke vilkår for nogle gallerier")
    Opret kun én profil til rc-enheden - har du flere billeder, du vil vise frem er du velkommen til i stedet at lave et fotoalbum.
    Du skal have rettighed til at bruge billeder, du uploader.
    Sørg for at tage gode, skarpe billeder, og tilføj en god beskrivelse. Der er ikke krav for længde af beskrivelse.
    Opret ikke rc-enheden som salgsannonce/reklame for firmaer - her kan du i stedet oprette en annonce i markedet.


    Så når folk afviser på grund af, at en god beskrivelse skal være en endeløs og røvkedelig fristil om ejerens færden fra fødsel til den dag, han købte sin første HBX, så er det fordi deres førnævnte hønsehjerner digter nogle krav til, hvordan andre folk på internettet skal underholde dem på arbejdet, fordi deres såkaldte facebookvenner ikke smider nok ligegyldige opdateringer ud til, at de kan få dagen til at gå.


  • #45   4. apr 2015 Nå jeg er ikke helt alene med holdningen. Det var nu ikke min intention at starte en krig om det, men ja måske man kunne skrive noget som passede alle parter, så det var nemmere at forholde sig til.

  • #46   4. apr 2015 Tja... Jeg har set verdens bedste oprettelser blive stemt ud og verdens dårligste blive stemt ind i den tid, jeg har været her.

    Min hårde tone her, skyldes nok også at jeg bare har opgivet internet troldene, der færdes på det her forum.

    Til tider bliver der skrevet mere åndsvage ting herinde end i kommentarfelterne på Nationen.


  • #48   5. apr 2015 smiley jeg er sikker på x-factor ville blive bedre, hvis de slækkede på kravene og tillod katte.

    "Irriterende når mennesker udfolder fri vilje, og gør som de gør."
    Derfor dette opslag smiley


  • #49   5. apr 2015 men fri vilje... vi når omkring med en RC afstemning smiley jeg vil godt lige slå fast jeg ikke er modstander af fri vilje

  • #52   5. apr 2015

    profilbillede
  • #53   5. apr 2015 "Du accepterer ikke at du ikke blev optaget"
    Hvor?

    "så grundantagelsen er, at fri vilje skal svare til din for at være fri"
    Og den holder vi da fast i. Hvis du læser mit opslag, som at jeg vil tvinge nogen til noget, så læser du det forkert.


  • #56   5. apr 2015 "Nej. Men du har fået begrundelser"
    Ja jeg har fået nogle folk der, syntes jeg burde tage bedre billeder, det tager jeg til mig. Så har jeg hørt en del der mener jeg burde gøre en masse ting, selve sitet ikke mener jeg bør, dem gider jeg ikke tilfredstille, derfor fandt jeg en anden løsning.

    "Og emnet burde derfor være afsluttet for dage siden.. "
    så du skriver fordi?


  • #58   5. apr 2015 .

    profilbillede
  • #59   5. apr 2015 "Så du kan lære at acceptere et nej for et nej.. "
    Måske du skal lære at læse min ven smiley


  • #60   5. apr 2015 Kværulant, (af lat. querulans klagende), en, der altid tror sig forurettet og derfor gør vrøvl, fører proces.

  • #61   5. apr 2015 Rigid (rigidt, rigide – rigid, rigidere, rigidest)

    Adjektiv
    som ikke afviger fra faste mønstre

    Synonymer
    streng, stiv, ubøjelig


  • #63   6. apr 2015 sku da go stil og svar på de spørgsmål/kommentar der kommer.
    det var der sku nogen der kunne lær nå af
    beklag stave fejl


  • #64   8. apr 2015

    profilbillede
  • #65   8. apr 2015 Tissemand substantiv, fælleskøn
    BØJNING -en, ..mænd, ..mændene

    BETYDNINGER

    1.
    det ydre mandlige kønsorgan
    SPROGBRUG uformelt
    SYNONYMER
    mere formelt penis
    mere uformelt pik
    BESLÆGTEDE ORD
    mere generelt: de nedre regioner køn kønsorgan mere specifikt: tap kølle stang kanon kæp jern rejsning rumsterstang stådreng ståpik krummerik andre ord med "de nedre regioner - køn - kønsorgan" som overbegreb: tissekone vulva hule mis fisse kusse vagina dåse skede skød uterus livmoder skræv skridt kildrer tap klitoris ...skjul vis som grafik (eksternt link) tip

    "Dillermand," grinede Hubert og trak sig henrykt i sin lille tissemand

    2.
    opsynsmand på et offentligt toilet
    SPROGBRUG
    uformelt
    BESLÆGTEDE ORD
    mere generelt: opsynsmand andet ord med "opsynsmand" som overbegreb: overopsynsmand

    Så tørrer man hænderne, lægger de obligatoriske 2 kr. i tissemandens skål, afleverer et diskret nik til farvel og stiger atter op til overfladen

    LOOOL SÅ KOM DEN VIST UNDER BÆLTESTEDET!

    (ps. lavede bare det her indlæg for ikke at få flere beskeder når folk poster smiley )


Kommentér på:
Hvad afviser i RC´er på i galleriet?

Annonce