{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.320 visninger | Oprettet:

GLS er nogle ubrugelige idioter... {{forumTopicSubject}}

ja, undskyld mit sprog, men jeg skal lige afreagere verbalt.

Jeg bestilte en pakke Fredag den 25. april hos morfars. Da den blev bestilt en fredag formiddag vil jeg mene at jeg får pakken om mandagen hvilket vil passe mig fint. Men sådan skal det jo ikke gå...

Jeg bor på et kollegie hvor man skal have en chip for at komme ind i opgangen. Her i opgangen er alle postkasser placeret. Så man skal have en chip for at komme til postkasserne. Det har PostDK samt alle beboere på kollegiet. Men GLS har ikke... De skal derimod over på kollegiets kontor hvilket ligger 200 meter væk fra hvor jeg bor.

Så Mandagen går jeg og kan se min pakke er på vej:
Aktivitet:
Vogn udbringning

Status:
Dørringer

Region:
60 Kolding

Dato og tid:
28-04-2008 11:06:39

Lig her mærke til tiden... tirsdag eftermiddag bliver jeg utålmodig og skriver derfor til deres kundeservice. svaret er at jeg ikke har været hjemme og de har taget pakken med tilbage. Og samtidig fortalte de mig at de havde smidt et brev i postkassen...Men kan de smide et brev i postkassen så kan de også gå de 8 trappetrin op og rundt om et hjørne for at banke på min dør... Så det er jo en lille løgn fra deres side... Men jeg aftaler med dem at de bare skal smide pakken forbi Fredag (i dag)

Ikke nok med det så skriver jeg til deres kundeservice endnu engang at de skal få chafføren til at ringe til min mobiltelefon så jeg kan gå ned og åbne døren og få min pakke. Det har de så først lige svaret på i dag og dette var svaret:

"Hej Jacob

Da vi først har set din sidste mail i dag, kan vi desværre ikke levere din pakke i dag fredag. Er du hjemme mandag? så kan vi sørge for den kommer der. Eller vil du så hellere have, at vi omadresserer den til en anden adresse?

Med Venlig Hilsen / Best Regards
navn skal ikke være her da jeg ikke vil hænge en enkelt person ud.
Kundeservice / Customer Service"

Så bliver jeg hissig og svarer med dette:

Hej

Jeg har ikke mulighed for at være hjemme i de næste 4 uger. Så jeg
synes i skal få fat i postdanmark da de ikke har problemer med at
levere deres pakker til tiden. Jeg skulle have haft den pakke i
mandags så jeg vil absolut mene dette er under alt kritik.

Så nu bliver det spændende at se om jeg nogle sinde får min pakke.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GLS er nogle ubrugelige idioter...
  • #1   2. maj 2008 Det er trælst med de ikke altid kan finde ud af at levere.
    Men man kan jo vælge et pakkecenter i nærheden af en selv hvor de kan ligge pakken så du kan hente den der.
    Da jeg lå på hospitalet i århus brugte jeg altid det. Det var en blockbuster et sted i byen....

Cheers
    Mattias

• #2   2. maj 2008 Surt.. Du har ikk en kammi eller familie du kan få dem til at smide den hos?

Jeg har nu ikke haft problemer med dem, hvis ikke jeg har været hjemme har de bare smidt den i vores garage - ligesom PostDK..

Mvh

• #3   2. maj 2008 John Mattias Ebert N
    Det kunne jeg sagtens gøre. Men jeg gider virkelig ikke at fortælle dem hvordan de skal gøre deres arbejde. Ja, vi har en blockbuster i byen, men jeg vil ærlig talt ikke sige det til dem. Det må de sige til mig hvis det er.

Steffen A
    jo selvfølgelig har jeg da det. Men de bor alle sammen på kollegie. Så hvis de ikke fatter at levere pakken til mig så fatter de jo heller ikke at levere den til andre.
    Og da det er kollegie så kan de ikke bare smide den et sted og tro jeg modtager den. ser folk en pakke stå i opgangen så tager de den jo.

• #4   2. maj 2008 Hey Jacob
    Self er det da GLS opgave at gøre dig opmærksom på at denne ordning findes. Men morfars har det også den option på deres hjemmeside..
    Også underligt de ikke har ringet på ved idg hvis du var hjemme den dag :-s

Cheers
    Mattias

• #5   2. maj 2008 Må jeg høre hvad du bestilte ?

• #6   2. maj 2008 Theis F
    driftDVD
    maling
    maletape
    cambermåler da min gamle er knækket smiley
    møtrikker
    hex med lås
    og noget låselim da jeg købte det forkerte sidst...

i alt 530kr inkl. porto

• #7   2. maj 2008 John Mattias Ebert N
    Nu har jeg lige præcis ikke bedt om at få den leveret hos blockbuster da jeg jo har været hjemme hele ugen. Og det er ikke så let at ringe på. Hver kollegielejlighed har et telefonnummer. og det er det nummer man skal bruge for at ringe på døren...

• #8   2. maj 2008 Tænkte mere på nogen der boede i alm lejlighed, villa eller lign.

Kender godt man bliver irriteret når ens pakke ikke kommer frem..

• #9   2. maj 2008 Jacob hvis du har vidst at GLS har problemer med at levere til kollegiet undrer det mig du ikke bare fåe den leveret på blockbustr. Det er en service de har udvilket netop fordi de ved det er et problem de "kun" leverer i arbejdstiden.

Jeg selv får altid leveret til arbejdet, og der kommer pakkerne altid senest kl. 11 næste formiddag.

Men problemet for GLS er faktisk netop postDanmark som indtil for kort tid siden har haft monopol på postudbringning. Så med tiden kan du roligt regne med det bliver bedre.

Du kan i det mindste glæde dig over at siden han skiftede er der langt færre pakker der bliver væk, bliver forsinkede osv. når modtagerens forhold altså ikke er en faktor.

• #10   2. maj 2008 Men jo, det er da bare pisse irriterende at deres back-up levering er så sløv- For når man ikke at få pakken på dagen havner den tit i en labyrint af umuligheder, og det kan da være frustrerende.

• #11   2. maj 2008 Så fik jeg skrevet lidt mere med dem. så nu får morfars pakken tilbage da jeg jo aldrig kommer til at se den så længe det er GLS der bringer den ud.

Jeg må sige at det er utroligt hvor ringe service de yder. Og kigger man på deres hjemmeside så står der følgende: "Pålidelighed – Din pakker leveres til tiden."
    Ja, det tror jeg da på hvis man forventer at få ens pakker inden 2010...

Anyway så har jeg lige fået mail fra Morfars om at de sender den med postdanmark istedet. Så det er i det mindste god service fra deres side.

• #12   2. maj 2008 | Highflyer |
    Jeg har aldrig haft problemer med at få leveret på kollegiet før. Men det med deres låsesystemer er noget nyt de har fået inden for de sidste 3 måneder. Og da jeg som skrevet har været hjemme hele ugen så vil jeg ikke mene der skal være problemer med at levere her.
    Og jeg kan ikke engang få den leveret til arbejdet da jeg kun er på min arbejdsplads en gang hver 3 måned. Jeg har firmabil og kører rundt i det meste af sønderjylland. Men i denne uge havde jeg fri... anyway så må man sige at det er fint at morfars så vil sende pakken med postdanmark uden problemer.

Og også bare at de siger at de har leveret et brev i min postkasse... ikke nok med de ikke levere pakken så lyver de også for deres kunder.

Kommentér på:
GLS er nogle ubrugelige idioter...

Annonce