{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
519 visninger | Oprettet:

Nu må det stoppe med de film! {{forumTopicSubject}}

Sorry guys, men jeg bliver sq nød til at bitche lidt!!!

Det kan f.... ikke være rigtigt med alle de møg film der bliver uploaded. Nu må i tage jer sammen og vis os det bedste i har.
Gang på gang ser man eks. et hjul der drejer rundt og intet andet, eller en film hvor 90 % af tiden går med at flagre rund med kameraet. Langt de fleste film er fuldstændigt uredigeret og optaget med lego pixels.

Husk at en film i dårlig kvalitet der har noget og byde på, og er redigeret lidt, så man ikke sidder 30 sek og glor på en kondisko inden det går løs, kan være langt mere underholdende, end en uredigeret film af ligegyldige ting.

Det er digitale medier, så skyd dog løs, indtil der kommer noget godt i kassen - istedet for bare at skyde med løse pixels.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu må det stoppe med de film!
  • #1   17. jun 2008 HØRT!

• #2   17. jun 2008 HØRT
    også alle de scooter film vi skal glo på her inde NEJ det høre til på scooter galleri det er derfor det er der

• #3   17. jun 2008 Hørt fx når folk sprøger om nået er det da meget nemere for dem selv hvis filmen er iorden.
    Så kommer den rigtig hjælp til undsætning

• #4   18. jun 2008 ALLE der har en computer med internet, har mulighed for at redigere i sine film.
    Et godt bud er windows movie maker. Men der findes også et hav af andre GRATIS redigerings programmer.
    Mht. formatet, så er det samme gældende her - Igen hedder det: GRATIS download af video konvertere.

Madsen - Jeg aner heller ikke en dyt om at redigere film. Men jeg prøvede og det lykkedes mig at klippe lidt, alligevel. Det er faktisk nemmere end at oploade film til denne side. Men ok.... Hvis man ikke prøver, så kan man helle ikke.

OBS! når jeg siger redigerede film, så mener jeg naturligvis ikke at det skal være klar til at blive sendt på tv2.

• #5   18. jun 2008 he he peter k du har ret i at det sikkert er nemmere at redigere film end at uploade her. rcg crasher 4 ud af 6 gange når jeg skal smide film op. jeg kan max lægge film op på 21- 23sek varighed. længere så er det stensikkert at rcg crasher men først til sidst hvor filmen skulle være uploadet så man skal stadig sidde i de 12-16min det tager før det hele går i kage.. udover det så kunne jeg i starten smide film ind i moviemaker så de fyldte lidt mindre, men så kan de ikke smides på rcg ? og nu kan jeg slet ikke få mine film ind i moviemaker da den siger det ikke er gyldige moviemaker film. og det er normale avi filer som det hele tiden har været.
    så jeg må også prøve at planlægge hvad konen skal filme og max 21sek ellers bliver de for lange og kan aldrig komme på rcg.. så hvis man er endnu mere skod til film end jeg er og har ligeså skod pc så er det sværere end man lige tror.

• #6   18. jun 2008 Kristian L - jeg har selv haft det problem, med avi filer i win movie maker.
    Jeg løste det sådan her: Åben movie maker, Klik "funktioner", klik "indstillinger" og vælg fane bladet "kompatibilitet", her skal du så fjerne flueben ud for de video filtre du mener laver konflikt.

Jeg har kun flueben ud for "vob".

BTW kristian - du ligger ellers fine film op smiley så noget har du da forstået.
    Eks. din seneste film. Man ser en vej, så en bil for fuld skrue og så er den ikke længere. ikke noget med spild tid eller rystelser osv. Det er det de unge vil ha!

• #7   18. jun 2008 HØRT!

SE MIN VIDEO HVOR PERFEKT FILMET DEN ER

• #8   18. jun 2008 tak det er konen som filmer. og tak for tippet ang flueben i moviemaker smiley
    skal da klart testes smiley

• #9   18. jun 2008 agree!!

• #10   18. jun 2008 HØRT!

• #11   18. jun 2008 Peter K.
    MANGE TAK for tippet om flueben i moviemaker.. prøvede lige at gøre som du har skrevet og nu kan jeg igen redigere avi-filer i moviemaker smiley
    Mange tak..

• #12   18. jun 2008 Vil også sige det er sq for ringe at folk ikke gider at gøre bare lidt for at gøre noget ud af sine vidoer det ender med at folk ikke gider hoppe ind i video mappem og lede efter gode film

Kommentér på:
Nu må det stoppe med de film!

Annonce