{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

nu må i hjælpe mig? inden det for sent {{forumTopicSubject}}

mojn

jeg er ved at opgive min HPI BLITZ..

jeg har igennem længere tid renoveret lidt på den, og rengjort den, og med det dejlige vejr vi havde i dag, havde jeg glædet mig enorm meget til at køre med den...

men den opførte sig på den mest underlige måde...

først havde jeg pænt svært ved at får mit lipolader til at lade mit bat op, (det er en performance charger 5 ac) det var først da jeg fortalte den at det var med usb temperatur den ville lade det op, så vidt så godt...

jeg fik så smækket batteriet i min bil, og det første halve minut var det bar fed, men så begyndte den at opføre sig underligt, den tabte kraft, så den kørte som om batteriet var halv flad, så lig pluselig kunne fanden tage ved den, i noget der minder om 5-10 sekunder, og så tilbage til at være halv flad igen, sårn gik det indtil lipo cut off'en slog til...

lidt af en skuffelse når man havde sat sig en hel masse op..

hvis der er en der kan hjælpe mig, ville det være rart..

på forhånd tak...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nu må i hjælpe mig? inden det for sent
  • #1   1. apr 2011 Min gamle Slash 4x4 havde samme problem. Nyt Lipo og nye AA batterier i senderen! smiley

• #2   2. apr 2011 ivan L
    Jeg tror du er røget ind i det man kalder et multiproblem smiley
    det er ikke et problem, men flere små problemer som tilsammen opføre sig som et stort problem smiley

Du bliver nød til at være meget systematisk og tag en ting af gangen uanset om du tror de ting virker eller ej.
    Start med batteriet, tjek om der er strøm på og om cellerne er balanceret.
    Dernæst stikkene mellem batteriet og ESC, så ESC´en osv.
    Du skal MEGET GRUNDIG, ellers skal du bare begynde forfra igen smiley

• #3   2. apr 2011
    Sauron L:

okay, så må jeg til det, medhhesyn til stik, er det ikke det store, med at se om det virker, men hvorn kan jeg bedst tjekke om det er mit batteri der er gået eller ej?

• #4   2. apr 2011 Jeg tror ikke at det er dit batteri der er gået, men hvis du tjekker det er du helt sikker på at det ikke er det der er i vejen, og så kan du gå videre i at tjekke tingene smiley

Hvis man ikke er grundig med det, kan man være uheldig at få de forkerte resultater ud af det, og det kan koste penge.
    En af mine venner nået at smide 4 stks ”døde” batteri ud, inden jeg fik tjekket de to sidste af hans batterier og fandt ud af at det var opladeren der var røget sig en tur.

Kommentér på:
nu må i hjælpe mig? inden det for sent

Annonce