{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

man bliver fandme så depremeret {{forumTopicSubject}}

man bliver fandme så depremeret når man har prøvet at få sin computer til at virke korret de siste 3 måneder og fik den så til at køre ok her indtil i dag hvor lortet går ned igen denne gang er det min master hdd der er røget sig en tur så samler jeg min gamle com igen starter ok så skal jeg have opdatere virus programmer mm og så skal den genstarted ok men så popper den op og siger at jeg skal aktivere windows før jeg kan logge ok jamen det må vi så gøre men når man trykker ja jeg vil gerne aktivere så siger den windows er allerede aktiveret ok så går den tilbage på log på screen og så kan jeg blive ved med at sige ja til aktivering og så hopper den tilbage igen selv om windows er aktiveret
nu har jeg fået nok nu har jeg fundet den gode gamle trofaste 650mhz 5gb ibm bærbar frem med win98 den virker lol


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  man bliver fandme så depremeret
  • #2   9. sep 2008 Ja, det er rart når tingene virker. Af den grund formaterer jeg også en gang årligt. Det er bøvlet og de 2-3 timers arbejde / ventetid værd.

  • #5   9. sep 2008 ok.. smiley

  • #7   10. sep 2008 - Nitro-drengen -
    Ja, Mac er nemlig så smart når man har ofret ca. 20000kr på programmer der kun er kompatible med windows.. Og der er nok en grund til der ikke er flere i danmark der bruger mac.

    Det minder mig faktisk om det er 1½ år siden jeg har formateret mine computere... Men gider ikke starte så længe de kører fint. Den ene (bærbaren) kører vista og der er slet ikke nogle problemer. Og den anden (stationæren) kører XP og der har ikke været skyggen af problemer. Men på den anden side så burde der heller ikke være problemer. Jeg er meget striks over hvilke programmer der bliver installeret.


  • #8   10. sep 2008 det fandme 120 år siden jeg har formateret min ..
    den begynder at snakke om i alle programmer at den skal diskopryddes ..

    Og så er den begyndt at være pisse langsom i forhold til hvad den plejer ..
    måske sku man kaste nogle timer efter en disk oprydning


  • #9   10. sep 2008 - Nitro-drengen -
    Hahaha... du læser jo ikke engang hvad jeg skriver. Du taler hardware, jeg taler software... Men det beviser da vist at du ikke er den koldeste cola i kassen smiley

    Og jo, jeg har faktisk rodet med mac i sin tid. Og gæt selv hvorfor jeg sidder ved en pc nu? Mangel af kompabilitet med de programmer jeg nu engang sidder og bruger.


  • #10   14. sep 2008 Jeg har en eller anden ret gammel hp, med windoows xp, der har ikke været noget galt med den lige siden jeg fik den for 600kr. for 2-3år siden:), lige udover at cd-drevet ikke virker,men det er ligemeget, for det bruger jeg alligevel aldrig ;), og så har jeg min usb pen til musik, film osv. :), men ikke med trådløs internet :(, og den ser også ret gammel ud, men alligevel går den kun i hak max. 3gange om ugen =P, så den er helt fin smiley

  • #11   4. okt 2008 Ra$mu$- -
    Du er vist heller ikke den skarpeste kniv i skuffen med den fremragende brgrundelse du kom med dér


  • #12   4. okt 2008 Ra$mu$- -
    Og du læser ikke engang?

    Gu fanden har jeg da 8000kr til en klap. Men jeg kan ikke se fordelen som jeg også skriver længere oppe. Hvis jeg har købt en 200SX, tror du så ikke der er lidt småpenge til en klap også? For det tror jeg da kraftigt der er. Men kom med en begrundelse for at Machintosh er bedre end en pc. og for at den almindelige person skal skifte sin pc ud med en mac. For jeg kan ikke komme med nogen begrundelse.


  • #13   4. okt 2008 Ra$mu$- -
    Der er ikke rigtigt noget en pc ikke kan. Det eneste du beskriver er jo designet...


  • #14   4. okt 2008 Hvorfor bruger folk så ikke mac?..
    hvorfor har windows gjort mac til noget kun meget få folk kender til?


  • #15   4. okt 2008 Man høre aldrig om mac ..
    kun meget få bruger mac og kun pågrund af had til windows fordi der er visse små detaljer der er nemmere ved mac ..

    Om 5 år findes mac ikk mere


  • #16   4. okt 2008 Ja så går Mac vel bare ind i business brancen som består af max 2-5 procent af markedet .. så tager windows resten 90+

  • #17   4. okt 2008 Mac er på vej ud af markedet nu hvor computer enheder virkelig går amok og windows kan følge med, med nye styresystemer

  • #18   4. okt 2008 Computere må være hunkøn

    - Man bliver nødt til at "tænde" dem for at få deres opmærksomhed.
    - De indeholder en masse data, som de ikke selv forstår.
    - Det er meningen, at de skal hjælpe dig med dine problemer, men meget af tiden er de problemet.
    - Så snart du har anskaffet dig en, indser du, at hvis du havde ventet lidt længere, kunne du have fået en bedre model


  • #19   4. okt 2008 Dennis den kom jeg også til at tænke på smiley

  • #20   4. okt 2008 Mac eller pc?
    Der debatteres mangt og meget på forskellige debatfora om, hvorvidt man skal vælge en Mac eller en pc, når den bærbare computer skal fornys. I bund og grund vil det altid være en smagssag, men der er dog visse forskelle, det er vigtigt at være opmærksom på.

    Der er en grund til, at de fleste designere og grafikere arbejder med Mac, og det er ikke kun på grund af Mac’ens flotte design. Generelt må Mac’en siges at være mere stabil og bedre til fx billedbehandling og grafisk arbejde. Dette præger også brugerfladen, som er målrettet den visuelt orienterede bruger, hvilket inkarnerede pc-brugere kan finde en anelse forvirrende.

    Fordelene ved at købe en pc er for det første, at den generelt er billigere. Det vil altid være en diskussion, om brugerfladen er bedre eller dårligere end Mac’s, men den er i hvert fald mere systematisk opbygget.

    Hvis du skal bruge din bærbare til at lave præsentationer på forskellige lokaliteter, vil det være en fordel at vælge en pc, da de fleste projektorer og fremvisere kræver et specielt stik, hvis du skal kunne tilslutte din Mac. Desuden benytter de fleste organisationer stadig pc’er, hvilket kan lette overførslen af filer fra en computer til en anden.

    www.it-borger.dk


Kommentér på:
man bliver fandme så depremeret

Annonce