{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

Computer mand : hjælp {{forumTopicSubject}}

Jeg har haft en gammel computer i meget lang tid der ikke kan kører mit lfs online og generelt er meget langsom så jeg har haft kig på en ny computer denne : (link fjernet)

men mit spørgsmål er så : den kan godt kører lfs online uden nogen som helst problemer ikke? altså sådan som lagg.
håber der nogen der kan hjælpe på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Computer mand : hjælp
  • #1   24. maj 2010 ja, det kan den. Men hvis det lagger er det ikke din computers skyld, så er det din forbindelses skyld. Hakker den så er det din pc der er for langsom.

  • #2   24. maj 2010 hvis du skal ha en go comcputer, skal du gå ind på dells hjemmeside, og så bygge din ejen, så kan du selv bestemme hvad det skal koste, men hvis du ikke har så meget forstand på det, skal du få en til at sammesætte en god combo til dig, har selv gjort det, har nu en monster hurtigt PC.

    MvH Chris


  • #3   24. maj 2010 J - RCDrift (RCDSD Crew ) - lag behøver altså ikke være forbindelsens skyld, det kan også sagtens komme fra PC´en.
    Emil - PC´en ser fin ud (bryder mig dog ikke om mærket) dog ser det ud til at grafikkortet er integreret på bundkortet, det er et stort minus. Forhør dig i forretningen om det er sandt.

    //Dan


  • #4   24. maj 2010 Dan H
    Nej, Lag en forsinkelse fra computeren til serveren.
    Det har intet at gøre med at ens hardware ikke er hurtigt nok. Desværre kender folk ikke forskel på lag og hak.


  • #5   24. maj 2010 Og lige for god ordens skyld:

    LAG Definition

    LAG - A condition caused by network congestion. When more traffic is flowing than a network or connection can handle, it causes programs waiting to send or receive data over the network to slow down, or lag. This term is often used to describe a slowdown while playing games online, especially over dial-up modems or any connection with high latency.


  • #6   24. maj 2010 hmm så må det da værer hak (bare mig der ikke havde forstand på forskellen) for der var da ingen problemer over internettet dengang jeg spillede counter-strike feks.

  • #7   24. maj 2010 og det er da næsten også heæt hundred at det ikke er internet forbindelsen der er problemet da min storebror kører over samme net og han har ingen problemer. (hans computer er bare meget nyere end min)

  • #9   24. maj 2010 Jeg har arbejdet med computere siden jeg var 16 og rodet med dem siden jeg var 13.

    en normal nørd kalder det at "lagge" når ens pc ikke kan køre spillet ordentligt, DOG kan lag også forekomme hvis din ping er for stor

    Emil. hvor meget må maskinen koste?

    evt. kontakt mig på privatbesked.


  • #10   24. maj 2010 maskinen må højst koste omkring de der 3333 som den jeg linkede til

  • #11   24. maj 2010 kan godt høre at folk er forivrede over begrebet "lag" nu er jeg en gammel computer rotte og har været på lige fra starten ca 30 år tilbage da en pc bare var en fancy skrivemaskine uden lyd eller grafik, og en rigtig spille computer var en commodore 64, og senre en amiga 500, jeg har også arbejdet som pc tekniker i en del år, så her er mine 2 cent, en pc kan hakke hvis hardwaren ikke er god nok til et program/spil man prøver at køre, ordet lag er opstået efter internettets udbredelse i starten af halvfemserne, og dækker over, en langsom internet forbindelse iser i spil hvor lag kommer til udtryk i en forsinkelse fra man skyder til der skær noget eller figurer det hopper fra punkt a til b, da sagde man at den lagger, mange især unge er begyndt at sige at en computer lagger selvom de ikke spiler på nettet men fordi deres computer hakker, det er her jeg tror i misforstår hinanden i bruger et ord som oprindeligt betød noget andet end det det betyder nu:)

  • #12   24. maj 2010 Lars S, det er slang..

    simpelthen fordi det lyder grimt når man siger "min computer hakker"

    tror næsten uanset hvor man tager til lan osv. idag så siger folk man lagger hvis ens pc ikke kan trække spillene både online og offline.


  • #13   24. maj 2010 jep det ved jeg det er blevet til:) men det var ikke den oprindelige betydning af ordet, det var det eneste jeg prøvede at sige med min lange forklaring smiley

  • #14   24. maj 2010 nåe, nej det er rigtigt! smiley

    men "alle" idag siger jo lagger, både når det gælder net eller single player, ellers plejer mig og vennerne at snakke om høj ping, så ved vi det er derfor den ene eller den anden ikke kan finde ud af ramme xD


Kommentér på:
Computer mand : hjælp

Annonce