{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor?
  • #1   29. maj 2010 Hvad mener du med de hakker?
    holder videoen pause et stykke tid, og køre så videre, stopper op igen etc?
    Eller er det konstant hakken?

    Videoen du linker til er uploadet i HD, og er derfor en del tungere både for din internet forbindelse og din computer.
    Jeg har aldrig problemer med dem herinde, med undtagelse af når min internet forbindelse er belastet i forvejen smiley


  • #2   29. maj 2010 Hej. Jeg kan godt se hvad han mener, jeg har nogle gange samme problem også selvom det ikke er hd. Videoen hakker bare helt vildt, selvom den er færdig med at gemme i buffer eller hvad man siger smiley

  • #3   29. maj 2010 mikkel lundtoft .

    det er netop det som hans problem jeg har, vi har en 10 Mbit forbindsel.

    det sjove a det hele er at når så tager min bærbar med en trådløs forbindelse, så køre den bar derud a, vi har to stationære, og en bærbar i huset, og min stationære er den eneste der ikke kan over komme det.


  • #4   29. maj 2010 Det kunne jo tyde på at det er hos den PC problemet ligger. måske lidt for langsom, måske styresystemet er tynget med alle mulige unødvendige processor, systemet kan være "gammelt" ment på den måde at der er et kæmpe rod der tynger det hele mv.

  • #5   29. maj 2010 ja tænkte jeg også,

    men har lig lavet virus scanning a den,
    Dragmentere alle min hardiske,
    og brugt et oprydnings program,
    så er ved at løbe tør for gode idér...


  • #6   29. maj 2010 det er en god start, men det kunne jo os være din hardware der ikke kan følge med..
    evt nogle af dine drivere der ikke er gode, evt med fejl i. altid en god ting at få opdateret.


  • #7   29. maj 2010 okay, prøver. smiley

Kommentér på:
Hvorfor?

Annonce