{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Radiostyret helikopter / drone
  • #1   27. maj 2013 Jeg må hellere passe på hvad jeg gør med min Hubsan X4 LOL smiley

Men det der lyder godt nok som en flok skrankepaver, der bare må og skal statuere et eksempel.

• #2   28. maj 2013 ja den lov har godt nok været der i mange år, og drones på over 7kg, kan jeg godt forstå de vil begynde og, bruge loven for og holde den ud af byen

• #3   28. maj 2013 jeg følger et par stykker på YouTube fra Danmark der også flyve med quadcopter og de har filmet en del gange at de flyver rigtigt højt m deres droner over 250m oppe og nu er de videoer væk fra YouTube. Ja, man skal sku passe på med det net. De vil helst ikke have en bøde ind af døren. Men det ser godt ud når man flyver der oppe! Hygge hygge and keep flying low.

• #5   28. maj 2013 Nu er loven jo ikke lavet for at genere os der leger med rc-fly, droner og biler, men for at tilsikre, at flyvning med 1:1 fly kan afvikles på betryggende vis. Jeg er vidende om, at der i flere tilfælde har været det man kalder near-miss mellem rc-fly og rigtige fly. Et modelfly eller lignende kan anrette stor skade ved kollision med et rigtigt fly og vi vil jo selv gerne have en god fornemmelse ved at tage et charter fly på ferie uden at frygte en kollision med et "stykke legetøj".

Jeg kan i øvrigt anbefale at læse indlæg/regler på modelflyvning.dk før man starter med flyvning så man ved hvad man må og ikke må.

Husk nu på, at hvis der er enkelte der groft overtræder reglerne så rammer det os andre med fare for, at vores muligheder for udøvelsen af denne dejlige hobby indskrænkes yderligere.

mvh
    Peter

Kommentér på:
Radiostyret helikopter / drone

Annonce