536 visninger
|
Oprettet:
a main hobbies? godt/skidt {{forumTopicSubject}}
Har vestilt noget fra denne side, men nu, 4 dage efter forsendelsen er afsendt fra dem af, kan jeg stadig ikke se nogen informationer på min pakke, fra dem af.
Har i skrivende stund mailet til både ups og amh, men intet svar endnu..
Men er amh til at stole på? Og hvad med ups, har hørt de er meget sjuskede.... men hva har det på sig?
jan 2006
Følger: 29 Følgere: 32 RC-enheder: 12 Emner: 75 Svar: 824
maj 2013
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 1 Emner: 11 Svar: 85
okt 2007
Følger: 45 Følgere: 54 Emner: 2 Svar: 261
Men for alt i verden undgå UPS. De er svimlende(!) dyre og deres service i DK er chokerende ringe. Jeg har flere gange været ude for at de har scannet pakken forsøgt afleveret 1. forsøg, uden at ligge en Infonotice (samme som en PDK anmeldelsesblanket) og så er man altså lidt fucked. Ringer man til dem kan de ikke gøre noget uden den infonotice.
nov 2008
Følger: 23 Følgere: 148 RC-enheder: 39 Annoncer: 4 Emner: 3 Svar: 526
Såå det er bare de forskellige post og fragt firmaer der fucker up med tracking nummerne
Følger: 13 Følgere: 189 RC-enheder: 42 Emner: 94 Svar: 3.964
UPS har jeg været imponerende godt tilfredse med - super hurtige, flinke og fleksible. Vælger gerne UPS og betaler lidt mere for at få sagerne hurtigt.
Men UPS er en anden snak !!
Alm post fra USA og tracking numre er noget underligt noget - har også en pakke på vej sendt d 5/6 her viser trackingen ikke en fis - og sådan har jeg oplevet det flere gange ... Men pludseligt er pakken der.
maj 2011
Følger: 6 Følgere: 14 RC-enheder: 15 Emner: 2 Svar: 206
Jeg har bestilt derfra flere gange uden problemer, jeg har dog været ude for at track and trace var langsomt om at opdatere, pakken eksisterede ikke ifølge track and trace, og lige pludselig så er den undervejs og dagen efter ankommer den.
maj 2013
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 1 Emner: 11 Svar: 85
Men de var ganske flinke over mailen, så ingenting der... Har bare min skræk med de der udenlandske sider.. det er ikke altid tingene kommer jo.... så ville jo gerne vide om jeg pludselig havde noget at være nervøs for.. man kunne jo nemt komme til at være bagklog
Jan - det er præcis DET der jeg har hørt..
Hvad skal man gøre, hvis nu det sker ?
Til jer andre - Tak for svarerne og responsen, jeg vil tage det kølingt indtil den 24. hvor der er eta på den.....
okt 2007
mar 2011
Følger: 16 Følgere: 25 Emner: 91 Svar: 321
okt 2007
a main hobbies? godt/skidt