{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.253 visninger | Oprettet:

nødgenerator (benzin grenerator) virker ikke :) {{forumTopicSubject}}

har købt mig sådan en generator til 220 volt 700w i time men den laver ikke noget strøm som sådan alså vis jeg sider noget til fx min vikelskiber så knure den bare lidt men dejer ikke rundt eller noget smiley

så tænker om der var en her inde der hade lidt forstand på det ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nødgenerator (benzin grenerator) virker ikke :)
  • #1   1. aug 2013 Nu ved jeg ikke lige hvad for en generator og hvor stor vinkelsliber du har.

Efter hvad jeg kan se på nettet. Bruger de små typisk 700-800w og opefter.
    Så din generator kan nok ikke trække din vinkelsliber. Du kan prøve og se sætte en boremaskine, lampe eller andet til. De skulle gerne virke da de kun trækker 10-200w

Ellers skal du prøve og sætte en energimåler imellem. Så kan du se hvor mange watt den trækker vinkelsliberen

• #2   1. aug 2013 det skal lige siges den kommer fra et døds bo og ham der hade den ( er død nu ) hade den med rundt på festival og kammermærker og sådan og hans kammerat slogt den så til mig og nævne at det var noget med den gav ustabil strøm og prøve så og starte den op da jeg kom og motor gik slet ikke som den skulle så efter det var fix ville jeg måle den ud med mit muliti meter så sloge det ud på 56999 og begynde og ryge og stikne virklig meget. (købt i thansen) så det er lidt her jeg står smiley

• #3   1. aug 2013 Sæt en lampe til og se om den lyser.
    Men på sådan nogle små generatore, de kan normalt ikke trække en vinkelsliber eller en lille kompressor.

Så skal du op i nogle større nogle hvis du vil trække en del strøm

• #5   1. aug 2013 Det er Off-Topic så du kan skrive om afklippet tånegle hvis du vil...

Kommentér på:
nødgenerator (benzin grenerator) virker ikke :)

Annonce