2.392 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Ny RC Butik"
Ny rc-butik i Nykøbing F ?
Nogen der kender til hvem er ved at åbne en rc-butik i Nykøbing F ? Der sidder nogle plakater i vinduerne, hvor de skriver at de vil forhandle alt i fjernstyret. Der står at den åbner 6/10, komme...
Nogen der kender til hvem er ved at åbne en rc-butik i Nykøbing F ? Der sidder nogle plakater i vinduerne, hvor de skriver at de vil forhandle alt i fjernstyret. Der står at den åbner 6/10, komme...
Skrevet af: John J - 16. sep 2007
Rc butik nær varde / skjern ?
Hey folkens. er helt ny inde for dette emne. Bor i ølgod og aner ikke om der ligger en butik i nærheden? nogen der kan hjælpe og kender nogle butikker?
Hey folkens. er helt ny inde for dette emne. Bor i ølgod og aner ikke om der ligger en butik i nærheden? nogen der kan hjælpe og kender nogle butikker?
Skrevet af: Michael V - 1. mar 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
- Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
- Opsætning af loftslamper 600 kr.
- Samling af møbler 1.200 kr.
- Udendørs lampe re-montering 800 kr.
- Murer arbejde 3.800 kr.
maj 2010
Følger: 15 Følgere: 6 RC-enheder: 3 Emner: 12 Svar: 57
nov 2008
Følger: 23 Følgere: 148 RC-enheder: 39 Annoncer: 4 Emner: 3 Svar: 526
jeg tror bare at vi skal nøjef for og kalde det for en hobby butik med lidt rc biler
aug 2005
Følger: 53 Følgere: 51 RC-enheder: 4 Emner: 85 Svar: 1.711
Jeg syntes da det er lækkert jeg f.eks.kun har 10min fra Slagelse af til nærmeste RC pusher, frem for og måtte vente 2-3 dage på og få mine resservedele, fordi nærmeste butik enten ligger på Fyn eller i KBH området.
Følger: 13 Følgere: 189 RC-enheder: 42 Emner: 94 Svar: 3.964
Men 3-5 dages levering på bilerne typisk ?
Så er det desværre lidt op bakke da man lige så godt kan bestille selv fra udlandet.
Men her i butikken er der sgu flere lækre sager end andre hobby butikker kan præsentere .. Ingen med HBX nævnt eller glemt.
nov 2008
og i øvrigt kalder han det jo heller ik selv for en rc butik,
han kalder det en hobby butik hvilken TS os burde have haft gjordt
jan 2011
Følger: 36 Følgere: 45 RC-enheder: 41 Emner: 77 Svar: 1.176
Man blir mødt med et KÆMPE smil og han tar sig virkelig tid til at snakke med en, og selvom udvalget ikke er det største (endnu) så har kundeservicen en del at sige osse.
Kørte derop 5 min. Efter jeg så indlægget her på siden, og vil jeg osse anbefale jer andre, hvis man har muligheden for det, for det er turen værd.
Det endte dog med jeg kun fik købt et par mini skruetvinger med, men nu er jeg blevet helt hook på en gammel (nyudgivet) tamiya bil så det ender nok med jeg får brugt lidt penge på det i denne måned alligevel.
men Gammelsmølf, kør ned og kig, og hør ham ad hvis der er noget du mangler, for han kan skaffe næsten alt hjem
ihvertfald ikk sidste gang jeg besøger butikken, det helt 100
nov 2008
tja så længe jeg kan få tingene billiger i udlandet så vil jeg ik støtte op om de danske forhandler
jan 2011
For kan jeg få mine dele hos ham til eks. 100 kr i udlandet men 150 hos ham, gir jeg gerne det ekstra for at støtte en nyåbnet RC buyik som ligger så tæt på og kan skaffe næsten alt i dele til det RC maskineri jeg har.
Og jo, havde det været 2000 udlandet og 3000 hos ham, havde jeg stadig valgt ham, for der er så meget rod med reklamtion osv. Over grænserne, og leveringstiden er noget nær det samme jo.
jan 2011
aug 2005
Følger: 53 Følgere: 51 RC-enheder: 4 Emner: 85 Svar: 1.711
jan 2011
Det eneste jeg ikk handler herhjemme er batterier og smådele under de 80kr, medmindre prisforskellen er helt i vejret.
Såsom 989 kr for et sæt bærearme til en micro rally, mod 274 fra uk, hos en relativ kendt forhandler med nogle år på bagen
jul 2011
Emner: 9 Svar: 49
virker iveft ikke ordenligt her.
Ny RC Butik i Fuglebjerg