{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.583 visninger | Oprettet:

PostDK vanvid / Erfaring med ModtagerFlex..? {{forumTopicSubject}}

Som overskriften lyder, så kunne jeg godt tænke mig at høre om folks erfaringer med PostDK's ModtagerFlex ordning. ?

Selv er jeg en smule skeptisk, da man frasiger sig, som jeg læser det, stort set alle erstatningskrav.

Årsagen til hele balladen skal findes i PostDK's, efter min mening, fuldkommen ELENDIGE husstands-omdelings-service. I min familie modtager vi jævnligt pakker, og en pænt stor del er incl omdeling. Desværre kan jeg ærlig talt ikke huske hvornår jeg rent faktisk modtog denne service, netop ved at være hjemme og være i stand til at modtage pakken.

Jeg begriber ikke hvordan PostDK kan slippe afsted med at opkræve penge for at aflevere pakker ved folks hoveddør, når der på ingen måde foretages nogen form for korrespondance forinden. Er man ikke hjemme når posten kommer, hvis man sover eller sidder på lokum blot for at tage et par real-life eksempler- ja, så modtager man ikke servicen.
Det virker da fuldstændig stenalder-agtigt at det kan lade sig gøre, at sælge en service til folk, som de KUN kan modtage, hvis de er hjemme på et absolut tilfældigt tidspunkt.

Som modtager af en pakke, eksempelvis fra en net-handel, så har man ikke en kinamands chance for at vide hvornår tingene ankommer. Det kan nogle gange være dagen efter og andre gange kan der gå meget længere tid.
Faktum er at man ikke kan vide hvornår pakken kommer. Derfor kan man heller ikke planlægge at være hjemme.

Det der dog er mest frustrerende i hele problemstillingen, er det faktum, at hvis man ikke modtager pakken ved døren, kan der gå pokkers lang tid før man kan få fingrene i sin pakke.

Et eksempel:

Jeg bestiller en pakke med noget RC grej hos Tonisport mandag formiddag. De er som altid helt suveræne mht service og shipping- så de sender allerede samme dag. Jeg kommer hjem onsdag og finder en seddel i postkassen om at pakken kan hentes på mit lokale posthus fra næste dag kl 13...!!!
Det vil altså sige, at fordi jeg tillod mig at tage på arbejde, så skal jeg både give afkald på den såkaldte "husstandsomdeling" men på samme tid også vente et døgn.. ?!?

Een ting er da at man selv skal hente- men det er da helt uacceptabelt det først kan blive fra kl 13 næste dag, når mange af os har lokale postbutikker i supermarkeder osv, der giver mulighed for at hente pakker frem til lukketid ved en 20-21 tiden.

Fatter simpelthen ikke hvorfor min pakke nu skal ligge i en postbil frem til kl 13 i dag. Posten kommer jo alligevel ikke forbi og forsøger at aflevere pakken igen. Til gengæld ligger alle de pakker, der ikke kunne afleveres personligt i går, nu og flyder i postbilen som kører rundt i dag???. Det lyder vældig kompetent.
Klokken 13 når posten er færdig med sin runde for i dag, sker der måske det at der bliver kørt til postbutikken for at aflæsse gårsdagens pakker (obs- heriblandt min pakke). IKKE dem der IKKE kunne afleveres i dag - de skal blive i bilen, så de kan få lidt mere køretur i morgen... ???
- Tager jeg fejl, hvis jeg kalder det system ren idioti..???

Jeg må dog også indrømme, at jeg ikke aner hvordan de gør. Jeg kan kun sidde her og konstatere, at der fra mit synspunkt ikke er meget hverken logik eller kompetence at spore i det foretagende Post Danmark har kørende.

Giv endelig jeres mening til kende.. Tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PostDK vanvid / Erfaring med ModtagerFlex..?
  • #1   11. sep 2014 de bliver i bilen til de er færdige med deres rute og bliver afleveret til aften, man kan jo ikke forlange de kører omkring et posthus hver gang der er en pakke de ikke kan få afleveret. her i området kan vi være heldig hvis vi kører ned lige før lukketid og få pakken udleveret

• #2   11. sep 2014 Nok en sag du skal tage med post dk

• #3   11. sep 2014 Torben.. gør de nu det?

Læs hvad jeg skriver. Jeg forventer da ikke på noget tidspunkt de skal køre tilbage til posthuset hver gang de ikke kan aflevere en pakke, men derimod at der når dagen er omme afleveres de pakker der ikke kunne overbringes personligt. Det vil give folk mulighed for selv at afhente pakkerne samme eftermiddag/aften.

Som det er lige nu kører min pakke, som blev forsøgt afleveret på min adresse i går, stadig rundt i en bil et sted. Det sagde de selv på posthuset. Så havde jeg været hjemme i går formiddag havde jeg haft pakken i hånden.. nu må jeg vente til kl 13 NETOP fordi de IKKE indleverer pakkerne når ruten er kørt.. eller hvad man skal kalde det.

Skal da i øvrigt heller ikke kloge mig i, om der er lokale løsninger på dette her. Så måske oplever andre folk andre steder i landet en anden fremgangsmåde.

• #4   11. sep 2014 Jo tak, Søren... Det ved jeg.

Var interesseret i at høre folks meninger / egne erfaringer.

• #5   11. sep 2014 Okay kan godt være de gør det der. men her kører de forbi posthuset(superbest) inden de holder fyraften og ni ud af ti gange har jeg kunne hente der lige før de lukker smiley

• #6   11. sep 2014 Jeg har valgt at bruge døgnposten, eller pakkeposten. Så kan jeg hente mine pakker når jeg har lyst, hvilket tit er efter 21. Jeg er aldrig hjemme til at modtage pakker, så det et meget nemmere. Alternativt, kan man så ikke få en pakkepostkasse som de kan lægge pakker i?

• #7   11. sep 2014 Torben.. det lyder interessant. Det er jo lige netop den service jeg efterlyser- nemlig logikken i at læsse af til fyraften, så folk selv kan hente senere samme dag.

Sådan var det også det forrige sted vi boede, hvilket kun er få km herfra. Begge steder er med en lille postbutik i en Brugsen butik.

Vil rigtig gerne høre om andre oplever det samme som Torben, nemlig at man eftermiddag /aften kan afhente pakker i sin lokale postbutik samme dag som man har fået "den lille seddel" i postkassen.

• #8   11. sep 2014 Elgen. Jo, sådan en kasse kan man vist også få. Som jeg har forstået det, er det dog stadig som en del af ModtagerFlex ordningen.
    - Og lige netop den ordning er jeg lidt skeptisk overfor, da PostDK frasiger sig al ansvar for både det ene og det andet..

Jeg ville for alt i verden helst undgå ModtagerFlex, men i stedet være i stand til at afhente mine pakker senere samme dag

• #9   11. sep 2014 Da jeg selv henter pakker fra Spar/post.dk sker det nogle gange de allerede har modtaget pakken samme eftermiddag/aften og udlevere den gerne.

Men, uanset, så tror jeg post.dk har gennemtænkt deres processer, nok mest ad hensyn til deres egne arbejdsgange og for at minimere omkostninger - tak til Danske Bank for det... ligesom nu kan der KUN betales med Dankort ved skranken, ingen af de andre kort typer som f.kes Visa Electron eller MC Debit kan bruges som egentlig er ret latterligt når de er blevet så populær. Men, et andet emne smiley

• #10   11. sep 2014 Mark. Bare lige for at være sikker.- Situationen du nævner... Er det hvis du har ikke har været i stand til at modtage en pakke personligt og derfor får den lille label i postkassen. Herefter har de mange gange pakken samme dag?

• #11   11. sep 2014 Jeg har været ude for det samme mange gange. Derfor sørger jeg altid for at pakken bliver sendt UDEN omdeling. Det er ikke alene billigere, men så er du også sikker på pakken bliver afleveret dagen efter afsendelse, i mit tilfælde ved den lokale Spar købmand, hvor jeg så kan hente den straks efter fyraften.

• #12   11. sep 2014 Ja, har ikke været hjemme. kommer hjem 17:30, ser sedlen at den kan afhentes dagen efter, skal alligevel ind og hente en anden pakke (nr 2) jeg ikke fik dagen før af samme grund (var på arbejde) og så var pakke nr 2 også til at hente. Det er skete nogle gang og jeg spørger hver gang. Men, det er ikke hver gang de allerede har modtaget den.

Døgnbox virker kun ved bestillinger indenfor DK, men post kan vælge at levere den dertil som de gjorde med en liquidrc pakke fra USA, som forbruger må vi dog selv ikke vælge det for en udenlandske pakke smiley

• #13   11. sep 2014 Mark, jeg får leveret alle mine pakker til pakkeposten. Fra hele verden uden problemer.

• #14   11. sep 2014 hvis jeg for det svar fra PostDK plejer jeg at sige jeg er påvej på ferie og er først hjemme om 3 uger... dvs. hvis de ikke udlevere min pakke som de skal. så bliver pakken sendt retur, og derved går jeg glip af mange mange penge... så ringer de lige op og sporer hvor den er og enten bliver den leveret senere på dagen hos mig ellers ringer de når jeg kan hente den på posthuset smiley

Snyd og bedrag men jeg vil fanme have min pakke til tiden smiley så vil jeg skide på om de skal ringe rundt og bruge deres arbejdstid på andet end sidde på post udleveringen og drikke kaffe til næste dag kl. 13 smiley

Dertil skal siges min post butik ligger i superbest og hvis der er kø handler jeg lige ind inden jeg går derover ingen grund til folk der skal hente pakker skal vente på mig smiley

• #15   11. sep 2014 Henrik.. din metode er okay i min optik. Havde jeg kendt til tricket ville jeg sikkert selv have benyttet det. smiley

Jeg synes efterhånden at kunne se tingene sker forskelligt rundt omkring i landet, og jeg er efterhånden ved at være så tilpas irriteret over altid at blive holdt for nar et døgn inden jeg kan få udleveret mine ellers "husstands-omdelte" pakker.

Jeg vil forsøge at ingive en klage til PostDk i forhold til de metoder mit lokale post-personale anvender.
    - De må jo også selv kunne se der er et eller andet galt her..

• #16   11. sep 2014 for at være ærlig så bruger jeg den metode fordi de altid er pisse ligeglade med os og altid har en dum kommentar.

Så jeg er pisse ligeglad med dem, og finder på en dum undskyldning for at jeg skal have den pakke idag senest uanset kl. eller hvor i byen jeg skal hente den (meget lille by)

Jeg har været hamrende irriteret alle de gange hvor jeg står i et projekt som er planlagt og venter på en ting der kommer med posten og endda har været hjemme hele dagen. og så kl. 15 tjekker jeg min postkasse og så har de været og bare ligge en seddel i den.

Jeg har ingivet flere klager på det grundlag og sjovt nok er de begyndt at levere ved døren hver gang nu smiley

Jeg planlægger altid mine pakker så godt jeg kan for at være hjemme til at modtage ellers hænger jeg en seddel på døren hvor jeg giver dem fuldmagt til at levere min pakke 100 meter oppe af vejen hos mine bedsteforældre... og det skal de gøre så...

• #17   11. sep 2014 En helt anden ting er det pi**e told og "ekspeditionsgebyr". Har lige modtaget pakke fra tower hobby, og der købte jeg for 400, også kommer der dæleme 300 oveni fra told... Der enda også en ting i backorder, så der kommer da nok et brev mere... smiley

• #18   11. sep 2014 du kan bare betale tolden inden så slipper du for gebyr smiley

det er en chance man tager, og hvis man køber tit så tror jeg de fleste oplever det er billegere at tage chancen...

Det er simpelt en regel som egentligt burde overholdes med hårdere hånd fra told stederne men de kan simpelthen ikke have mandskab til at tjekke alt smiley

Det ville ikke give mening at du helt slap for det, fordi det ville kvæle den danske internet handel fuldstændigt så... Hver gang en dansker er nærig og bestiller i udlandet er der en dansk butik som mister penge, og det er faktum.. og sjældent kan butikkerne gøre det billegere for at lokke folk til at købe ved dem istedet.. fordi det koster kassen at have en nethandel i danmark og samtidig laver mange butikker nethandel for at betale den sidste del af huslejen... det er ikke altid nemt at have en sådan shop smiley

Det var også rart om vi kunne handle biler i danmark og klistre vore nummerplader på fra en fiat 127 og køre rundt helt lovligt... meeeen...

• #19   11. sep 2014 Hvis jeg kunne bestille det fra holte, havde jeg da også gjort det. Det er jo ikke alting som Danmarks små landevejs butikker har.
    Syntes ikke de behøver at tage 2/3 af prisen i told...

• Jacob C
    Jacob C Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 46
    #20   11. sep 2014 Opsummering af mine erfaringer:

ModtagerFlex: aldrig mere. Fik en dyr pakke stjålet og nej, der er ingen erstatning - det er ærligt talt da også lidt for nemt for æ tyveknægt at køre rundt efter pakkebilen og se hvor pakkerne bliver lagt, og så køre samme runde og samle ind...

Døgnpost / pakkeboks: virker hver gang - også med pakker fra udlandet. Officielt tager post danmark vist ikke anbefalede breve i pakkeboksen, og da det kan være svært at vide ved bestilling, hvordan pakken bliver sendt, er løsningen simpelthen at skrive begge adresser på, så jeg får alting sendt til:

ID[PakkeboksNummer] Navn Efternavn
    Pakkeboks / Vejnavn og nummer
    Postnummer By

det duer.

• #21   11. sep 2014 #19
    Det er gebyr på 160 kr +moms af forsendelsen du betaler, ikke told.

• #22   11. sep 2014 Jeg ved bare at det blev taget i tolden smiley

• #23   11. sep 2014 Min erfaring er de ikke gider at gå op til min dør med de pakker jeg får tilsendt, Selv om jeg er hjemme og hænger en stor seddel uden på døren at jeg er hjemme. Ja så oplever jeg gang på gang de bare smider den der forsøgt afleveret seddel i min postkasse.

Det er fandme for ringe, jeg har prøvet at klage til PostDK flere gange men lige lidt hjælper det så nu gider jeg faktisk ikke døje med dem mere.

Der er jo en grund til flere og flere især firmaer vælger at droppe PostDK som samarbejdspartner og vælger en anden service hvis det er muligt. Det er deres egen skyld for de er alt for dyre i forhold til den service de levere og deres behandling af de forsendelser som de håndtere er meget hårdhændet så man ved aldrig om det man sender når frem og i hvilken stand.

• #25   11. sep 2014 her hvor vi bor, blir pakker, som ikke ku afleveres personligt, altid smidt ned i brugsen, som ikke ligger ret langt væk, og det er ca. 1-2 timer efter, og de er her normalt mellem 8 til 9, så kan du selv regne ud, hvor tidligt jeg kan hente samme dag.. smiley

tror osse det har noget at gøre med, at vi bor så langt væk fra et ¨lager¨ at de kører en indsamlingsrute, på tilbagevejen til Slagelse, så de alligevel smider min pakke af hernede..

iøvrigt, kan jeg altid hente min pakke efter 7 dagen efter, men som sagt, den ligger dernede kort tid efter de har været her smiley

• #26   12. sep 2014 Slap dog af, at oprette et emne med overskriften vanvid, er det ikke lidt voldsomt fordi du skal vente til dagen efter med at få en pakke udleveret..... og så helt til efter kl.13..... Nap en tudekiks mens du opretter modtagerflex.

• #27   12. sep 2014 Godt du snart er pensionist Jan A, du er begyndt at være træls at høre på smiley

• #28   12. sep 2014 Når jeg bliver pensionist får jeg mine pakker med det samme, og så må du i 21 år vente på det samme privilegie :-), det er da ikke for at være en sur mand, men ligefrem kalde det vanvid synes jeg måske er for voldsomt smiley

• #29   12. sep 2014 Jan A, det er et ord ? måske du tager noget ilde op som er skrevet i frustration og skaber en stemning i din stol som ikke høre nogen steder hjemme..

• #30   12. sep 2014 Alt er da bare ord, og hvis man ikke tillægger dem betydning bliver de lige så ligegyldige som dette indlæg.

• #31   12. sep 2014 det ser dette indlæg som ligegyldig, jeg ser det som et forum emne som selv ligegyldige kommentarer er velkomne på smiley

Jeg syntes faktisk meget godt om emnet, og at han har brugt en overskrift som fanger hans følelser i øjeblikket han skriver, er vel ikke anderledes end hvad BT og ekstrabladet gør smiley

Håber du bortset fra det har det godt Jan A

• #32   12. sep 2014 Til Jan A.. Jeg kalder det præcis hvad jeg vil. Ligesom jeg giver dig lov til at kalde dine indlæg hvad DU vil.

Om indlægget er ligegyldigt - relevant ligefrem? måske ikke. Derfor også oprettet under "off topic". Læs det eller lad være, men spar mig venligst for din mening om hvad jeg kalder et, i dine øjne, ligegyldigt indlæg.

I forhold til at skulle indgive en klage til PostDk, var det vigtigt for mig at vide hvilken service man modtager andre steder i landet. Det er hermed opnået- dog ikke med din hjælp.

Om ordet vanvid er velvalgt- alle må have sin mening. Jeg synes det er vanvittigt at man kan købe en service af et semi-monopoliserende firma der vedrører så mange af os, for at de derefter kan beholde pengene, gøre som de vil når de vil, undlade at udføre den service de fra start blev betalt, holde os for nar i et ekstra døgn, for til sidst at lade os hente vores pakker selv.
    - Alt sammen uden nogen form for initiativ til hverken kommunikation eller en lettere afvikling af hele problemstillingen.

Hvis du synes det lyder som en "ikke-vanvittig" forretningspolitik, har jeg ærlig talt lidt ondt af dig.
    Hvis du derimod "kun" er ligeglad med hvordan du bliver behandlet, synes jeg du skulle bruge samme evne til også at være ligeglad med hvad jeg synes om det. Lad mig om mit, så lader jeg dig om dit- på den måde sparer vi åbenbart hinanden for en uendelig mængde ligegyldigheder.

Har du noget brugbart at tilføje så kom med det- alt det andet er bare dumme kommentarer og en sygelig trang til at blive set og hørt.

• #33   12. sep 2014 Tak iøvrigt for alle de brugbare kommentarer der har været på indlægget.

Jeg regnede ikke med at nogen gad læse det igennem, så det er rart at se ikke alle synes det er helt ligegyldigt.

• #34   12. sep 2014 Kære Tommy S med flere,

Jeg kan godt, se at jeg ikke skulle have ytret min mening om dette emne, jeg beklager mit, åbentbart upassende indlæg, og håber at denne undskyldning vil få jer til at falde til ro, jeg undlader at komme med flere upassende kommentarer.
    Det eneste jeg vil tilføje er at jeg har modtagerflex, og at det virker der hvor jeg bor, jeg modtager mine pakker, og har aldrig oplevet at de ikke blev leveret.
    Hav en god aften......

• #35   12. sep 2014 Alt i orden.. og tak for brugbart input Jan.

Egentlig rart nok at høre nogen herinde er tilfreds med modtagerflex- synes de fleste kommentarer har været overvejende negative.
    Jeg har dog allerede sløjfet ideen om modtagerflex pga PostDk's frasigelse af al erstatningspligt.

Ser ud til jeg må leve videre med først at kunne afhente mine ting dagen efter. Jeg har dog tænkt mig at tage kontakt til PostDk for at få at vide hvorfor det i det hele taget behøver fungere så tåbeligt, men også i høj grad for at få svar på hvorfor det ikke fungerer sådan i hele landet.

.. også god aften til dig smiley

• #36   13. sep 2014 Jeg har også modtager flex - desværre var jeg inde i en stime hvor pakken trods dette alligevel havnede på posthuset.

Det klagede jeg højlydt over flere gange, og det blev bedre.

Værre var at vi flere gange, faktisk var hjemme og oplevede den fedtede seddel blot blev smidt i postkassen.

En af gangene fik jeg fat på posten nede af vejen og konfronterede ham med hvad han foretog sig, Det blev til en gang øhhh bøøh og endnu en klage.

Kort tid efter skete det samme igen bortset fra fruen havde taget opstilling i indkørslen og stod og så at posten skrev sedlerne.
    Her havde de slet ikke pakken med der skulle have været afleveret.

Sådan er der flere episoder, det er dog blevet bedste.

Hvad der er mere åndsvagt, dybt debilt og Pest Danmark er at vi skal hente posten ret langt væk i en Brugs, dette til trods for vi har en postbutik langt tættere på.
    Men det er åbenbart bundet op på adresser og postnummer og ævle blævre ...

Så er muligheden der for vælge andet end Post DK gør jeg altid det.

Er ikke imponeret eller tilfreds med deres dyre service.

• #37   13. sep 2014 Jeg forstår godt din frustration Tommy. Jeg benytter mig dog af deres døgnpost service. Det fungere fremragende hver gang, og man henter den når man lyster. Det kan anbefales at prøve denne metode hvis du ikke allerede har prøvet dette, orker ikke læse alle indlæg igennem her på siden. ??

• #38   13. sep 2014 Jeg har modtager Flex og det virker for så vidt godt nok. Problemet er bare at mange af mine Kina pakker, som regel åbenbart er rekommanderet og derfor ikke må ligges af. Så ligger den lille seddel i postkassen. Men jeg kan også altid hente den samme dag i min lokale spar postbutik.
    Selvom de for det meste skriver jeg først kan hente den dagen efter.

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #39   14. sep 2014 Jeg plejer at undgå steder hvor de bruger pestDK's "super" service og lægger mine penge hvor de bruger GLS i stedet for.. Sommetider koster de steder dog lidt mere, men jeg har ALDRIG haft problemer med GLS og deres pakkeshops

• #40   14. sep 2014 Peter det er fordi du ikke har en eller anden skummel Inder GLS pakke shop hvor alle pakkerne ligger i en kæmpe bunke på gulvet og det tager dem en halv time at finde en pakke.

• #41   14. sep 2014 Elgen - ja jeg hader godtnok osse når de skal finde min gls-pakke i bilka, især når det er ham Ulven Billie der, hold da kæft en inder... smiley

• #42   14. sep 2014 De er endnu længere ude når de går hen og smider en seddel i ens postkasse mens man sidder og kigger ud af vinduet på dem om at man kan hente sin pakke næste dag selvom der er betalt omdeling af pakken,
    Endnu være er så at når man efterfølgende ringer til deres kundeservice og sviner deres luddovne ugidelige medarbejdere til så får man et beskidt svar,og når de så fanger postbudet og hun bliver sendt retur på sin rute for at passe sit arbejde som hun er blevet betalt for så er hun også skide sur.
    Kort sagt luk PD ingen af dem er deres lønninger værd,rød blok kan måske bruge dem i regeringen men ellers ansat dem som bistandsklienter og nægt dem penge.

• #43   14. sep 2014 Præcist Henrik !

Jeg vil i den kommende uge indgive endnu en klage på samme baggrund.

• #44   14. sep 2014 Jeg bøvler pt. med deres sidste nye måde at genere os på.
    nu beholder de pakker der skal fortoldes og sender et brev man skal tage på posthuset for at betale. når de så registrerer betalingen sender de pakken hjem til os. (med deraf følgende seddel og endnu en tur på posthuset)
    dog er jeg så tilsyneladende løbet ind i det problem at det hele er så nyt at de ikke har registreret betalingen endnu, så lige nu er jeg lidt bange for at de sender pakken tilbage!!

elsker PD!!

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #45   15. sep 2014 Elgen: Nu har jeg så ikke problemer med at det tager dem en ½ time at finde mine pakker, ingen problemer med skumle indere, eller noget... Jeg får altid mine pakker hvis jeg er hjemme, eller så kan jeg hente dem om eftermiddagen samme dag,, hvorimod jeg skal vente til efterølgende dag med pestDK.

Henrikorg1 mon ikke du så skulle snakke til dem i ordentlig tone.. Den stakkels servicemedarbejder kan ikke gøre ved at du ikke kan få din pakke, det er sikkert en leder et eller andet sted du skal snakke med om det.

Og hvis det er privat handel forlanger jeg også at de sender med GLS i stedet for pestDK.

• #46   15. sep 2014 Jeg plejer altid at få det tilsendt til pakkeposten. Den ligger næsten lige ved siden af hvor jeg bor, og aldrig nogen problemer. Dog er den tit fyldt, så jeg skal på posthuset som ligger ved siden af pakkeposten for at hente min pakke. Det kan jeg dog gøre samme dag.
    GLS plejer at sende mig en mail og sms så jeg kan kontakte dem om jeg vil modtage pakken hjemme eller på mit arbejde, eller om jeg vil have dem til at smide den ude foran døren. Det er heldigvis kun få gange at de smider den i pakkeshoppen. OG hvis de vil gøre det, plejer jeg at vælge en anden som ligger en smule længere væk, men hos en 7elleven så jeg kan hente den når jeg vil.

• #47   15. sep 2014 Tror bare de levere en ydelse, der passer til deres løn, som nu engang er ret dårlig ? smiley

• #48   16. sep 2014 #45
    Jeg lagde ud i en ordentlig tone men kundecenter troede først ikke på mig og begyndte så med at det måtte være en fejl og at min ringklokke eller noget ikke virkede og jeg jo bare kunne hente min pakke næste dag som der stod på sedlen,men jo ja så kortsluttede mit ordforråd og de efterfølgende minutters ord udveksling var ikke så diplomatiske,de skal ikke først lave lort i den og så prøve at fortælle mig at det er min egen skyld at de har gjort det.

Det er stadig kun politikerne i dette land som kan slippe afsted med at love at udføre noget mod betaling (skat) og så undlade at gøre det når de har fået fingre i ens penge,mange prøver at kopiere den taktik og for nogle lykkedes det også,men gør de det mod mig skal de acceptere at jeg buttplugger dem med en baseball kølle !

• #49   30. sep 2014 Jeg har modtager flex.. Hvilket har virket fint, indtil idag...

GRR.. Konen skulle modtage en ismaskine (bestikkelse for at jeg købte mig endnu en RCbil) Der lå en seddel om at den var stillet på det aftalte sted. Hvilket er mit skur. Der stod bare ingen pakke. Kiggede så i garagen, der var heller ingen... Har også været i legehuset.. SUK.

Glæder mig fandme til at se om der er det MINDSTE hjælp at hente, eller det bare er sur røv.

• #50   30. sep 2014 Det er noget øv.. Håber I finder den. Kan da tilføje at jeg for længst har droppet ideen om modtagerflex. Blandt andet for at undgå situationer som du her nævner.

• #51   30. sep 2014 Bla bla bla smiley

Se nu her drenge...

Rigtige mænd har en ordenlig mande postkasse..
    Så er der ingen problemer, og postmand per drejer bare håndtaget så låser den selv...

Hvor svært kan det være... smiley

Vrooooooooooon de'r fra turbo

profilbillede
  • #52   30. sep 2014 Sådan en vil jeg HA!

Når men jeg fandt min pakke... Postbudet har valgt at gå ind i vores ulåste hus (glemte at låse i morges) igennem vores bryggers (6 meter) ind i mit hobbyrum, ca 2-3 meter ud i mit fyrrum. For så at stille den lige ved den låste dør. LOL. Imponerende han ikke bare satte den lige inden for døren.

• #53   30. sep 2014 Hov.....
    Havde slet ikk bemærket min bedre halvdel osse sad derinde... smiley
    Hun siger: det er den største jeg nogensinde har set skat smiley

Og så er turbo drengen glad ... smiley

profilbillede
  • #54   30. sep 2014 Postordre kone? LOL

Hvad hedder den postkasse?

• #55   30. sep 2014 Hehe smiley

Det er denne her...

profilbillede
  • #56   1. okt 2014 Følger rengøringskonen med til prisen eller er det ekstra udstyr ?

• #57   1. okt 2014 Alt x-tra koster smiley

• Alex M
    Alex M Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #58   16. jul 2015 Hvis du stadig er interesseret i at vide hvordan det foregår.

Grunden til at det først er kl 13 er fordi mange ruter køres hver dag. Dette betyder at de små lokale "pakke udleveringssteder" bliver besøgt 1 gang om dagen. Med andre ord, når du ikke har været hjemme den pågældende dag, bliver de taget med tilbage til centralen og taget med ud på ruten igen næste dag (altså den rute der går forbi hvor din pakke skal hentes). Dette sker inden kl 13, det bliver ekstremt omkostningstungt at gøre det på anden måde.

Kommentér på:
PostDK vanvid / Erfaring med ModtagerFlex..?

Annonce