{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arrma Big Rock
  • #1   25. sep 2019 Hej, jeg har den ikke så du må tage det her med et gran salt. men så vidt jeg ved, så er de nye Arrma 4S-modeller, bl.a. Kraton 4S, bygget på Big Rock platformen. Så det er muligt de karosserier passer på.

    Du kan også måle akselafstand samt det eksisterende karosseri's bredde og længde. På den måde får du i hvert fald en idé om hvilke karosserier der kan tilpasses til din bil. Det ser ikke så fedt ud hvis skærmkasserne sidder for tæt sammen eller for langt fra hinanden i forhold til hjulenes faktiske placering.

    Ellers er bedste bud at tage bilen med i en RC butik og prøve at se hvad der passer. F.eks HS-racing i Vejle, den har normalt kun åbent om lørdagen, han har mange karosserier hjemme. Kig på hsracing.dk, ring til Rene og kig forbi en dag.


  • #2   25. sep 2019 Arrma Big Rock finder i 2 udgaver en 3S og en 6S
    3S udgaven er en 1:10 6S udgaven er 1:8 den udgave er samme platform som NERO og FAZON umiddelbart skulle man kunne få body til dem begge men 6S udgaven blive ikke lavet mere så det er nok ikke nem Traxxas mente de havde patent på de støddæmper der var på den og satte en stopper for det. 3S udgaven bliver forhandlet hos RC Kongen der vil man måske kunne få råd.


  • #3   26. sep 2019 Hej Lars og Jakob,

    Undskyld min dårlige beskrivelse - det er 3S udgaven, som Lars skriver er en 1/10 udgave.

    Én af jer, som kender til denne model: https://rckongen.dk/produkt/arrma-ara109001-infraction-6s-blx-street-bash-resto-mod-truck-rtr/

    Er ved at køre dankortet igennem - det kriller meget i fingrene.



  • #4   26. sep 2019 Yes, jeg regnede med det var 3S'eren. Jeg tror ikke der kører mange af de andre. Så er der en chance for at Kraton 4S-karossen passer på, men spørg en forhandler. Derudover kan du måle som jeg sagde, og så handler det lidt om at kigge på karossen i forhold til de body posts der er. Hvis du falder for en karosse der er meget høj ved forreste eller bageste body post, skal du evt have fundet nogle andre body posts at putte på og der er lidt udfordringer der der handler om egen kreativitet. Men der er mange muligheder. Du kommer muligvis ud i lidt udfordringer, fordi Arrmas 1/10'er ligger i str midt mellem "almindelig" 1/10 og 1/8. Så tjek målene, og tag evt. en chance med et karosseri fra en forhandler, eller Ebay el lign smiley

Kommentér på:
Arrma Big Rock

Annonce