{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.814 visninger | Oprettet:

Begynder spørgsmål om valg af dæk, og justering af dem på bilen - offroad {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har købt mig en brushless stealth brugt, med nogen dæk der var slidt og ikke havde voldsomt meget profil. Den brændte jeg af på rekord tid på løs grus, hvor bilen nærmest ikke var til at styre, mens de stod ekstremt godt fast på græs.
Jeg kører lidt rundt i et kolonihave område med nyklippet græs, løs grus og noget der ligner skovbund, så hvis man gerne vil lidt af det hele og prioriterer kontrol over fart, hvad vil i så anbefale?

Hvis min hjul har hex 12, kan jeg så bruge hex 12 hjul fra alle 1:10 truggyer?

Mit andet spørgsmål er indstilling af bilen. Som jeg forstår kan jeg stille vinklen på hjulene, ved at skrue på front upper linkage. Da jeg fik bilen, hældede baghjul en smul indad, og forhjul en smule udad, og det kørte jeg med, alligevel ser det ud som om det værste slid, på alle fire dæk er inderst ind mod karossen?
Hvad betyder vinklen for kørslen, og har i nogle anbefalinger?

Alt hvad i ellers måtte vide om en stealth x09 er i velkomne til at bidrage med (andre model navne, dele fra andre mærker der kan bruges osv)

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Begynder spørgsmål om valg af dæk, og justering af dem på bilen - offroad
Kommentér på:
Begynder spørgsmål om valg af dæk, og justering af dem på bilen - offroad

Annonce