{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.389 visninger | Oprettet:

Maxam pro 10000 lader - for få ampere? {{forumTopicSubject}}

Har sådan en lader - den lader fint med op til 10A på 2s batterier, men 4s vil den kun lade med ca. 3,5A og 6S med kun ca. 1,4A - selvom jeg sætter den højere?
Så vidt jeg ved skulle den være på 200watt, så den burde da kunne lade med flere ampere end det jeg oplever?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Maxam pro 10000 lader - for få ampere?
  • #1   7. maj 2015 Hvor har du de 200 W fra?
    Tvivler meget på det er korrekt, de skilter ikke engang med lade effekt i deres specifikation.


  • #2   7. maj 2015 Mener at have set de 200w i manualen (som jeg selvfølgelig ikke kan finde nu) - under alle omstændigheder lader den jo 2s med 10A = ca. 75w, men den vil kun lade 6s med 1,4A = ca. 35w, dvs. kun halvt så mange watt. Desuden er den almindelige maxam 5000 (uden blæser) på 50w, så man skulle vel forvente at pro 10000 var noget kraftigere (med blæser)?

  • #3   7. maj 2015 Jeg har sådan en lader, og den lader 4S med 5A uden problemer, men jeg har set at flere mener det er en skod lader, min har til gengæld problemer med at lade 2S ???? Måske er den bare for billig, man får hvad man betaler for smiley

  • #5   7. maj 2015 Har selv forsøgt mig med den, en lader med gode specs! 200W er vist korrekt. Desværre er dens software fejlbehæftet, særligt 4S drillede mig. Den ladede med 3.3A, når jeg indstillede 5A. Den kunne godt lade 4S med 10A. Forhandleren forsøgte at ombytte/reparere, men gav op. Producenten kan åbenbart ikke finde ud af at fixe det. Så den røg retur, jeg vil anbefale dig hurtigst muligt at returnere den, og købe noget helt andet.

Kommentér på:
Maxam pro 10000 lader - for få ampere?

Annonce