{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.081 visninger | Oprettet:

12 til 17 mm hex, kina adaptorer erfaringer?? {{forumTopicSubject}}

Faldt over de her
http://www.ebay.co.uk/itm/Magic-1-10-RC-Car-TRAXXAS-SLASH-Short-Course-Tyre-Wheel-Rim-Adapter-12mm-Hex-/361289887904?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item541e8e30a0

Nogen der har prøvet noget tilsvarende, det j en billig måde at få 17 mm hex hjul på, men aner ikke om offset kommer til at støde på ved alm buggyhjul??? Nogen ideer??


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Stubfræsning 205 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Tilslutning af nye hårde hvidevarer 1.300 kr.
  • Rengøring 54 kvadratmeter Amager 400 kr.
  • Vinduespudsning 400 kr.
  • Fjernelse af hvepserede 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  12 til 17 mm hex, kina adaptorer erfaringer??
Kommentér på:
12 til 17 mm hex, kina adaptorer erfaringer??

Annonce