{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.667 visninger | Oprettet:

Forslag til ny lader {{forumTopicSubject}}

Min nuværende lader (Maxam Pro 5000 AC/DC) er begyndt at opføre sig pænt belastende.
Jeg får en temp advarsel efter ca. 5 sek når jeg forsøger at lade mine batterier, selv når temp cut off er sat til 80c laver den samme trick. Og det endda med batterier der er stue temp. Så mit gæt er at temp. sensor er i stykker.

Så nu vil jeg kigge mig om efter en ny og bedre lader og give mig selv en tidlig julegave. Men jeg kunne godt tænke mig at høre lidt input/anbefalinger fra jer =)

Krav:
Behøver ikke kunne tage mere end 2S, skal dog kunne levere mere end 5A, da jeg bruger 5500mAh batterier og ikke gider vente en evighed på at få dem ladet op smiley
Den behøver ikke kunne tage flere batterier af gangen.
Pris mæssigt skal det også helst ligge i den 'billige' ende, den skal bare være stabil, nem at bruge.
Helst uden ekstern strømforsyning.

Jeg har selv kigget på Maxam Invader 80, men mest fordi den jeg har nu er maxam og ved hvordan den skal bruges smiley (minus er at den Maxam jeg har, ser ud til at være gået i stykker uden nogen grund)

Jeg har også kigget på denne;
http://hitecrcd.com/products/chargers/acdc-chargers/x1-touch-55-watt-acdc-multi-chemistry-touch-screen-battery-charger-2/product
Den ser umiddelbart ud til at opfylde alle de krav jeg har, jeg kender dog ikke mærket.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forslag til ny lader
Kommentér på:
Forslag til ny lader

Annonce