1.215 visninger
|
Oprettet:
Traxxas TSM modtager. {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige købt TSM modtagere til 3 af mine biler, men nu kan jeg ikke binde dem til min fjernbetjening. Det er den rigtige fjernbetjening Jeg har, men umiddelbart mangler den en opgradering. Er der nogen der har styr på sådan noget, eller er der nogen der har en bil med TSM system i nærheden af nord Kbh som kunne binde mine modtagere med sin fjernbetjening så de kan blive opdateret. Så burde jeg også kunne binde med dem.
Hjæææælp.
Claus
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 19 RC-enheder: 10 Emner: 22 Svar: 641
Men du bør kunne linke denne sender til 6518 også, der har du bare kun glæde af telematrien.
Har selv TSM systemet selvfølgelig. og havde ingen problemer med at sætte det op.
"efter monteret på Slahs"
Ellers kan det muligvis være de kan hjælpe dig der hvor du har købt sættet.
feb 2006
Følger: 17 Følgere: 67 RC-enheder: 7 Emner: 137 Svar: 588
Har skrevet til Traxxas, da min fjernbetjening så også stoppede med at virke efter jeg prøvede at binde mine nye modtagere.
Har allerede bestilt en ny, så jeg forhåbentlig kan komme ud og køre. Jeg har fået garanti på at denne godt kan binde med mineTSM moduler
mar 2012
Det kan være et triks at få tlf. sender og bil, til at snakke sammen første gang. med der efter skulle det bare køre, uanset om det er med 1 eller 20 forskellige biler linket på.
feb 2006
Jeg venter på svar fra Traxxas.
Lidt øv at den ikke holder længere, og de ikke yder garanti uden for usa.
mar 2012
så der er vel ikke andet for end at håbe.
Krydser finger for det..
feb 2006
Traxxas TSM modtager.