{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.215 visninger | Oprettet:

Traxxas TSM modtager. {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt TSM modtagere til 3 af mine biler, men nu kan jeg ikke binde dem til min fjernbetjening. Det er den rigtige fjernbetjening Jeg har, men umiddelbart mangler den en opgradering. Er der nogen der har styr på sådan noget, eller er der nogen der har en bil med TSM system i nærheden af nord Kbh som kunne binde mine modtagere med sin fjernbetjening så de kan blive opdateret. Så burde jeg også kunne binde med dem.

Hjæææælp.
Claus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Traxxas TSM modtager.
  • #1   12. nov 2015 Hvis ik du har 6533 modtager i alle bilerne, virker dit TSM ik.
    Men du bør kunne linke denne sender til 6518 også, der har du bare kun glæde af telematrien.
    Har selv TSM systemet selvfølgelig. og havde ingen problemer med at sætte det op.
    "efter monteret på Slahs"
    Ellers kan det muligvis være de kan hjælpe dig der hvor du har købt sættet.

• #2   12. nov 2015 Problemet er at jeg har købt fjernbetjening hos Tower hobbies i USA, så ikke meget hjælp der. Har læst mig frem til at ændre også har måtte sende deres fjernbetjening ind til opdatering.
    Har skrevet til Traxxas, da min fjernbetjening så også stoppede med at virke efter jeg prøvede at binde mine nye modtagere.
    Har allerede bestilt en ny, så jeg forhåbentlig kan komme ud og køre. Jeg har fået garanti på at denne godt kan binde med mineTSM moduler

• #3   12. nov 2015 okay, ja det er jo skidt, hvis det er en fejl fra fabrikken, det var der også lidt med, på den sender med dock.
    Det kan være et triks at få tlf. sender og bil, til at snakke sammen første gang. med der efter skulle det bare køre, uanset om det er med 1 eller 20 forskellige biler linket på.

• #4   12. nov 2015 Jeg har bare slet ikke haft noget problem med de andre modtagere. De har også opdateret fint.
    Jeg venter på svar fra Traxxas.
    Lidt øv at den ikke holder længere, og de ikke yder garanti uden for usa.

• #5   12. nov 2015 hmm.. Traxxas plejer nu at være til at snakke med om den slags..
    så der er vel ikke andet for end at håbe.
    Krydser finger for det.. smiley

• #6   12. nov 2015 Jeg er positiv, endnu. Vi må se hvad de svarer

Kommentér på:
Traxxas TSM modtager.

Annonce