{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

servo gider næsten ikke dreje :S {{forumTopicSubject}}

hej mig og en ven var ude og køre for ikke så længe siden pludselig ville hans bil ikke gøre så han ville han kunne simpelthen ikke rigitg styre den

og præcis samme dag skete det også med min

dagen efter virkede hans fint
men jeg lagde mærke til at når man drejede hjulene med hånden var styreservoerne totalt tunge og servo saveren gav sig meget og det var som om der var noget inde i styreservoerne der var ligesom en sindsyg tyk olie eller sådan og den gør det stadig

men ham min vens gør det ikke mere og der var en lørdag og dër er der jobanko spil med workies så jeg troede jo atdet var det deer forstyredemen fatter det bar ikke de gør det stadig den drejer meget langsomt osv hjælp hjælp
ved ikke hvad jeg skal gøre

men lad venligst være med at spørge og jeghar ladt mine batterier op osv fo det har jeg prøvet


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Reparation af plæneklipper (benzin) 600 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 720 kr.
  • Udvendig og indvendig vinduepudsning, 1 plan hus, 16 alm vinduer og 4 store vinduer 800 kr.
  • Tæt rørforbindelse i vandledning 2.000 kr.
  • Opsætning af Velux mørklægnings gardin ( ovnlys vindue ) 750 kr.
  • Installation af 2 pendler 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  servo gider næsten ikke dreje :S
Kommentér på:
servo gider næsten ikke dreje :S

Annonce