{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp
  • #1   31. aug 2004 Hvis det er en Giant scale servo du søger så har http://webshop.rc-hobby.dk/shop/default.asp
    nogle.
    Du skal bare gå ind under Radiogrej så serover og så trykke på Hitec og så har du hele udvalget af servoer i forskellige størrelser.
    Og så er det rimlig billigt. Har selv købt en servo hos dem engang.

• #2   31. aug 2004 Giant scale er det sådan en til at dreje?? er helt ny på området.. så ved ikke så meget.

• #3   31. aug 2004 Nu kender jeg ikke så meget i 1:6 biler...Men hvis jeg var dig ville jeg lige ringe til Rc-hobby(det link jeg gav dig) og høre ad om de kan hjælpe dig, og evt. råde dig til køb af en servo.

Men bare oplys at du skal have en servo til din FG marder og evt. hvad den skal bruges til på den(gas/brems eller styreservo) Håber du forstår hvad jeg mener. Da det ville være noget surt at sælge en så fin bil. p.g.a af en servo.

Det du er ny gør jo intet. Vi har jo alle sammen engang været ny i denne verden. Men du skal nok lære det på et tidspunkt. Jeg var selv ny for cirka 2 måneder siden hvor jeg startede med en el-bil. Er så sidden rykket op i nitro.

Kommentér på:
hjælp

Annonce