{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Brush til Brushless {{forumTopicSubject}}

Hejsa RcGal Fora.
Engang for meget laaang tid siden kørte jeg fjernstyret Jeep (6 gear) fra Normands hobby. smiley
Nu er jeg kommet igang igen, og har skaffet mig en Traxxas Fiesta ST Rally 1:10. Meeen syntes den er lidt langsom, den T12 motor er lidt sløv.
Tænkt på at Brushless på den, men ikke med originale ESC og Motor opgraderinger.
MEN hvilke dele udover de 2 "bør/skal" man opgradere, tænker selv slipper clutch og driveshaft ! Men hva ellers, eller hvad vil i anbefale. På driveshaft bliver jeg nok nødt til at hente fra Slash 4x4, for kan ikke finde en opgradering til bilen trx74054-4...
På forhånd tak.
Barney.
Ps: en Body der passer på denne bil ? Det er ikke bare 1:10 eller 1:8


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brush til Brushless
  • #1   31. mar 2018 Tror nu nok den kan holde til bruchless uden så mange dikke darrer . Min slahs er vist samme bil og den kan holde til 3S uden brok. Men du finder nok ud af hvad som ryger lidt efter lidt. Så vent med at købe dig fattig. Til du ser hvad der ikke kan holde til bank

  • #2   2. apr 2018 Jeg har selv overvejet at købe, Den nye Ford Fiesta ST Rally fra Traxxas
    Nu skriver du den er lidt langsom!
    kan du oplyse hvor stærk den kan køre? og om den køre godt.


  • #3   2. apr 2018 Hej Thomas ø.
    Bilen køre suverænt. dog har jeg det problem at jeg syntes den er lidt langsom, det skyldes måske jeg køre på et 4000 NiMH batteri lige nu. Venter på 2 stk 5400 Lipo'er(2 celller). også bestiller jeg det Brushless sæt som morfar har til 1199 nu her, hvor meget det giver ved jeg ikk. men det sæt ryger
    over i min Volcano xp4 på et tidspunkt..
    Forden er måske lidt hurtigere end Volcanoen på samme batteri.
    Det største minus ved Ford er muligheden for andre karosser ??


  • #4   2. apr 2018 Hej Dann W

    Takker for info.
    Du må gerne følge op, når du har fået de nye batterier.
    Det plejer jo at give noget mere med lipo.



Kommentér på:
Brush til Brushless

Annonce