{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sanwa modtagere
  • #1   22. maj 2018 Ikke mig bekendt. Har haft samme problem med min MT4. De er tilsyneladende gode til at holde på deres hemmeligheder hos Sanwa.

    Der er vist nogen LRP modtagere der virker, men det gør dem kun billigere hvis der er nogen der har overskud et sted. Den billigste modtager er vist Sanwa 371W der kan fås til 371 kr hos Iccom og Yokomo shop begge .dk


  • #2   22. maj 2018 du har en remote til 3000 kr og så vil du ikke bruge 700 på en modtager så din 5000 kr bil/båd ikke bliver smadret .
    ja jeg forstår det skam ikke .
    smid nu de små øger som de tager for en modtager .
    så får du deres kvalitet og er glad hvergang du kommer hjem med et helt stykke legetøj .


  • #3   22. maj 2018 Hvem siger jeg kun har 5000kr biler? (Hvilket jeg ikke har)

    Eller en 3000kr sender for den sags skyld.

    Jeg har en sender jeg har købt brugt til 1400kr.

    Jeg har 1 Tamiya TT02 som har kostede små 1000kr med hop-ups, jeg har en Tamiya TA07-Pro som har stået mig i 2000kr.

    Jeg noget Kina skrammel af en short course truck som ikke en gang dukker op på nettet når man søger efter navnet.

    Jeg har en Tamiya F1, som jeg ikke aner hvad årgang er, men vil bare prøve og sætte en silvercan i den og køre med den for sjov.

    Ja så har jeg lige en Xray T4 18 som givet vis koster 3500 fra ny. Men jeg har ikke købt den fra ny. Men den er da stadigvæk min primær ræser til løb. Så der kommer da en RX-481 i den.

    Så du må meget undskylde hvis jeg ikke gider at bruge 5-700kr pr bil for at få en helt rigtig modtager hvis mindre kan gøre det. For der er nok eller 2 af mine biler som ikke behøver det. Kan du følge mig?


  • #4   22. maj 2018 Jeg har set på Wish af de har nogle billige til den

Kommentér på:
Sanwa modtagere

Annonce