{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nitro løber ud igennem udstødning
  • #1   11. apr 2007 Der må godt komme nitro ud igennem udstødningen .. Det sker, når den kører fed, og er ny .. Men der kan være mange grunde til, at den ikke vil starte,

Vi er nok højst sandsynligt ude på banen i Trige på søndag, så i kunne jo også kigge ud, og få lidt hjælp..

www.amrc.dk

• #2   11. apr 2007 har to biler og ingen af dem starter !fik mni ny mt2 idag jeg er bare så træt af det her, har installeret roto start system for min savage og den gider heller ikke starter alligevel !gider ikke prøve mere min dag er ødelagt..

Elisabeth mand.

• #3   11. apr 2007 okay tak jeg skal nok prøve igen imorgen ..

• #4   11. apr 2007 Har ligeledes været ude at prøve min helt nye(og første) bil idag, som også er en mt2 smiley

Jeg havde følgende problemer før den kom igang :

Først var der ikke nok batteri på roto-starteren.
    Dernæst var den drugnet så roto-starteren ikke kunne dreje rundt.

efter at have løsnet gløderøret lidt og tømt den så sprang den bare igang smiley

Kan være du er løbet ind i samme problemer?

• #5   11. apr 2007 hmm min savage aver det samme bare uden rotor

men den er bare druknet derfor vil den ikk starte
    bliv ved med at prøv + nye batterier i rotr

• #6   11. apr 2007 oki takker mK og niclas c jeg tror jeg har det samme problemer så...

• #7   12. apr 2007 Idag har været en god dag, jeg har kørt med min savage efter at have installeret reverse modul og stainless brake system.
    Men jeg har store problemer med at justere min MT-2. Jeg var ude i mere end 2 timer med den og er stadig ikke tilfreds med den. Når man gasser til, går farten højt op men efter kort tid, ca 10 sek., bliver den langsommere.
    Jeg har justeret begge needles for low og high speed. Der er en lille skrue under filteret - kan den justeres? Og hvad er den til?

Kommentér på:
Nitro løber ud igennem udstødning

Annonce