{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Råd mht. differentiale
  • #1   7. jan 2019 hvis du ikke ved hvornår de sidst er smurt op vil da ikke skade at få det gjort men personligt gør jeg det på min efter den har kørt en 5-10 ture men nu køre jeg mest med crawlers hvor det ikke er utænkeligt at den ser både vand og mudder

  • #2   7. jan 2019 Tror vi er lige så udsatte mht. mudder og vand, da begge biler kører off-road og vi ik er bange for vind og vejr. Har vi lyst og kører og det har vi, så klæder vi os på efter vejret smiley
    Vi gør dig rådet efter og får dem smurt, for som du selv skriver skader det ik.
    Ligger der en guide herinde om det, for har aldrig gjort det før


  • #3   8. jan 2019 Det står i manualen og det er umuligt at vejlede om hvis man ikke kender bilerne i forvejen. Men som sagt, det står i manualen. Er du helt 10-tommelfingre, så søg efter en erfaren på området som bor nogenlunde i nærheden. De fleste af os der har +20 års erfaring, eller kører konkurrence jævnligt, kan skille stort set hvad som helst ad uden manual.

  • #4   8. jan 2019 Så længe det bare er en hygge bil er det ikke noget man sådan behøver rende og gøre.
    Løsner man lige træk aksler kan man med gefühl mærke og høre om de kører som skal.


  • #5   8. jan 2019 Det er kun ren hygge og amatørplan, dog med lidt mere kørsel og lidt hyggerace en sidste år. :). Både sønnen og jeg har valgt og melde os ind i RC egedal i år, da den ligger rimelig tæt på bopælen og vi møder ligesinde udenfor skærmen .

Kommentér på:
Råd mht. differentiale

Annonce