{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  E revo 2.0 svaghed ?
  • #2   16. feb 2019 Snak med dem hvor du har købt den, det kan være en produktions fejl og nødvendigvis ik en svaghed.


  • #3   16. feb 2019 Traxxas er normalt fin kvalitet til hobby

    lav en reklamation

    Vh Bjarne:-)


  • #4   16. feb 2019 Reklamation for noget der har mødt en kantsten? Eller hop fra en al fra stor højde.

    Det er der ingen der vil tage imod.


  • #5   17. feb 2019 Til dem der ikke forstod spørgsmålet....
    jeg spørger ikke om hvilket mærke jeg skal købe....
    Hvordan kan man vide om den har ramt en kantsten eller taget et hop fra en al for stor højde, uden at man var til stede....

    Der er ufattelig mange dumme svar/kommentar herind selv fra nogen der er gamle nok til at vide bedere.


  • #7   17. feb 2019 Han fik heller ikk hjælp. Har ikk været ude for det med min. Synes diff trækaksler er lidt svagt

  • #8   17. feb 2019 Jeg fik heller ikke nogen hjælp.
    Jeg syntes at det er super ærgerligt at der er så mange urelevante kommentar i trådene herinde.
    For en del år siden kørte jeg large scale og var medlem på et forum large scale, der var der altid svar på det spørgsmål osv handlede om og ikke alt mulig andet.


  • #9   17. feb 2019 Det er en selv frit for at blive fornærmet, men eftersom dit indlæg ikke engang indeholder en beskrivelse om hvor eller hvordan det er opstået, ja så må man gætte jo.



    profilbillede
  • #10   17. feb 2019 Mikael o. Hvilken retning havde du så forventet et svar, når du kun slår et biled op og en mangelfuld info. om hvordan det er sket???.
    Som jeg læser de svar som er kommet, så peger det mod til at det IKKE er en svaghed med en fejl.
    Dem som spørger til kansten osv., kunne det måske tænkes kunne være relevant for og GIVE DIG ET REELT svar på dit spørgsmål.
    Undskyld mit sure opstød over det du har svaret retur, men syntes ik det er berigtiget udfra dit opslag.



  • #11   17. feb 2019 Mon ik der er nogle,som skulle prøve at læse og forstå Michaels spørgsmål...
    Der er jo åbentbart ikke nogen som har svaret på spørgsmålet ,som rent faktisk ejer en revo 2,0.
    Det gør jeg dog heller ikke ,har dog en erevo og den får sku pryl og der er ikke brækket/ knækket noget endnu. Prøv evt Google og søg på udlandske forumer, hvor der rent faktisk er folk ,som ejer nogle.
    Lars c har osse en erevo ..


  • #12   17. feb 2019 Ja det er et problem på 2,0. Løsningen er åbenbart limiting straps.
    https://youtu.be/nu5IePNAP8w


  • #13   17. feb 2019 konklusion: poor design og forkert brug.

  • #14   17. feb 2019 Jeg blev faktisk ikke fornærmet....
    Den har ikke været i en kantsten og er heller ikke bukket.
    Jeg har også googlet en del og det ser ud til at de måske har en svaghed som gør at støddæmpere ikke kan tåle at blive trukket helt ud som der sker når man har taget et hop og bilen er i luften.
    Der er nogen der sætter en strop på for at forhindre dette.
    MANGE TAK til dem der holder sig til det emnet handler om smiley


  • #16   17. feb 2019 Det havde jeg ik set komme fra Traxxas og mon ik de hurtigt for det rettet, for de er jo kendt for og lave biler som kan holde til noget.

  • #17   17. feb 2019 Da den nye version kom var den jo "større" end den gamle.
    Det de havde gjort var umiddelbart bare at sætte større hjul på.
    Hvis man ser i videoen har han sat fjerderforspændingen til noget nær max.
    Altså så slå fjederen støddæmperen helt ud med max kraft.
    Og fjederskålen hviler på end rod'en som er den der brækker af.

    Så et godt bud er at man ikke skal justere sin fjederforspænding så højt.
    Jeg forstår heller ikke formålet hermed, da bilen så i hvile står på helt udstrukne fjedre hvilket giver elendige køreegenskaber.
    Men mange gør dette i forbindelse med hop, i stedet for at sætte strammere fjedre og tykkere olie i. Den nemme men forkerte løsning.
    Og tilsyneladende kan den nye version med sine større dæk ikke holde til det.
    Så til trådstarter: Hvordan har du justeret dine fjedre?
    Måske du kan hente noget her.
    Når det så er sagt så lader det til at være en designfejl med de større hjul, da resten af bilen ikke er opgraderet til at kunne håndtere dem i alle situationer.


  • #18   17. feb 2019 Jeg har ikke justeret på den.
    Det er nogen jeg har købt til drengene, så de blev hevet ud af kassen og spændt efter så de kunne komme ud og køre.
    Jeg vil prøve at købe de stropper dertil.


  • #19   17. feb 2019 En af dem jeg kender har købt stropper til bilen, så de der plast dimserikke falder af, så ja det er en lille fejl i design i forhold til den orginale kan man sige. Dette er meningen på traxxas forum

  • Jesper A
    Jesper A Tilmeldt:
    jan 2019

    Følger: 1 Svar: 1
    #20   24. feb 2019 Jeg har et sæt Hot Racing 85mm inklusiv spacere og længere skruer liggende hvis du ikke har købt endnu.
    Bestilte 2 sæt fra US til min e-revo2 som jeg nu har solgt.
    Det løser svagheden med shox/rod ends.
    Køb denne også som giver en stivere bagende https://traxxas.com/products/parts/5632
    Begge mine servoer døde da bilen var 6 dage gammel, så en servo upgrade er også at anbefale.
    Når det er skiftet er det ellers en fantastisk bil smiley

    Mvh
    Jesper


  • Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 1 Svar: 1
    #21   24. feb 2019 Hej jeg har haft samme problem, har også lavet en løsning med nogle stropper så den ikke kan give fuldt udslag når den letter/kører over ujævnheder. Der er flere der har skrevet om problemet, så jo jeg vil kalde det er svaghed/designfejl.

    Mit eneste problem nu er at den ødelægger hjulene, den har jeg til gengæld ikke fundet en løsning på. Har flænset 3 hjul på 1 times kørsel, den ene gang på en strand - altså helt fladt uden hop, er bange for de ikke kan klare hastigheden :(.


  • Wreenz
    Wreenz Tilmeldt:
    nov 2015

    Følger: 46 Emner: 1 Svar: 8
    #22   24. feb 2019 Stropper kan fikse problemet der er en del YouTube videoer der kan hjælpe med lidt visuel vejledning. Men alt i alt så er revo 2.0 ikke helt på højde med tidens andre modeller. Hvis du kan lide den så er det jo ligemeget, man finder altid et fix til de biler man elsker. Kevin Talbot har en del videoer med upgrades til Revo 2.0.

  • #23   26. feb 2019 Jeg har købt den aluplade, så jeg må have bestilt 3 sæt stropper.
    Er der nogen af jer der kender til nogle stærkere drive cup og trækaksler end de originale? De er gået i stykker bag på.
    Traxxas havde til de gamle revo men jeg kan ikke finde til 2.0.
    Jeg har fundet trækaksler fra HD, er. De bedre ?


Kommentér på:
E revo 2.0 svaghed ?

Annonce