{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Diff. Prob?? {{forumTopicSubject}}

Hey derude, har en 4x4 traxxas rally (magen til slash 4x4). Når jeg køre med halv power køre den ok, men så snart jeg gir den fuld gas skrider/drifter den ud!!
Kan problemet være den bagerste diff. ?
Har overvejet at lave centerdiff. På den, kunne det løse problemet ? Nogen med erfaringer med centerdiff/ slipperclutch?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Diff. Prob??
  • #1   14. aug 2019 Sådan skal Traxxas jo køre, enten svinge røven ud eller lave en wheelie.
    Når det så er sagt så vil et center diff hjælpe betydeligt på køreegenskaber.
    Det har jeg sat i et par Slash med stor succes, dog må jeg erfare at det bare kørte i smadder på en Slash der blev kørt hårdt på 3S.
    Ville også gerne have et center diff i min Rustler 4X4, den er lettere ustyrlig til altid lette forenden. Men det fakta at jeg blot ville kvæste det har fraholdt mig det.

    Slipper er til hvis hjul er blokeret og ikke til justere kraft fordeling. Løsner du den får du en dum lyd ved fuld gas og den slides op på 0,5.

    En esc der kan styre gas respons kan også være en ide, mange sendere har også muligheden for at lave en kurve med reaktion med speederen.
    Øvelse gør også mester, man behøver jo ikke hakke klampen i kælderen i et hug.


  • #2   16. aug 2019 Prøv og se på din Traxxas sender, om der er en deje knap som hedder multi funktion. Jeg kører selv med TQIén på min Buggy og havde samme problem som du skriver, der hjalp det er dreje den knap på nul.

Kommentér på:
Diff. Prob??

Annonce