{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

lille fjernbetjening {{forumTopicSubject}}

jeg har lovet knægten at når vi holdt sommer ferie som bliver den kommende weekend fik han lov til at køre med min HBX Bonzer Big Foot, men problemet er nu at fjernbetjeningen er for stor til hans lille hånd, og jeg har prøvet at skifte frq på en lille fjernbetjening uden held, det var kun styre servoen der drejede en lille bitte smule til højre lige meget hvad jeg gjorde..

spørgsmålet er nu: kan man få en lille fjernbtjening til hans lille 3årige hånd i 27MHz båndet??
eller må jeg bare skuffe ham når vi kommer og henter ham hos farmor på lørdag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lille fjernbetjening
  • #1   9. jul 2007 den er nok svær men det er nok noget med at tage ned i butikken at finde den mindste

• #2   9. jul 2007 til mange af de billige rtr biler medfølger der en meget lille sender prøv at ring rund til nogle hobby handlere og hør hva de siger

• #3   9. jul 2007 hvad med et pinde anlæg.

• #4   9. jul 2007 Ja pinde kontrol ..

lig kontrolen på et bord .. så lad knægten tage med en hånd fat om den ene pind og med den anden hånd med den anden pind ..

Og 3 år gammel .. hmm .. find et meget meget meget stort sted ..
    For når man er 3 år skal det bare gå hurtigt og ende med at sige .. buuuum så det sjovt :D..

//Md!

• #5   10. jul 2007 jeg har prøvet med en lille rtr fjernbetjening, og der er anden modulering på så den går ikke
    pinde anlæg går ikke da han ikke kan holde det, og lægge det i skødet går heller ikke da han har lige så meget krudt i røven som sin far havde den gang.
    han er ved at være ret god til at styre sin nikko off-roader, uden at køre ind i for mange ting, og han er ikke for meget for at race ind i ting så det siger BUUUM, da han kørte min marder ind i et træ og total skadede højre forhjuls ophæng tudede han længe indtil jeg kunne bestikke ham med en is..

• #6   10. jul 2007 Jonatan M - Den historie med marderen .. Okay, så har du squ da sat lidt ære i ham for alle former for rc biler .

Eller må du jo hjælpe ham, stå bag ved ham og hjælp lidt med at trykke frem og tilbage med hans hånd og så dreje med hans anden hånd ..

Hvis han altså vil have det

• #7   11. jul 2007 ha morten.. han er sgu ikke meget for at jeg har en finger med i spillet, det var derfor marderen fik tur..

men nu har jeg kontaktet de første 20 butikker uden held så jeg tror ikke der er nogen chance for at finde en lille sender til ham...

Kommentér på:
lille fjernbetjening

Annonce