499 visninger
|
Oprettet:
lille fjernbetjening {{forumTopicSubject}}
jeg har lovet knægten at når vi holdt sommer ferie som bliver den kommende weekend fik han lov til at køre med min HBX Bonzer Big Foot, men problemet er nu at fjernbetjeningen er for stor til hans lille hånd, og jeg har prøvet at skifte frq på en lille fjernbetjening uden held, det var kun styre servoen der drejede en lille bitte smule til højre lige meget hvad jeg gjorde..
spørgsmålet er nu: kan man få en lille fjernbtjening til hans lille 3årige hånd i 27MHz båndet??
eller må jeg bare skuffe ham når vi kommer og henter ham hos farmor på lørdag
apr 2006
Følger: 22 Følgere: 21 RC-enheder: 4 Emner: 14 Svar: 453
jun 2006
Følger: 11 Følgere: 10 RC-enheder: 2 Emner: 18 Svar: 170
sep 2006
Følger: 17 Følgere: 16 RC-enheder: 6 Emner: 17 Svar: 271
nov 2006
Følger: 82 Følgere: 79 RC-enheder: 25 Emner: 132 Svar: 2.355
lig kontrolen på et bord .. så lad knægten tage med en hånd fat om den ene pind og med den anden hånd med den anden pind ..
Og 3 år gammel .. hmm .. find et meget meget meget stort sted ..
For når man er 3 år skal det bare gå hurtigt og ende med at sige .. buuuum så det sjovt :D..
//Md!
jan 2004
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 2 Emner: 15 Svar: 108
pinde anlæg går ikke da han ikke kan holde det, og lægge det i skødet går heller ikke da han har lige så meget krudt i røven som sin far havde den gang.
han er ved at være ret god til at styre sin nikko off-roader, uden at køre ind i for mange ting, og han er ikke for meget for at race ind i ting så det siger BUUUM, da han kørte min marder ind i et træ og total skadede højre forhjuls ophæng tudede han længe indtil jeg kunne bestikke ham med en is..
nov 2006
Følger: 82 Følgere: 79 RC-enheder: 25 Emner: 132 Svar: 2.355
Eller må du jo hjælpe ham, stå bag ved ham og hjælp lidt med at trykke frem og tilbage med hans hånd og så dreje med hans anden hånd ..
Hvis han altså vil have det
jan 2004
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 2 Emner: 15 Svar: 108
men nu har jeg kontaktet de første 20 butikker uden held så jeg tror ikke der er nogen chance for at finde en lille sender til ham...
lille fjernbetjening