{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
340 visninger | Oprettet:

startproblemer.. {{forumTopicSubject}}

hey jeg kan ikke få gang i min bil (atomic warhead) den er lige ved at starte men den starter ikke og gløderør og starter er ladt op men gløde starteren er ikke helt optimal , den har startet den før nogen der ved hvad der kunne være galt ,,,... så jeg kan komme ud og køre igen det er sku ved at være en måned siden den sidst er startet..!!

mvh. Asbæk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  startproblemer..
  • #1   19. sep 2007 huskede du at bruge afterrun olie sidst du kørte?

  • #2   19. sep 2007 nej har jeg ikke hørt om før er det derfor og hvad kan jeg gøre for at få den til at virke??


  • #3   19. sep 2007 du kommer nok til at skille moteren ad. kunne forestille mig at den er meget rusten indeni. Nitro tiltrækker fugt og får derfor moteren til at ruste. så derfor skal du altid huske at bruge afterrun olie når du har kørt, medmindre du ved du skal køre dagen efter,.

  • #4   19. sep 2007 ok takker for tippet. Men den er ikke rusten inden i har haft motoren skilt ad for 14 dage siden og bare lige for at se om der skulle skiftes stempel men nej intet,,
    men jeg (tror) jeg har fundet problemet, kom i tanke om at mine koblings sko var rimelig slidte så taog dem af og satte motoren for sig selv på bordet (uden koblings klokke og kobling) dryppede et par dråber nitro ned i kaburateren og et ryk i snoren då begyndte den at brøle så skal lige ud og have købt nogen koblings sko i morgen så må jeg se om det har virket... men håber jeg da..! men kommer ikke til at tjekke det før fredag, da jeg skal på lejr tur med skolen.. smiley


  • #5   19. sep 2007 okay, men husk afterrun olie fremover det kan redde din moter på længere sigt. Og det koster ikke alverden at bruge...

  • #6   19. sep 2007 ok har fundet en hjemmeside med det tak for rådet, dem kan man aldrig få for mange af.. endnu en gang tak...!!! smiley

  • #7   19. sep 2007 Det var så lidt smiley

Kommentér på:
startproblemer..

Annonce