{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  revo 3,3 startproblemer
  • #1   9. nov 2007 80 til 120 grader er alt for madt den skal ned på 60 til 80 grader

• #2   9. nov 2007 thies: what? 80 er for lidt.. den skal ligge mellem 100 og 130, så det er en fin temperatur han har

• #3   9. nov 2007 Det kan meget vel skyldes dit gløde rør. Den kan kører fint og så næste gang, vil den ikke starte. Total død.. Prøv at skift det..

• #4   9. nov 2007 gløderøret virker fint... batterierne var ikke fuldt opladt.. efter max. 20 sekunder start skulle den i opladeren

• #5   9. nov 2007 Jeg har en revo 3.3 efter tilkøringen løb den tør for nitro, og jeg fyldte på men den ville ikke starte, jeg satte et nyt gløde rør i som jeg havede købt på forhånd fordi jeg var blevet rådet til det og så virkede det bare ev't tjek om ledningen til gløderøret er hoppet af. da jeg startede min motor første gang gik på 1 minut til 135c da den stod i tomgang (ikke godt) så går som DVD'en siger.
    men ellers prøv at sætte en finger for udstødningen det kan være at den ikke får nitro ind, jeg ved ikke om det du skriver oven over betyder at det bare var batteriet, men skulle det ske at den ikke vil starte er det typisk gløderørt, jeg vil råde dig tiil at købe et nyt nu fordi, mange siger at det koster 1 gløderør at tilkøre den. jeg vil anbefale dette:(link fjernet) bruger selv det, det er ret vildt jeg tager min revo ud i 5 grader og den starter bare, vildt !

Håber dette kunne hjælpe.
    Undskyld stavefejl.

//Bjørn J smiley

• #6   8. jan 2008 øhhh i har godt set at manden snakker om første tank i tilkørselsperioden ikk? for der kommer motoren godt nok ikke op på 120grader.. når bilen er kørt til og indstillet så skal den ligge på 110-120 grader men sgu ikke på den første tank!

Hvis motoren ikke starter ved tank nr2 så er det en druknet motor eller som Michael P skriver!

TRX 3,3 motoren har en meget høj kompersion før den er kørt til så den kan også godt bruge meget strøm fra ez starteren!

Håber du finder løsningen jonas S

Kommentér på:
revo 3,3 startproblemer

Annonce