{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Død esc ??
  • #1   13. dec 2020 Nu må du ikke tage dette ilde op, men hvilken dims er det lige vi snakker om? Er det afbryder anordningen?
    Kan du ikke tage et billede af dimsen?

    Du kan altid skrue ESC'en fra hinanden og se efter om der er tydelige spor på ristede komponenter.


  • #2   13. dec 2020 Har selv prøvet det, jeg plejer at afkorte eller stripse plus kablet så det kun lige kan nå.

  • #3   13. dec 2020 som jeg husker billige esc'er så er der ikke nogen beskyttelse med forkert polarisering. byt til nyt

  • #4   14. dec 2020 Har en trackstar 150a, 6s m sensor funktion du kan købe billigt, ellers er der en del billige 120 og 150a Kina modeller, på Ali express, de efterhånden næsten dem alle blevet skruet sammen med bedre komponenter i, og dermed også blevet bedre i kvalitet, og vi ved der ingen der kan hamle op med deres priser. Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at smide en SMS, Jeg har fra 4 forskellige mrk. Både 120A m 2-6S og det samme kan 150A version klare. Bruger dem i min 1/8 buggy og truggy biler, og de virker alle endnu. Efter ha kørt m dem over 1År nu.

  • #5   14. dec 2020 #3 du gir det mest brugbare svar (selvom det allerede var min egen fornemmelse),tak for det smiley
    åbner den selvfølgelig lige og ser om der er en "dims" jeg kan skifte smiley


  • #6   15. dec 2020 Ejjj ja den fejl laver mange nybegyndere ??????

  • #7   15. dec 2020 Det var du længe om smiley

  • #8   15. dec 2020 underlig kommentar #6

  • #9   21. dec 2020 Jeg futtede også min Hobbywing Max8 ESC af på nr. 2 turen..

    Idag kalder jeg mærket for kinesisk 2. sortering.. Heldigvis har andre bedre held end jeg (lader det til på YouTube mm.)

    Kommer dog aldrig til at kaste en krone deres vej igen..


  • Jannick R
    Jannick R Tilmeldt:
    aug 2020

    Følger: 1 Svar: 4
    #11   22. dec 2020 Mark R. Det er med ting fra Kina som med ting fra alle andre lande. Der findes jo også både dyre og billige f.eks tøjklemmer i Danmark. Tror bare at der bliver produceret så enorme mængder derovre hos corona'ens forfædre at de kan presse prisen så langt ned. Men igen plejer kvalitet at hænge sammen med prisen, såvel i Danmark som i Kina.

  • #12   22. dec 2020 Jannick enig og ikke at forglemme at ALT kan brændes af hvis ikke det behandles efter forskrifterne.

    Man kan jo købe en nok så god og dyr ESC, installere den i en bil men hvis en af de andre elementer som ESC'en skal arbejde sammen eller blot er afhængig af, men ikke er på samme niveau eller gearing er forkert. Ja så vil et eller andet give efter på et tidspunkt og ESC er trods alt er stykke kompliceret elektronik som skal behandles ordentligt den den ellers nemt kan brænde af.


Kommentér på:
Død esc ??

Annonce