{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

Forskel på nitro (mærker) {{forumTopicSubject}}

Hejsa

I dette indlæg:
http://www.rcgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=29732
diskuteres der hvad der sker hvis man skifter nitro mærke...

Jeg havde en eller anden naiv idé om at nitro var det samme uanset mærke? Ligesom når man fylder på bilen...altså den store...den skal bruge 95 oktan blyfri, men den er sgu ligeglad om jeg køber det på Shell, Statoil eller Q8, bar den får noget suppe inden den løber tør! :)I

Hvis der er forkel, hvad er så det foretrukne mærke?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forskel på nitro (mærker)
  • #1   20. apr 2008 Jeg siger Sidewinder er det bedste du kan gi din bil , alt afhængi af motor mærke kan det også ha noget at sige. Ihvertfald hvis vi snakker Traxxas og deres TRX motorer, der anbefaler Traxxas selv at den type brændstof man begynder at køre med den holder man sig til, både mærket på brændstoffet samt nitro %.
    Køre du din motor til på 16% så bliv ved med at køre med 16% lad vær med at skifte rund på hverken mærker eller %

Min mening er nok en blandt mange.

• #2   20. apr 2008 Hvad som helst + afterrunolie !!!!! (Nej jeg kan ikke kører med min nitro bil da vores forhandler har skiftet mærke) øhm Not ?? ikke meget forskel udover med/uden/en bestemt slags olie

• #3   20. apr 2008 der er kun lidt forskel på div. nitro der er nogen mærker der blander noget lidt bedre smørelse i, og den smule burde ikke ha noget og sige og hvis det er så kan man jo købe en nitro der er lidt dyre end den man havde så burde det jo være bedre for motoren smiley

Kommentér på:
Forskel på nitro (mærker)

Annonce