{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  opladning af lipo
  • #1   21. maj 2022 Det holder ikke længe hvis du lader med 50 Ampere. Jeg ville foreslå at du holder dig til max 2C. Det samme når du aflader.

• #2   21. maj 2022 der står jo 45c discharge så det er vel det den holder til men forstår ikke lige det med 10c i charge rate

• #3   22. maj 2022 Sådan et Hobby power er et ægte kineser batteri, disse har det at have nogle ret optimistiske opgivelser.
    Der er ikke en ud af 1000 rc folk der alligevel har en lader at der kan svinge mere end 10 ampere afsted. Skulle du lade med eksempelvis 20 amp vil det kræve et voldsomt serup med en dc strømforsyning til din lader.
    Lader altid mine batterier med 10 ampere som er hvad min sky rc lader maksimalt kan.
    Så skyd du bare afsted med hvad din lader kan klare.

• #4   25. jun 2022 Hvorfor i alverden vil du lade med 50 ampere?
    Hvis jeg har et 5000mah batteri så plejer jeg at lade med 5 ampere og har jeg et 2500mah batteri så lader jeg med 2.5 ampere.
    Har du ikke sådan en intelligent lader der registrere batteriet og så selv finder ud af hvor meget der ska lades med?

• #5   25. jun 2022 jeg lader skam også kun med 5 amp men hvis du ser på billede kan den lades med 50 amp ikke det er det eneste jeg spørger om da jeg Sys det lyder helt vildt men vi er enige om at 5000mha 10c betyder 5000 mha som er 5 amp x med 10c som enlig bare betyder x10 så det er 5x10 det er 50 amp men 3n helt anden ting er at de små ledninger ikke holder til 50 amp i længere tid og det dens stik bliver meget varm ved 8 amp i længere tid

• #6   25. jun 2022 Det ene tal er burst og det andet discharge. Din lader er vel en der også kan balance lade, ikk?

• #7   25. jun 2022 ja selvfølgelig men c10 charge det er jo ikke burst det er jo 10c lade

• #8   25. jun 2022 Det er bare at sætte batteriet i laderen så finder den selv ud af hvor meget der skal lades med

• #9   25. jun 2022 nej du skal jo stadig fortælle hvor mange amp det er vist kun de ny smart lader fra spektrum hvor man bare sætter et smart batteri i så finder den selv ud af rasten

Kommentér på:
opladning af lipo

Annonce