{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Problemer med gas.. {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen..Jeg har en buggy rex-x og den er for cool men nu har jeg et lille problem med den..De to hjul regner med at det er et tandhjul det ende og den andet ved jeg ikke hvad hedder men det er dem der kører mod hinanden og så kører bilen..De går lige lovlig tæt på hinanden nogengange og andre gange lidt for langt fra hinanden hvordan retter jeg det??

PS Har ikke så meget forstand på det så i må meget gerne skære jeres svar ud i pap..

På forhånd tak..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med gas..
  • #1   16. jul 2008 regner med at det er et spurgear (det der sidder PÅ bilen) og det andet er klokken (sidder for enden af motoren)

    du skal skuge skrugerne under bundpladen ud og sætte motoren som det nu passer dig. så probber du en lille dråbe locktite på så de sidder bedre fast også skruger du dem i stille og roligt over kryds (spænde en skrue et sted også spænde den skråt overfor) og ser om motoren sidder som du ville have det. hvis den ikke gør løsner du dem lidt (sådan motoren kan rykkes) også skruger du igen:)

    ved ikke om du bruger det der hedder locktite (skruelim) men det er næsten det samme som lim.

    spørgsmål?


  • #2   16. jul 2008 Damn kan jeg få en hotline direkte til dig?Hehe..
    Nej har ikke prøvet det der lim,Kan man godt få skruerne ud igen så??

    Har faktisk også et andet spørgsmål, den lille slange der går fra motoren der hvor omdrejningsskruen sidder den går nogen gange løs så der ryger nitro ud..Ved du havd jeg mener?Hvordan spænder jeg den fast ?Jeg kan jo ikke skrue poå skruen så bliver omd. jo helt fucked..


  • #3   16. jul 2008 du skal ikke bruge alm. lim, men skruesikring.
    jeg bruger det dog ikke. Du skal løsne Alle 4 skruer, og så skubbe tandhjulene helt sammen, så trækker du dem en lille smule fra hinadnden igen, ca. 1-1½mm og spænder de 4 skruer godt til igen. evt. med skruesikring. det er vigtigt de to tandhjul ikke sidder så tæt så det ikke løber let rundt, og at de ikke er for langt fra hinanden så de begynder at takke over. du kan mærke hvis de sidder for tæt, så går den træg, samt den synger fra tandhjulene når den kører.

    Angående slangen, køb noget nyt slange, eller klip enden af din slange, evt. kan du sikre den med en lille strips, men burde kunne sidde af sig selv.


Kommentér på:
Problemer med gas..

Annonce